April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zijn afgekeurde artsen.. is ook wel te merken!

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, jammer genoeg liep ik dus buiten en had geen toestel bij me. Ik dacht al als ze als we thuis komen nou nog steeds die speen zo in haar mond heeft maak ik er een foto van, maar helaas had ze 'm toen alweer uit haar mond getrokken.

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jammer... Bij mij zit het fototoestel altijd in de luiertas, of staat hier op tafel.. Erg hè!

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oké.. ik ben ff snel een ronde doen met de honden. Ik wilde nog de stad ff in, maar tussen 1 en 5 komen ze voor het onderhoud van de ketel. Lekker dan! Zucht..

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou de doperwten staan op hoor, hahaha.

6. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    hier ook altijd het fototoestel in de buurt haha !!
    Heb ondertussen ook overal een foto van geloof ik....

hier ook al een kleine drummer !
    Als het ff kan, begint ie overal op te slaan,
    en hoe meer herrie het maakt, hoe leuker hij het vind haha !

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nou idd.....een standaard verhaaltje afdraaien...dat kan ik zelfs!

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zó.. weer terug.
    Nu eerst ff een bakkie, dan Jayden fles en boterham geven..

Koud buiten zeg! Brrr!
    Gelukkig had ik nog een winterjas.. Maar krijg van mama een nieuwe! Heb via mama wat jassen besteld, houtje touwtje..

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier staat Julian druk te doen voor de tv want k3 is erop en hij probeert de pasjes na te doen hahahaha

Milan ligt even in de box te spelen en die krijgt zo een fles en dan naar bed. Waren vandaag wat later dus dan is alles later.

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    cb, handige harries zijn het daar pffff.... julian en milan hebben alletwee bultjes dus ik vroeg wat het was. Eén zegt allergie want we hebben ook 3 grote honden en de ander zegt kindereczeem, vettig houden en verder eerst niks aan te doen.

Ik naar de huisarts en die zei dus meteen eczeem, niks aan de hand hebben heel veel kinderen gewoon vet houden.

Als ik dus bezorgde mama was geweest had ik mijn honden al de deur uit gedaan zonder dat het nodig was geweest.

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik moet ook nog een winterjas, heb er wel een maar die is door Kay van de kapstok afgerukt en die heeft toen de knopen eraf gebeten. Eigenlijk moet ik dus gewoon nieuwe knopen halen en de jas naar de stomerij brengen hahaha

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Foto's, al heel lang geen foto's gemaakt van de jongens. Hapjes enzo heb ik alleen gedaan en we hebben een grote onhandige camera die je niet met 1 hand kan vasthouden om foto's mee te maken dus die staan van milan niet op de foto en verder is er nog weinig bijzonders gebeurd of het was al over voor ik de camera erbij had.

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Doe je er dan iets bij of gewoon koken en dan prakken? Ik denk dat ik ook ga proberen zelf iets te maken, aangezien mevrouw potjes pertinent weigert. Misschien houdt ze meer van zelfgemaakte haute cuisine!

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Suc-6 met de doperwtjes mermaid !
    Ingrid; Lekker dan al bijna de honden weg gedaan...

Ben terug uit het bos. Sanne is heerlijk vrolijk heb het idee dat de dentinox goed werkt hier

Hmmm wilde nog ergens op reageren.. weet het niet meer

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Oh ja dat ik het zo getroffen heb met mijn cb arts, echt een fijn mens. Beetje suf, maar wel heel kundig volgens mij althans hetgeen ze zegt klinkt serieus en ze luistert ook echt naar me... en tja ze zei de laatste keer dat ze Sanne er zo goed uit vond zien dus ja ... dan is het al gauw goed he ha ha..

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Oh ja en ik wilde ook reageren op de foto`s van Kleintje ! Leuk zeg, wat een mannetje is het al.. en die foto met de kat is geweldig !

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nee ik had niet bijna mijn honden weg gedaan maar denk dat er genoeg mensen rondlopen die het wel hadden gedaan. Ik ben meer van testen, testen, laten nakijken enz voor we zulke beslissingen nemen;)

18. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

pffff, jullie gaan zoooo snel :D

@ingrid, ja zou eerst alles uitsluiten voordat je de honden weg moet doen, slaat weer nergens op, zou hier ook moeilijke keuze worden als het wel zo zou zijn, hebben trouwens een mechelse herder en een irri jack russel

@mermaid, alyssa krijgt het ook voor elkaar haar speen ondersteboven in te doen of zelfs verticaal geen porum want krijgt ze geen lucht omdat ze te hard zuigt terwijl ie op haar neus zit!!, hier zijn we blij met 6 hapjes fruit en 3 hapjes groente

@ikheid, jeetje wat een brood :$ hier vandaag weer proberen want gisteren was het kokhalzend geen succes misschien toch maar een korstje inplaats van middenstukje, en een TANDJE van harte hopelijk gaat het nu wat beter, hier is nummer 2 al een riggel en nr 1 is half

@surf, beterschap met ze alle

@kris, schema hier is:
    8.30 200cc
    11.30 6 hapjes vers fruit
    13.00 150cc
    15.30 broodje als het goed gaat, anders niets
    16.30 150cc
    18.00 3/4 hapjes verse groente of ingevroren
    19.30 papfles 210+7

veel plezier in het bos het is echt koud ;)

@caro, hier verse groente met de staafmixer helemaal fijn anders hoeft ze het niet verder gaat er niets extra's door want op sommige groente/fruit heeft ze slecht op gereageerd dmv krampen dus wil eerst alles apart geven voordat ik er een 2e fruit of groente aan toevoeg dus hier puur banaan of puur bloemkool en geen banaan met peer of bloemkool met aardappel want dan weet ik niet meer waar haar krampen vandaan komen ;)

@hier, schoonmaken :x, wassen draaien en alyssa ligt lekker op bed!!

19. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@kris, lekker dan zeg ik veel plezier in het bos ben je alweer terug....

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb nu één voeding afgebouwd en ga volgende week de tweede laten vallen. Dan hoop ik 's morgens de eerste voeding BV te kunnen geven. Dan overdag 2 x flesje, en dan 's avonds 1 of misschien 2 keer BV. Volgens mij zou het wel moeten kunnen. Mijn nicht heeft haar zoontje vanaf 8 maanden tot hij anderhalf was alleen een ochtendvoeding gegeven, de rest fles. Het schijnt dat je borsten zich daar gewoon op aanpassen. Succes in ieder geval!

Deel Deze Pagina