April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zó.. fruit zit erin, ben Jayden nu ff badderen!

Tot later, kus

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zo Jayden ruikt weer fris en fruitig en ligt nu de clown uit te hangen in bed.. Ik laat 'm maar ff hoor. Zal zo wel in slaap vallen.

Ooh en wat kan ie nephoesten en nephuilen zeg! Hahaha! :D

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Aangezien ik hoofdpijn heb en weinig zin om iets te doen vandaag heb ik lekker een stuk taart genomen wat een collega'tje had meegenomen. Mjammie!!!

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hmm lekker! Soms moet jezelf ff verwennen hè!

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen meiden!
    paar dagen niet geweest, beetje druk gehad met vanalles en nog wat... nu wat grieperig, veel hoesten en gewoon wat lamlendig...
    net met kasper naar het cb geweest, alles was goed, hij weegt nu 9240 gram en is nog steeds 66 cm... maar dat was niet erg. verder was er geen enkele opmerking, heerlijk!

hoe is het hier?

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Das fijn Surf dat alles goed was en ze verder geen aan- en opmerkingen hadden!
    Balen dat je je lamlendig voelt! Het heerst.. ik hoor niks anders om me heen.
    Beterschap!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    o lekker mermaid: taart!
    ik heb gister met mezelf afgesproken dat ik vanaf vandaag geen lekkere dingen meer eet na het avond eten... in de hoop dat ik de laatste 3 kilo kwijt raak...

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Surf: dat gaat je vast lukken! Zorg ervoor dat je overdag genoeg en verspreid eet en pak 's avonds een flink bord avondeten, dan voorkom je dan je nog trek hebt na het avondeten. En kun je de verleiding niet weerstaan, pak dan iets van pure chocolade of pistachenoten ongezouten.

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @Ikheid: pure chocolade? is dat niet ongezond dan?? klinkt wel lekker hahaha

10. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

heey meiden
    even gauw tussen door
    ben de strijk aan het doen maar ben er nu al op uit gekeken noa die kruipt en loopt steeds onder de strijkplank doorr en dan begint hij te wiebelen
    ik zie gewoon voor me dat ze die hete strijk ijzer op de hoofd krijgt

dan maar de wasmachine aanslingeren
    strijken doe ik wel morgen avond als ze op bed ligt

11. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Weer even gauw hier. Elisa is alweer wakker en begint wat te huilen. Viel me net van de trap af! Lekker dom mijn eigen schuld. Had een boek midden op de trap gelegd met het idee dat hij naar boven moest, maar dus niet gedaan. Toen ik met mijn handen gevuld de trap weer afliep kwam ik het boek jammer genoeg weer tegen... Viel gelukkig mee. Alleen mijn elleboog wat kapot en een zere rug.

Net evaluatie gehad met de gastouder. Allemaal goed en positief van beide kanten. Ze zei nog dat ze veel meiden had gehad, maar dat Elisa toch wel de kroon spande mbt een eigen willetje. Dat wordt nog wat...
    Zal haar nu uit bed plukken. Vanmiddag visite maar vanavond ben ik weer van de partij.

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oei TM!, idd oppassen met Noa!

Surf: Dat is beter dan melk of witte chocolade..

Ka: oei Ka! Gelukkig is het goed afgelopen en ben je er met kleerscheuren (bij wijze van spreken..) vanaf gekomen!
    Nou dat belooft nog wat met Elisa dan! Hahaha!

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ka: Oh jee! Doe je wel voorzichtig zeg. Je zou je nek breken als je zo van de trap af lazert!

JEUJ! Bijna pauze en dan nog 4 uur en dan kan ik weer naar huis. Ik zal jullie zeggen dat het zonder E. een stuk relaxter werkt, hahaha. Kan ik tenminste iets doen zonder dat hij er met 100 miljoen dingen tussendoor komt.

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Heerlijk weekje dus Mermaid..

Hmmz, Jayden wil niet meer slapen na zijn poepbroek.. Nou dan ga ik maar ff wandelen met hem en de hondjes, krijgt ie daarna een fles en een boterham.

Tot later! X

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    huh, had net al gereageerd, maar het staat er niet bij... vaag!

@ka: o jeetje das niet fijn! hopelijk houd je geen last van je rug ofzo...
    @ikheid: thanks voor de tip!
    @mermaid: o lekker is dat ja! kan je gewoon even je eigen klusjes doen!
    @veel plezier buiten!, tis best lekker ook al is het fris...

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ka; ooh pas je op !! Mijn grote angst is nog altijd met Sanne van de trap af vallen.. ik ga ook regelmatig nl.. Enne dat wordt nog wat met je dametje ha ha..
    @ ikheid Wandelze, het is best lekker buiten, heb ook net een rondje gedaan met de hond
    @ Mermaid; Fijn dat je wat minder druk hebt nu

Hier; Heb gewoon zomaar een uurtje over... ik heb Sanne weggebracht naar het kdv, boodschappen gedaan, gestofzuigd, hond uitgelaten, vaatwasser in en uitgepakt en had verwacht dat ik nu ongeveer naar mijn werk zou moeten, maar heb gewoon tijd over. Kan achter de compu blijven hangen, maar ik ga maar even snel strijken denk ik...

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Beter niet uit pot, daar is zout aan toegevoegd, uit de diepvries kan wel of vers natuurlijk. Ik wil ze van de week ook maken maar twijfel nog hoe ik dat moet gaan pureren, volgens mij wordt dat grote troep. Misschien samen met aardappel ofzo?

@Mermaid: koken van de appel weet niet precies waarom, volgens mij om 'm wat zachter te maken. Het was in ieder geval erg handig om er moes van te stampen. Maar als je hem raspt misschien inderdad niet nodig. zou 'm wel schillen.

Enne: heel herkenbaar....als de baas er niet is, lekker rustig aan werken! Mijn baas was er vorige week een paar dagen niet...héérlijk...lekker een beetje opruimen en dingen doen waar je normaal niet aan toe komt...en vanochtend was ie er weer, bleghhh meteen een lading werk van hier tot weet ik veel waar, bah. Hij bleef maar dicteren, heb gezegd als je nou nog wil dat er vandaag iets mee gedaan wordt dan moet je nu stoppen want anders wordt het allemaal morgen. Toen kon ik tenminste aan de slag :p

Ka en mermaid: jaloers op jullie goede nachten!! Ik ben er weer 5 of 6 keer uitgeweest (ben de tel kwijt). Ze heeft 3 keer gedronken en twee keer gewoon aan het huilen. En om 6.15 was mevrouw klaarwakker. Pfff. Het gaat al 1,5 maand zo, ik kan maar niet achterhalen waardoor dit komt, dat vele drinken ok maar dan tussendoor ook nog huilend wakker worden? Dat had ze vroeger echt nooit.

Ikheid, spannend al die sollicitaties! En wat leuk dat Jayden zich al optrekt!! snel hoor! Ik heb trouwens ook een knip gehad (vacuumextractie) en een aantal hechtingen inwendig en uitwendig, maar ik voel er eigenlijk niets meer van als we het gezellig maken....soms op het moment zelf, er is 1 plekje wat een beetje raar voelt, maar na afloop sowieso niet. vervelend dat je er last van hebt!

Surf, beterschap! En wauw, 9,5 kilo alweer, hij doet het goed! Fijn verder geen gezeur van het cb :)

Hier zit het werk er weer op voor vandaag jeuuujjj, Irem ligt alweer op bed die was redelijk huilerig en slaapt lekker nu. Manlief is nog thuis maar gaat zo de avonddienst in. Wil vanmiddag als Irem wakker is nog even een paar winkels langs om voor wat broekjes te kijken. En hoera! deze hele week eet ik bij mijn moeder, heerlijk, een week lang niet koken 8)

18. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zo eten is gemaakt!
    en ik ga me schoenen aantrekken
    ich moet arbeiten
    ab moet het vanavond helemaal alleen doen emt kids op bed leggen
    ben benieuwd!
    meiden
    mssn tot morgen
    heb het morgen ochtend namelijk altijd zo druk!
    moet gewoon al om kwart over 7 me bed uit om de kids klaar te maken om naar het zwembad te gaan
    gelukkig gaat ab weer mee
    zodat ik met ze alle bij kan babyzwemmen

dus ben er pas denk ik ergens rond de middag!

X!

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Bonjour ladies,

Ik kom ook weer ff langs! Zit nu in Frankrijk met een super relaxte internetverbinding! Kan gewoon vanaf de bank op de laptop! Wat een luxe!
    Hoe is het hier verders?
    Lees net dat Ka van de trap is gevallen...auwies! Hopelijk valt de schade mee!
    Hier is de afgelopen tijd veel gebeurd. Heb sollicitaties gehad waar ik er ook bij eentje kon starten. Maar helaas was de opvang lastig te regelen en was het ook best ver uit de buurt, dus heb ik af moeten haken. Maar we geven niet op.
    Seeger die gaat als een speer....kletst me de oren van mijn kop en is een heerlijke peuter. En Elin groeit ook als kool. Heeft inmiddels ACHT tanden!! De vaste voeding gaat nog niet echt lekker. Ze reageert er behoorlijk op (uitslag etc) dus dat moeten we echt rustig aan opbouwen.
    Nou de komende twee weekjes dus Frankrijk....hoop dat ik jullie een beetje kan blijven volgen.

X Wonder

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat jammer dat het niet door kon gaan zeg. Dat was dat ene in Leusden denk ik? Baal je ervan? We hebben elkaar weinig gesproken de laatste tijd.

KUSSIE

Deel Deze Pagina