hahaha ja het tempo ligt hoog hier Ben nu 13 oktober voor het laatst geweest maar moet eerlijk zeggen dat ik dan ook echt niet de puf meer heb om nu bij te gaan lezen Heb je een zoontje, dochtertje? Wanneer geboren? Eerste of tweede, derde....? Wat doe je verder?? Met andere woorden, ikke is nieuwsgierig
Hier heeft Jayden geslapen vandaag van 11 tot 12 uur en van half 3 tot half 4. Twee uur maar! En om 19.00 uur hebben we het nog geprobeerd maar dat werd krijsen! Dus toen om 20.00 uur papfles gegeven met alle toeters en bellen en tis nòg stil.. Trusten meiden!
@ slapen: Ayla slaap overdag ook niet veel meer. Meestal 3x een uurtje. Alleen op woensdag slaapt ze redelijk veel, omdat ze dan vaak moe is van 2 dagen naar de oppas.
Voor zolang het duurt is de piek voorbij maar ja je weet nooit wanneer ons zwelgje weer een zwelg wordt Wat wel weer grappig is maar waar je dan niet om mag lachen: als hij iets doet wat niet mag (wat af en toe best veel is) en je zegt er iets van gaat hij liggen en doet hij net alsof hij slaapt door te gaan snurken. Idd geen ac maar verwacht er eigenlijk niks van, normaal zou ik de 27ste (dacht ik) weer ongesteld moeten worden en als ik nu zwanger zou zijn dan zou het al van voor de laatste ongesteldheid moeten zijn (denk ik) met andere woorden ik snap er zelf ook weinig meer van hahaha
korte versie want manlief is net al naar bed gegaan want die kon mijn verslaving niet meer aanzien 1e kindje, meisje Alyssa 27 april geboren kleine inie minie van 2850 met 45 cm en nu inmiddels alweer 8 kilo ofzo ben bewust thuismama voor minimaal 1 jaar, ben getrouwd en hebben net de keuken verbouwd, 2 honden en een hoop rotzooi thuis door verbouwen schoonmaken heeft bijna geen zin meer!! Alyssa doet het super en heeft al bijna haar 2e tandje door, slaapt heerlijk van 19.30 tot half 9 in de ochtend en zijn hier erg blij mee de rest volgt wel truste meiden, anders wordt manlief boos zit hier al sinds half 9 hihi
zijn inderdaad goed vruchtbaar gebleken in het verleden maar ja in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst hopen we dan maar
hahahaha Gefeliciteerd nog met je minie die niet meer zo mini is Wat leuk thuis mama zijn!!! Verbouwen geeft idd een rotzooi en 2 honden leuk!!! Wat voor een ras?? Hier 3 berner sennens en 2 kindjes, vraag me zo af en toe nog steeds af waar ik aan begonnen ben Kan me voorstellen dat je daar erg blij mee bent, het doorslapen! Zijn we hier ook 2e tandje!!! Op naar nr 3 en 4!!! Slaap lekker en hopelijk geen boze manlief
Ha ha ingrid .. tja wie weet... Wat ik zo handig vind aan de leghuggers is dat Sanne veel meer beweegt als ze zonder broekje of maillot ofzo ligt. Alleen in haar romper of liefst nog in haar blote billen vind ze geweldig. Vandaar dat ik die dingen zo handig vind. Kan ze gewoon in de romper met die dingen aan. Kan ze lekker vrij bewegen. Maar ik denk ook niet dat ik ze koop... alhoewel ik mezelf betrap dat ik iedere week weer opnieuw op die site kijk..
@ikheid: thanks voor de info posts. @nonnie: pff wat een bemoeial zeg!! goed dat je zo gereageerd hebt. @mermaid: haha Ayla heeft gewoon voorkeur voor jou
@ingrid: gezellig twee van die kids! balen van de misselijkheid. @kris: ik duim voor een goede nacht voor je! oei die zijn wel leuk, maar ja geen geld!:S
Hier precies hetzelfde probleem. Over het al gemeen laat ikhem wel even liggen, maar niet te lang want dan begint hij meestal (hard) te gillen.
Ik heb trouwens besloten om vanavond met bijvoeden te gaan beginnen. We eten sperziebonen en die kan ze dan gewoon mooi mee eten. Ik ga vandaag vast voor haar de sperziebonen koken en een beetje prakken. En aangezien ik toch naar de stad moet loop ik ook even naar de AppieHappie en haal gelijk worteltjes en erwten en die kan ik dan ook vast klaar maken. Ik ben benieuwd hoe ze het vindt. Moet ik vandaag alleen nog even de kinderstoel in elkaar zetten. Nou, ik ga me nu snel aankleden en dan rond 09.30 uur naar de stad.
Veel plezier in de stad. Ik ga puin ruimen van gisterenavond. Bezoek was omhalf 12 weg, maar we hadden geen zin om toen nog alles op te ruimen, dus dat meot ik nog allemaal.