April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Grappig he! Eva slikt alles keurig door, maar de stukjes komen er met een preuts mondje zo weer uit :D
    Overigens wordt gepureerde peer een soort drinken, zo vloeibaar ;)

Ik geef haar nu geen andere dingen. Ik merk dat ze zo altijd reageert op wat ik eet, dat ik zeker wil weten op welke soort groente of fruit ze goed of minder goed reageert.

Oei, er is net iets in haar broek terecht gekomen met een héél vies geluid, dus ik ga de schade maar eens opnemen.....

2. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Reageren jullie kindjes al op zijn/haar naam trouwens?

3. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Janne haha! Veel succes! Ik doe er een halve liga doorheen als het zo waterig is. Anders eet het ook zo lastig. Kan inderdaad bijna in een flesje zo dun. Is met bloemkool ook zo.
    Elisa had vanmorgen ook een leuk grapje... Ik ben haar aan het verschonen en ik wil haar billen insmeren. Moet ze hoesten. Schiet er een straal diarree uit precies op mijn kleren haha! Echt smerig! Ze lach helemaal dubbel van mijn reactie.

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Soms heb ik wel het idee dat ze erop reageert, maar misschien komt het ook wel omdat het gewoon een bekende stem is en dan sowieso even opkijkt. Vind ik een beetje lastig pijlen. Eva dan?

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja dat heb ik ook. Gister riep ik haar naam en toen keek ze op, maar of ze dat nou doet omdat ze haar naam hoort, of mijn stem, dat durf ik niet te zeggen.

Pfff, het was hier net ff een gekkenhuis zeg. Zit ik helemaal te stressen om nog een nota te maken voor een afspraak van 11.00 uur zijn die mensen er nu nog niet. Zucht...lekker irri, want om 12.00 uur heeft Erik weer een afspraak staan.

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Janne: goed idee dat je Eva toch één dagje brengt, want ze wennen snel ergens aan.
    Idd, wat weerstand is niet verkeerd, maar er zijn idd grenzen. Als ie straks gaat kruipen ga ik niet meer poetsen dan dat ik nu doe hoor, het is hier altijd erg schoon..

TM: oeh wat balen! Hopelijk helpt die puffer.. Balen dat ze dat pas met de 4 of 5 jaar uit kunnen sluiten.

Jayden reageert op zijn naam ja.. Als ik hem fruit geef is ie zo afgeleid van alles om hem heen (tv, honden, zonlicht..) en als ik hem dan roep dan kijkt ie meteen naar me.

Uhm.. dat was het wel denk ik.

Zo, de helft al gedweild.. Wat een rotvloer om te doen. We hebben een strizovloer, ideaal! Een soort van korreltapijt.. Maar ik zie dus bijna niet waar ik ben gebleven met dweilen. Ik doe het nu ff erg grondig; met een schrobber en gloeiend heet water met een beetje schoonmaakazijn erin en dan met een dweil na-dweilen. Wat een vies water komt er vanaf.. En dat terwijl ik maandag nog heb staan dweilen. Ondankbaar werk blijft het dat huishouden! Bah!

Dan zet ik Jayden straks met MC en al IN de kar, want wil niet dat ie eraf kukelt.. Pfff!

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Irritant! Heel de tent in rep en roer en zijn ze gewoon niet optijd.. Voor jan doedel dus al die stress.

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Net belt er een privé nummer.. ik d8 YES, dat is van die sollicitatie. Maar nee hoor, van Oxxio. Ja dáár heb ik geen tijd voor!

9. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ik heb dus ook dat ik niet weet of ze opkijkt omdat ze mij hoort, en ik zeg op een aandacht-trek-toon, of dat ze haar naam hoort. Was benieuwd hoe het bij jullie was.
    Jayden weet het dus wel, leuk!

Ga ff Eva vermaken. Later!

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

LZ: volgende week een feestje lees ik op Hyves!

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja en hoe ik dat weet.. als ik wat anders roep kijkt ie niet eens! Draakje!

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou idd en om 12.00 uur moet hij bij de volgende afspraak zijn, die is dus niet hier op kantoor. Lekker dan!

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou ja zeg! Net belt het Hoofd Boekhouding mij, om te checken of mijn rekeningnummer nog klopt. Ik vroeg gelijk aan hem hoe het zit met het vakantiegeld van dit jaar waar ik nog recht op heb, wanneer dat uitbetaald word. Dat is namelijk nog van 20 sep t/m 31 dec. Zegt ie tegen me "Huh? Ben je vanaf 20 sept al in dienst?" Uuuuhhh ja, hoezo? Nou, hij had doorgekregen vanaf 1 oktober. Sukkels! Als ik er dus zelf niet over begonnen was had ik aankomende salarisuitbetaling alleen uitbetaald gekregen vanaf 1 oktober ipv vanaf 20 sept.

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

En wie kan het oplossen en het aan de klanten uitleggen dat meneer Erik er niet is?

Jij dus!

Lekker dan!

Ik ben ff verder dweilen..

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mermaid lekker dan.... Zit jij daarmee opgescheept.
    Maar goed dat je het vroeg van je loon anders had je een dikke week voor niks gewerkt! Wat slordig zeg!

Ikheid dweilse!

Ik had Elisa trouwens neergezet op het speelkleed en ze bleef ongeveer 5 seconden zitten! Ik is blij haha! Wel met haar handjes naast haar zodat ze daarop steunt, maar dat kon ze eerst niet.

16. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@ka85 hihi dus je hebt mij ook gevonden via hyve ;) heb je toegevoegd kus

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Balen Mermaid!

Zo gedweild! :D

Nu ff Jayden fles en brood geven en dan ff boodschappen doen en de honden uitlaten en dan.. dan ga ik achterover zitten en NIKS doen! (ja.. ZP'en ;)).

Laters! X

18. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ja ik had je gevonden. Hele leuke foto's heb je op je hyves. Echt een mooi meisje!

19. nonnie26

thanks ben het met je eens ga zometeen even op jouw hyves neuzen edn foto's bekijken, ben benieuwd hihi, eerst even op de mannetjes wachten van mijn keuken want die komen zometeen eindelijk het werkblad brengen dus kan ik mijn kasten inruimen in de nieuwe keuken :D:D

20. nonnie26

@ikheid, zag dat jij me ook gevonden had jeetje ik kan jullie haast niet bij houden elke keer weer een andere vreemde naam op mijn hyves hihi

Deel Deze Pagina