Hallo liefurts!! Ik kom even zwaaien ... Hou het niet bij, druk druk druk Nonnie: welkom lz: feestje?? Vertel, ben je jarig ?? ga nu weer verder chillen .... Xx
jeey kastjes zijn ingedeeld, nu nog even de afwas voor de laatste keer met de hand dan douchen en lekker naar bed alvast fijn weekend dames voor degene die in het weekend niet op zp te vinden zijn!!!
hoi, idd echt niet mijn ding, onze lijkt op model nadine onder het kopje klassiek van jouw pagina waar de kastejes stonden ongeveer hetzelfde alleen de onze is creme en donker hout werkblad, het gasfornuis is wel hetzelfde alleen hebben wij een matzwarte want deze is dus te strak maar als je er van houdt zoals mijn zussie dan is jouw keuken ook het einde!!! gek eigenlijk dat twee zussen zo kunnen verschillen ik ben van het oude en klassieke mijn zusje van het strakke hihi
Beetje late reactie maar klopt! Heb ontslag genomen omdat ik de combinatie 4 keer in een nacht eruit en 5 ochtenden per week werken gewoon niet meer volhoud. Ik was overigens vroeger of later toch wel bij deze baan weggegaan want er zijn heel veel dingen niet normaal daar, maar het lijkt me heerlijk in ieder geval een paar maanden even thuisblijfmama te zijn. En dan zien we daarna wel verder. Vrees dat het niet heel lang kan gaan duren ivm financieen maar we gaan het zien. Mermaid, zo'n dag heb ik ook zo vaak hier op het werk, ook één van de redenen dat ik (en veel met mij) weggaan...Alles komt op het laatste moment en dan is het doodnormaal dat wij weer weet ik hoeveel overuren maken en lopen te stressen omdat iets af moet...Terwijl ik het al weken geleden had voorbereid en klaargelegd, maar als mijn baas er pas een paar uur voor vertrek naar kijkt, tsja. Nonnie welkom hier! Hangerig/huilerig: Irem heeft hier soms ook last van, eergisteren 2 uur lang gehuild 's avonds, niks was goed, ja rondlopen! Geen idee wat het was. Sprongetje/tandjes, iets in die trant waarschijnlijk. Hier nog geen tandjes in zicht, bij jullie al wel? Heb verder wel bijgelezen maar ben alles een beetje vergeten geloof ik, vrijdagavond.... Hier vandaag broccoli geprobeerd voor Irem, ze vond het niet zo vies als ik gedacht had
@ thuis blijven vs. werken: Tja, ik zou Ayla ook graag helemaal zelf op willen voeden, maar dan moet die mogelijkheid er wel zijn. En die is er financieel gezien gewoon niet. Wij hebben echt geen achterlijk hoge hyp ofzo, we hebben dit huis gekocht toen we beiden nog een stuk minder verdiende, maar aan vaste lasten ben je gewoon veel geld kwijt. Dus ja, dan heb je weinig keus hè . @ tandjes: Nee hoor, hier ook nog geen tandjes te bekennen. Vanavond onder het eten hebben we zo gelachen. Ayla zat ook bij de tafel in de wipstoel en ze was constant kauw-bewegingen aan het maken. Ik had nog niet eerder gezien dat ze dat deed. En mijn moeder (past altijd op op vrijdag en eet dan 's avonds ook mee) zei ook dat ze dat vandaag echt nog niet gedaan had. Was echt hilarisch om te zien.
@keukens lees dat er 2 mensen een nieuwe keuken hebben of krijgen veel plezier ermee!! Hier moet er nog een nieuwe vloer in de keuken, Ze hebben vorige week asbest verwijderd dusnu nog even een nieuwe vloer en inleggen en klaar.. @ kauwbewegingen ja dat doet Laetitia ook echt zo schattig!
Sprongetjes komt uit " oei ik groei" en betekend daar dat ze in een overgangsfase zitten naar iets nieuws en daar huilerig hangerig van worden. ( correct me if I am wrong.. heb het boek nooit gelezen ) voor sommigen is het DE bijbel hoe om te gaan met je baby, heb er ook al hele sceptische verhalen over gelezen. Op zich is het idee dat in een periode dat ze veel nieuwe dingen leren wat prikkelbaarder zijn vrij logisch denk ik.
Goeiemorgen! Zo, ben ik de eerste, dat gebeurt niet vaak Kris, wat vervelend voor je zeg, dat je ws dus langs de gyn moet. Zo rot dat je nog steeds de nasleep hebt van je bevalling! Kan me voorstellen dat je het inmiddels méér dan beu bent. Sterkte meid! Nieuwe keukens: leuk hoor! Ehm..... ik weet de rest niet meer. @Hier: mijn rug is echt een drama, ik kan amper opstaan of asymmetrische bewegingen maken. Zoals met lopen: dan zet je natuurlijk je ene been vooruit, maar dat doet zó'n zeer. Nou ja, maar even aankijken. gelukkig is het weekend, kan mijn man met Eva sjouwen
Goedemorgen allemaal, @ Janne: Wat ontzettend balen van je rug? Helpen de medicijnen niet meer, of heb je die niet meer? @sprongetjes: Heb me er nooit zo mee bezig gehouden. Justin is zelden lastig enheb hem nog nooit echt goedop een sprongetje kunnen betrappen Alhoewel...wasik gisteren nog zeer trots aan het vertellen dat Justin zeer zelden iets van zijn fles laat staan, de eerste fles 1 uur geleden heeft hij gewoon 80 cc van laten staan ben ik echt neit gewend vanhem. dames, nog leuke dingen gepland dit weekend? Wij gaan morgen naar een grote markt die hier is, doen we ieder jaar met de hele vriendengroep en is altijd erg gezellig. Vandaag nmiet veel op de planning, wat poetsen en misschien even langs mijn ouders.
Goedemorgen !! Janne; balen van je rug zeg ! Quschke.. ik vind het gewoon een gemakkelijk excuus als ze een dag van slag is roep ik maar t is een sprongetje, is over een paar dagen weer over .. ha ha.. slaat nergens op... Onze hond wordt vandaag alweer 4 jaar ! Dus we gaan lekker wandelen vanochtend. Vanmiddag/ avond moet ik werken. OVerigens een onrustige nacht gehad. Ieder 1,5 uur eruit voor een tutje.. ach ja het zal wel een sprongetje zijn .. Oh en mijn plannen voor morgen ? Werken.. :x
@ Janne: Wat balen van je rug zeg. Lekker rustig aan doen maar. @ Kris: Hm, da's niet goed voor je nachtrust als je er 's nachts elke keer uit moet. Hier verder geen plannen. Ga alleen vanmiddag even naar de stad. Moet een broekje van Ayla en een blouse van Arco laten maken en sleutels bij laten maken voor mijn moeder. Ik dacht dat ik misschien nog wel voor wat leuks voor Ayla kon kijken, maar gezien mijn saldo doen we dat toch maar even niet. En ik kreeg net ook nog een rekening van de H&M van 170,-- . Gelukkig hoeft die pas 30 oktober betaald te worden, dus die laat ik nog even liggen tot we weer salaris hebben . Slecht hè... Oh, hahaha, en ik heb Arco er nu op uit gestuurd om boodschappen te doen, dus daar kom ik weer mooi vanaf. Vanavond moet ik alleen eten, want Arco heeft bardienst bij de voetbal, dus die is pas laat thuis.
Goodmorning! Oh het zijn echt teveel blz om op iedereen te reageren Sprongetjes: moet zeggen dat ik het in het begin wel "zag", maar nu al een hele tijd niet meer.... Hier nog niet echt plannen voor het weekend, maar mn vriend is vrij, dus dat zal wel vol komen hahaha Meiden we zijn op de helft vd maand!! Nog effies.
@ LadyZ: Ja, dat heb ik ook met die sprongetjes. Op het begin klopte het precies, maar nu heb ik eigenlijk helemaal nooit meer het idee dat ze een sprongetje ofzo heeft. Ohoh, wat is die Ayla toch ook een mafkees. Ze ligt in de box en ik hoorde haar net heel de tijd kokken. Dat doet ze wel eens vaker, als ze haar vingers c.q. hele vuist te ver in haar mond stopt. Maar nu bleef ze maar bezig. Dus ik loop naar haar toe heeft ze een heel stuk van haar slab (die ze dus nog om had) naar binnen gepropt en daar lag ze fanatiek op te kauwen. Maar ja, ze had iets te veel slab gepakt dus. Dus ik trek die slab uit haar mond gaat ze lachen joh. Raar kind . En heel de tijd maar blijven kauwen hè, echt lachen!