@nonnie: fijn dat alles met jullie goed gaat. lekker he mannen die er dan weer een zooitje van maken. en opruimen ho maar. @mirjam: ohh gezellig hoor!! heerlijk volgende zomer lekker op de fiets naar je ouders. @napoleon: Lotte krijgt bijna alleen maar potjes van olvarit. alleen erwten krijgt ze van friso en ze kreeg ook mango van friso die vinds ze wel lekker. @kris: haha wat een prachtfoto van sanne @caro: hahaha jeetje, was er al wel wat op tv voor lukas dan maar goed hadden jullie wel rustig de tijd om te ontbijten @eylem: fijn dat je vannacht een iets betere nacht hebt gehad. @Quschke: gefeliciteerd!!! @ikheid: pfff 4 keer eruit geweest vannacht!! slopend zeg. balen dat je nog steeds niks hebt gehoord van je solli. @mermaid: klinkt alsof je je twee dagen vrij al lekker hebt ingedeeld. @lz: lekker appeltaart @wonder: wat lief seeger en elin aan het stoeien! @mermaid: ik haal het ook met me nagel weg waar ik bij kan. en de gehoorgang doe ik met zo'n stokje en dan maar ik het bolletje nat waardoor je het niet verder duwt maar dat het er juist aan blijft plakken. werkt hier prima! @hier: ik hoor een kleine meid wakker worden dus die ga ik even uit bed vissen.
Ikheid: wanneer ga je wat planten op happy harvest?? Zo kan ik noooooooit jatten! hahahahahahaha Ik gebruik zwitsal schrale wangetjes/ winterwangen....(weet niet precies hoe het heet.....)
hihi, ik moest het ook al vanmorgen doen en ben net pas klaar, de kleine slaapt wel overmatig veel de laatste 2 dagen, normaal een half uur in de ochtend 2 1/2 uur in de middag en dan laatste fles naar bed, maar sinds vandaag en gisteren ligt ze gerust 2 uur in de ochtend, 3 uur in de middg en zelfs in de avond nog wel eens een half uurtje snap er geen bal van maar me hele schema ligt om door mevrouw zou ze dan meer slapen omdat haar tandje er nu voor de helft is en de tweede een riggel???? zou wel fijn zijn beter dan dat jengelen en hangen wat ze vorige week deed
LZ: ik snap er geen hol van! Hoe is het met je taart? Mermaid: hier net een was weggewerkt, maar er zit alweer een nieuwe in het wasmachine.. Pfff!
Moet je even aan Wonder vragen, die is de HH expert! De taarten zijn klaar, gestofzuigt (of is het stof gezogen, want dat heb ik zeker gedaan8)) was erin, moet nu alleen nog boodschappen doen. En de fysio is geweest, we moeten nu oefenen op een bal, zo schattig. (gelukkig had ie alweer gespuugt.....8))
Hij moet op zn buik op de bal gaan liggen en zo zn nek en armspieren trainen. Nek is eigenlijk ok, maar hij zakt erg snel door zn armpjes als ie op zn buik ligt, omdat ie dat nooit wil vanwege het spugen. Met de bal kan je het moeilijker en makkelijker maken. Nu maar hopen dat die honden die bal niet te pakken krijgen......
Nee want dan is het weg bal! Nou ben heel benieuwd hoe Gerodi de oefeningen vindt en of het gaat helpen.. ik hoop het!
ik heb 2 mannen hier die geen hutspot lusten geef thobias nu al voor de 2de dag hutspot maar hij begint al te krijsen als ik er mee aan kom
Mijn man komt net thuis met een mega mooi boeket bloemen.... en stukje voor op de salon tafel.....wat is het toch een schat Maar de kaart vind ik nog het mooist...vanwege de inhoud. Wat kan hij af en toe toch romantisch zijn....smelt smelt....vlindertjes...smelt
@ LadyZ; Ach gossie, wat een schatje zeg. Hij vind het zo te zien wel leuk op die bal. @ TM: Hutspot is toch met uien? Raden ze dat nog niet af op deze leeftijd? @ Quschke: Wat lief van je man. Heb je verder nog wat voor je verjaardag gehad? Nou ik heb dus echt geen kont gedaan vandaag, op stofzuigen en de vaatwasser na. Van 15.30 tot 17.00 uur heb ik lekker op de bank geslapen, dus die bult met was ligt er ook nog. Dat wordt aanpoten morgen. Mijn moeder komt vrijdag natuurlijk weer oppassen en die strijk/vouwt dan meestal ook nog een was weg, maar ik vind het ook zo wat om alles nu voor haar te laten liggen. Ze is er gek genoeg voor om dan alles weg te werken.
TM: bedoel je niet stamppotje? Die gaan er hier wel in! Quschke: lief van je man zeg! Mermaid: heerlijk toch dagje lekker niks doen.. morgen weer een dag hoor. Ik ben naar m'n zuurkool! Tot later! xxx
stampot hutspot zitten geen uien in volgens mij en neem aan dat ze dat anders niet maken vanaf 6 maanden
Nou stamppot en hutspot zijn wel 2 verschillende dingen hè . Maar idd, als het een potje is hebben ze er vast geen ui in gestopt. Nou ja, dan heeft ie gewoon een aardje naar zijn vaartje .
Ben ik weer met een vraag: Ayla wil elke keer niet op haar buik liggen. Ze vindt het heel even leuk, maar dan is ze het al snel zat. En ipv dat ze dan omrolt gaat ze heel boos lopen doen en uiteindelijk heel hard huilen. Wat doen jullie als dat gebeurt? Ik vind het zo zielig als ze huilt, dus dan pak ik haar op, of draai haar om. Maar ja, is dat wel verstandig om te doen? Zo, nu ben ik weg, mijn nagels laten doen en dan kom ik straks weer kieken.
Kris: oooooh wat een snoepie ! Caromama: hahahaha grapjas ben jij zeg, naja je kan maar vast klaar staan toch 8) Zo is Demi verwekt (denken we) omdat de klok een uur terug ging maar wij dat niet beseften en gezellig bezig waren maar m'n vriend moest naar z'n werk, dus even snel 'afgemaakt' en voila, 2 weken later Eylem: hier hebben ze Nijntje koekjes vanaf 6, 8 en 12 maanden. Zit nog wel verschil in. Quschke: G E F E L I C I T E E E E E E E R D !! ! ! ! ! Wat lief van je mannetje ! mermaid: Justin heeft bijna geen oorsmeer, en ik maak het ook niet schoon. Wat ik altijd heb gehoord is dat dat niet nodig is omdat het er vanzelf uit 'valt'.. misschien wel als het heel veel is maar ik doe het dus niet. Ladyzorra: Leuke foto !! Ik zie Gerodi al gaan, stevig de bal vasthouden terwijl de honden ermee door de kamer rennen Nu maar hopen dat je bank niet ook opgehaald wordt.... Shit ik doe iets verkeerd, m'n halve beeld is weg ... .naja eerst even verder typen.. Vandaag weer gewerkt, kindjes op de opvang.. Maar Justin slaapt daar ook erg weinig en het verse fruit wat hij daar krijgt eet hij ook niet.... Iemand tips ?? Zal ik thuis ook maar overgaan op vers ipv potjes, heel langzaam overstappen, dan gaat hij het misschien wel lusten... ??? demi is thuis lekker luier-af. Af en toe een ongelukje maar verder netjes op de WC. Poepen niet, dat liever op een potje, ook goed. Maar op school durft ze het niet te zeggen dat ze moet, of heeft ze het niet door door de drukte, dus doen ze daar een luier om én dan nog gaat ze op de wc, en komt er wat.... Gaat de goede kant op
Hoi! Pff, we hebben het mega druk, tenmintse, IK heb het megadruk, mijn man heeft vakantie. Je kent dat wel, de mijn-man-is-vrij-frustratie (want waarom hangt hij niet egwoon even de was op?! en zie je niet dat er even gestofzuigd moet worden?!) Nja Hij staat nu wel de frituurpan te poetsen, dus da's wel weer fijn. Thanks voor alle oppasreactie's, veel van jullie hebben dus hetzelfde 'probleem', toch ewl fijn om te weten! In de buurt van mijn ouders op stap zou nog wel kunnen (in het sfeervolle Rotterdam ) Nog wat ego's trouwens: Maandagavond lagen we net in bed, werd Eva wakker van hoesten. Uiteindelijk ging ze huilen, want toen wilde ze natuurlijk drinken. Maar ik was ZO moe en wist zeker dat ze genoeg gedronken had, dus ineens was voor mij de grens bereikt. we hebben haar dus laten huilen. Mijn man is er af en toe heen gegaan om te kijken of ze zichzelf niet in de dekentjes ging trappen van frustratie, of er juist helemaal onderuit ging, en even over haar bolletje aaien. Ze heeft 3 kwartier gehuild en (oh wat voel ik me slecht) ik heb er NIKS van gehoord. Ik was dus écht moe. Uiteindelijk ging ze om 1 uur nog eventjes mopperen, maar toen pas weer om 5 uur!! Afgelopen nacht hebben we het maar weer zo gedaan, want eigenlijk willen we gewoon dat ze door gaat slapen. Uiteindelijk heeft ze eerst 5 kwartier gehuild En later nog een keer een half uur. Maar toen sliep ze tot half 8 vanochtend. Mijn gevoel hierover is nog niet echt duidelijk: zielig het huilen, maar ik voel me er toch niet schuldig over want ik ben gewoon echt óp, en ik wil wel bv geven, maar niet op deze manier. Trouwens, als ik op flessen overga moet ik ook een ritme gaan creëren. Dus.... mevrouwtje moet het gewoon maar gaan leren. Afgelopen nacht heb ik alleen het huilen wél constant gehoord, dus ben mega moe. Hoop echt dat het vannacht beter gaat.... En nu jullie! Hapjes, verhuizingen, kapotte laptops of adapters of toetsenborden, ei-en en nods, sanne onder de erwtjes D), Engeland: leuk!, LZ eet appeltaart, leuke foto van Gerodi!, Quschke gefeliciteerd! Goeie tip, vaseline op de billetjes! Die fruitpoep blijft plakken bij Eva, dan moet je zo boenen om het weg te krijgen! Oh Ikheid, die lenzen: ik ben aan het wennen en het gaat heel goed! Alleen soms gaan ze van mijn iris af en dan zwerven ze in je oog en dan krijg ik ze steeds niet terug. Pas wilde ik ze toen uithalen: links was los in mijn oog en rechts zat nog geod. DACHT ik... had ik dus dat zuignapje op mijn rechteriris, JAK, wat een K*Tgevoel was dat! Verder gaat ie lekker dus Frituurpan is schoon, ik ga chocolademelk maken en dan gaan we op de bank hangen. Doei!
@lz: wat een schatje is jou mannetje toch!! mooie foto hoor @quschke: lief hoor van je man om bloemen mee te nemen! gebeurt hier maar zelden. @mermaid: dat doet lotte ook meestal laat ik haar heel even en dan draai ik haar om. @mirjam: fijn dat demi luier af is. @janne: ja het is wel een beetje sneu dat huilen maar ik denk wel dat het werkt. vervelend dat je zo moe bent. hopelijk gaat het snel beter met doorslapen.
Janne: hmmm lekker chocolademelk Ja dat is heel zielig dat huilen.. maar wat je zegt, als ze écht genoeg gedronken heeft dan moet het soms maar... zeker als je ze wel troost of even gaat kijken dan is het heus niet erg.. Wij hebben het pas bij Justin gedaan, die werkt telkens om 5uur 's ochtends wakker en soms nog eerder ! Dus wij hebben hem speentje gegeven, laten huilen, weer speentje en ineens sliep hij weer een uur lang... En de dag erna werd hij gewoon tussen 6 en half 7 wakker... ook niet echt uitslapen maar ja, ik vind dat niet zo erg als 5 uur... pffff.. Nou sterkte meid, ik hoop dat je snel weer eens door kan slapen... En die bv met rijstebloem ? Of had je dat al geprobeerd ??