April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    oooh ja lastig is dat he!? Ik zie ook altijd honderd dingen die ik leuk vind...succes met kiezen!

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Smile: OEH! Geld voor kleertjes is altijd goed. Noppies vind ik ook echt een leuk merk en ook nog wel betaalbaar.

@ Ikheid: Heb je nog wat van je solli gehoord?

Ik heb een lekker ongezond dagje vandaag. Had vanmorgen al taart op en toen om 17.15 uur zag ik in de keuken nog 1 stuk taart staan, dus die heb ik mezelf ook nog toegeëigend :). En nu gaan we pizza eten. Ach nou ja, morgen weer een dag om gezond te leven.

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Wonder: Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Mermaid: beter alles op 1 dag eten, dan verspreid over meerdere dagen....

Had ik al vertelt dat we een nieuwe bank hebben besteld? EINDELIJK!!! Was dat ding al zoooooooooooooooooo lang zat. Maar goed, bij mijn vriend is het alles of niks, dus mr wil nu een totale metamorfose van de woonkamer. Dus alle meubels staan op internet. (MP) Vanmiddag al de 1e kijker gehad, dus als het even tegenzit, zit ik straks op sinaasappelkistjes.........

whahahahahaha

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @lz: leuk! nieuwe meubels zijn altijd leuk!

@hier een (zoals het er nu naar uit ziet) heerlijk rustig avondje! ik voel me echt belabberd vandaag, heb ook alleen maar op de bank gehangen... vriendjelief heeft vergadering vanavond, dus we hebben de kids lekker vroeg er in gelegd zodat ik het niet alleen hoefde te doen. dus nu alles in bed, vriendje weg, en ik op de bank haha, mooi bedacht toch! normaal gaat thijmen pas rond 8 uur, maar we waren nu ook vroeg met eten, dus konden we hem een beetje in de maling nemen...
    straks greys anatomy! spannend, ik heb al een stukje gezien op internet, maar was er nog niet aan toe gekomen alles te zien, dus dat ga ik straks lekker in mn bedje kijken!

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    JOEHOEEEEEE!!!!!! Moest je op het strafBANKJE zitten? Je bleef zolang weg!! haha....

Hahahaha staan alle meubels op het net!!!!! Geweldig! Wat zei je....schilder ook meteen de boel ff!;)

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Das een officiele SAS-dag! BTW ik ga morgen weer hardlopen....:D

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Whahaha, laat mij daar maar zitten, hier zit ik straks op de grond8)
    Nee, die vrouw kwam al naar het kastje kijken.
    En als het aan die schilder ligt gaat het hele plafond eruit:$

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    hahahahahha.....hey maar nu al kijkers!? Waar heb je het op staan dan? En heeft ze het gekocht?
    Aaaaaaaaaaaaaaaaah het hele plafond eruit? Ieeeeeeeks!!!!

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Gewoon op mp. Ze belt morgen, had nu een leen auto bij zich en daar paste het niet in.... We wachten af of ze echt belt.
    Die schilder is niet goed.....Ik zie het wel.
    Ik wilde alleen een nieuwe bank whahahahahahaha

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Kan ik tegen die tijd niet een huis in Frankrijk huren???

Whahahahahaha

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    hahahahaaahahhaha!! Ja, je hoort wel vaker van schilders dat ze niet helemaal wijs zijn! hahahahahaha

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahaha.......moet je ook antidepressiva meenemen!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou meiden, ik ga afsluiten, tot morgen!

14. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Wonder: jeeee welkom terug ! Heerlijk om weer samen te zijn met je man.. En wat leuk dat Seeger zo lekker kletst. 8 tandjes!!!!!!!! Jeutje :$

lz: hahahha ik zie je al zitten op sinaasappel kistjes .. Hoe lang levertijd hebben je nieuwe meubels dan ??

Surf: hopelijk wordt je niet ziek! Lekker hoor de kids vroeg op bed.. Hier ook al 2 dagen ;)
    ik zit klaar voor Grey's....... Als McDreamy het maar overleefd, anders kijk ik niet meer!

Mermaid: lekker een Sas dag :D niet echt lekker als het continue zo op je werk gaat.. Dan hou je het geen jaar vol zeker??

Nou hier al 2 dagen goed ziek.. Bleh, denk een griepje.. Al ben ik vandaag wel koortsvrij nog niet helemaal fit..
    Gelukkig was Just vrij en heeft hij de kids gedaan, en ook extra vroeg op bed.

Fijne avond ladies!! Xxx

15. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ka: Auwtsj....dat klinkt erg pijnlijk. Ik hoop niet dat je morgen overal spierpijn hebt.

Appel koken heb ik nog nooit gedaan. Ik heb zo'n blender ding en daar krijg ik het heel goed in gepureerd.
    @smile: Met een rasp gaat het ook goed, als je geen blender oid hebt die het verwerkt krijgt.

@gevoelige prive delen: Heb eigenlijk sinds de hechtingen uit de knip zijn nooit meer last er van gehad. Ik heb wel, net als dat ik vele hier hoor, dat het wat gevoeliger is daar beneden. zeker de eerste 2 minuten....echt een pijnlijke plek, maar dat is ook weer snel weg.

Lz: Veel succes met verkopen!

Hier vandaag weer lange dag gewerkt. Justin is de heletijd aan het schreeuwen, alsof hij geslacht word. Wil hem dat eigenlijk een beetje afleren, maar weet niet hoe. Lijkt wel als ik er op reageer dat hij het nog meer gaat doen:(

Morgen moet mijn man beginnen met werken...zal echt wennen worden. Zie er een beetje tegenop.....

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meis!!! Wat balen dat je ziek bent! Getsie....het heerst wel geloof ik. Heerlijk dat Just de kindjes heeft kunnen doen....als je ziek bent heb je al genoeg aan jezelf.
    Ja, hier was het echt raak met de tanden! Ik dacht dat er geen einde aan kwam...arm kind. Seeger heeft nu ook zo goed als al zijn kiezen...dus de rust keer ook weer een beetje terug. Slaap lekker en beterschap! x

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mirjam: beterschap!!

Kastje is echt verkocht, ze komt morgen om 21u. Gezellig zo voor mn verjaardag hahahahaha

GEVRAAGD: SINAASAPPELKISTJES

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ow Meike is pas sinds deze zomer van het vele kwijlen af... ze begon te kwijlen met 3 maanden, eerste tandje met 7,5mnd en pas laatst dus gestopt

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    zit greys te kijken maar vind het niet zo spannend als ik gedacht had hahaha!

blerg kan wel merken dat ik een dezer dagen ongi moet worden... ben koud, emotioneel.. blerg!!!

en bah bah... ik had allemaal toetsen ingeroosterd en toen keek ik van het weekend in het toetsrooster en toen waren er bij 3 klassen die toetsen weer verdwenen... heel apart. Dus ik daar een mailtje over gestuurd dat ik me afvroeg hoe het kan enz... naar de coordinatoren en locatiemanager. Krijg ik een mailtje van een college wat ik wel niet dacht... beetje beschuldigingen uiten naar collega's enz... dat deed ik helemaal niet maar mijn toetsen waren wel weg en ik heb dat niet gedaan dus ik vroeg mij enkel af hoe dat kon... niet meer, niet minder :s oh en hij vond de opmerking dat het misschien handig was als er iemand toezicht zou houden op het toetsrooster erg vervelend...
    Tss we staan niet voor niets onder toezicht van de inspectie...
    Gaat ie mij beschuldigen van vanalles... sorry?

20. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ben je ook een dezer dagen jarig???

Deel Deze Pagina