April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    wat hebben jullie veel verteld vanmiddag...

@ikheid: Die cv manm ag je hier ook wel eens langs sturen. Hier meestal idd zo'n uitvoering v an cv man die je verwacht had:p

@mermaid: Hoe is het gegaan met je doperwten? Hier eet hij alles....behalve bloemkool!! Daar begint hij bij te kokhalzen...wat hij voor de rest nog nooit gedaan heeft.

@alle hyves gebruikers: ben zo aso geweest om jullie via nonnie ook allemaal als vriendje uit te nodigen.

HIer: Toen net nog even visite gehad en vantevoren even een uurtje op de bank gelegen...dat heeft goed gedaan.

Wat een leuke foto's zag ik allemaal voorbij komen:D

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ga koken, Roeland is weg want die moet training geven aan B2 dus ik ga maar eens gezond koken voor mij en Julian in de hoop dat Julian ook nog wat gaat eten.

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    nou het is op en de vaat zit in de machine, Milan is nog steeds aan het slapen voor het eerst vandaag dus denk dat we vandaag de warme hap maar overslaan.

Julian zat heel gezellig te zingen tijdens het eten en ik moest natuurlijk mee doen, denk dat het olifantje in het bos wel 100x heeft gehoord dat het z'n mama niet los moet laten hahaha

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahaha! Lol Ingrid.. :D

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Check MTV.. 16 and pregnant.
    Ze MOET gewoon abortus plegen van d'r ouders!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou, de sperziebonen waren geen succes...eigenlijk...vond ze het gewoon smerig ;).

Bekijk bijlage 102661

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik had een bakje met 200 gram erin waarvan ik al niet verwacht had dat ze het allemaal op zou eten, ze heeft nog geeneens de helft op, maar kan ik wat ik over had nou bewaren en morgen nogmaals opwarmen? Het heeft vandaag gewoon in de koelkast gestaan en het staat nu ook alweer in de koelkast.

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hihi.. dat snuitje! Ze zal er vast ff aan moeten wennen.
    Mij is verteld dat je groente niet voor de 2e keer mag opwarmen. Met fruit kun je dus wel 2 dagen doen, want dan warm je niet op. Als je alle 200 gram hebt opgewarmd en je houdt er van over, dan mag je dat niet voor de 2e keer opwarmen.

Dit is mij verteld hoor.. Misschien kan het wel. Maar ik doe het dus niet.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, ik vraag me af waarom dat niet mag. Voor mezelf zou ik het ook doen...

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja ik ook.. zal wel met bepaalde bacteriën te maken hebben..

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Manlief is net htuis.. wij gaan eten! Fijne avond! X

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou ze vond het echt niet te vreten joh. Ze heeft er wel wat van gegeten hoor, maar op een gegeven moment ging ze echt zowat zitten kokhalzen. Ze is sowieso strontvervelend vandaag, heel de tijd ligt ze te janken, niks is goed, nu ligt ze weer in bed ligt ze daar óók te janken, terwijl ze beneden ook niet te pruimen was.

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Tja soms...

Nu ben ik ècht weg!

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahaha, ja joh, eten jij!

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Echt mega-kinderachtig, maar ik vind/vond het best jammer dat ze de sperziebonen niet lekker vond :). Ik had stiekem toch een beetje gehoopt dat ze lekker wat zou eten. Hahaha, erg hè...

16. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
  17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Herkenbaar hoor Mermaid. Sanne at de eerste keren ook niet goed vond dat van mijn zelfgekookte prutjes erger dan van de potjes... gewoon morgen nog eens proberen. Misschien nog kleinere porties proberen. Ik heb de eerste paar keer maar 4 a 5 lepeltjes gegeven. ( sorry was handiger geweest als ik dat vanmiddag gezegd had.. )

En dat jengelige is ook vervelend... hopelijk valt ze zo in slaap ! Suc-6 ermee..

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, morgen warm ik wat minder op dan vandaag. Op een gegeven moment was het natuurlijk ook niet meer echt op temperatuur, dus dat heeft waarschijnlijk ook wel meegeholpen met het kokhalzen. Vind ik zelf ook smerig, kouwe prak ;).

Ze ligt inmiddels trouwens al weer heerlijk te knorren...

19. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg

Deel Deze Pagina