April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb ik Julian een keer op tijd in bed liggen heb ik de kleine draak weer beneden omdat ie niet wil slapen, pffff ze wisselen elkaar wel leuk af hier.

2. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Leuk Quscke dat downloaden ideaal ga het wel is ff uitzoeken allemaal....

Nou meiden ik ga zo mn bedje in.

Lz gefeliciteerd!

Bye bye

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Groente: Ok, gelukkig niets raars dus dat ze het niet zo lekker vond.

@ Eylem: Ja, zeker goed geslaagd bij de Sailor. Eerst dacht ik gelijk (zoals altijd als ik daar kom ;)) "Hm, ze hebben niks leuks" Maar toen heb ik nog eens even goed door die rekken gespit en toen zag ik er dus toch wel leuke dingen tussen hangen. Ik was eigenlijk ook op zoek naar iets van een trui of een gebreid vest ofzo, maar dat hadden ze niet. Maar goed, dat hebben ze bij de H&M dan weer, dus dat kan ik altijd daar een keer scoren. Ik had gewoon een truitje met lange mouwen voor € 2,29 :$. Nou jaaaaaaaaaa, da's toch geen geld. Bij de Hema zag ik ook leuke dingen, maar die rokjes enzo waren allemaal € 12,-- enzo. Ik zag bij de Sailor trouwens ook nog een super super leuk rokje, maar die hadden ze alleen nog maar in maat 80, echt jammer.

@ voedingsschema: Ik heb het al eens gevraagd, maar ga het nog een keer vragen. Als ik maandag ga werken krijgt ze de eerste fles om 07.00 uur en dan elke 4 uur een fles (ze krijgt er nog 4). Hoe zal ik het schema dan doen, want ik ben vaak rond 18.15 uur thuis. Eigenlijk komt het dan neer op:

07.00 fles
    11.00 fles
    15.00 fles
    18.30 groente
    19.30 fles

Zoiets ofzo? Ook een beetje afhankelijk denk ik van hoeveel groente ze eet. Als ze alleen maar een paar van die muizenhapjes neemt kan ik de fles misschien wel beter om 19.00 uur gelijk er achteraan geven.

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ziet er goed uit Mermaid ! Zo zou ik het denk ik doen ja..

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

idd zo zou ik het ook doen

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @kleintje: leuke foto's van mike!

@ingrid: haha leuk julian die op k3 staat te dansen.

@kris: fijn dat jullie wel een leuke cb-arts hebben

@nonnie: ach wat een lieve foto van jullie meisje!

@caro: vervelend dat noa en lukas zo slecht sliepen op de boot, en dat dit z'n invloed op jou had

@ingrid: wat een ontzettende lieve foto's!!

@honden: geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om kyra weg te doen! zij is een deel van ons gezin.

@mermaid: wat een schattige foto van Ayla. lotte vond alleen de bloemkool niet lekker

@ann: die film lijkt me idd wel interssant

@eylem: lieve foto van je meisje!

@tm: wat fijn dat het goed gaat met kyan!!

7. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Meiden weten jullie dit?

Tara is heel beroerd geweest en nu weer aan de beter hand maar ze heeft hele donkere kringen rond dr oogjes...?
    Echt opvallend en is nog steeds uit dr doen een beetje maar kan me vinger er niet opleggen.

Twee onder tandjes zijn al lang door zullen het weer tandjes zijn?

8. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
  9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meiden, ik kom alleen even zwaaien. Visite is net weg en ga zo lekker slapen.
    Ik ben zoooooooooooooo verwent door mn mannetje: IK HEB EEN NIEUWE LAPTOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
    Niet meer aangelijnd aan mn snoer! Moet alleen mn msn nog vinden, snap er nog weinig van:)

Iedereen welterusten en tot morgen!!!!!

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Goedemorgen :D
    Zit hier braaf te wachten tot de keuken wordt geleverd :D
    Ze kunnen tussen half 8 en 10 komen. Ben benieuwd!!!

Zat net alleen nog even de tekening te kijken en toen zag ik... oh ja... oeps! Een deel van de muur blijft nu zichtbaar en die hebben we nog niet bewerkt ... en eigenlijk wilden we de muur iets van Paars verven, maar dan wel netjes gestuct want de vorige bewoner had om de keukenkastjes heen gestuct;)Nu hebben wij wel grotere kastjes dus dacht eerst, ach dat zie je toch niet maar omdat we niet een onhandig bovenhoekkastje erbij hebben is de hoek dus open :) Zal mn vader blij mee zijn, hahahaha! (die gaat hem erin zetten. Meike en Femke gaan naar de creche vandaag en Xander en Eva zijn dit weekend bij hun vader, we hebben even een weekend omgeruild omdat mijn broertje volgende week jarig is en we dan naar Eindhoven gaan.

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Femkes kamer is ook koud! We hebben op haar kamertje de radiator aan snachts. Ze slaapt nl precies op de hoek.
    ze ligt in eens slaapzak met en dan onder een lakentje met een dekentje. Mutsje doe ik niet want die blijft toch niet zitten

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Volgens mij gaat dat nu wel meevallen. Ik zou gewoon zaterdag beginnen met de 3e voeding te vervangen, dat 3 dagen en dan de andere voeding vervangen. Ik heb ook een poosje savonds, snachts en ochtendvoeding gedaan, eigenlijk nog tot vorige week:) Maar omdat we Femke nu snachts gewoon niks meer geven SLAAPT ZE NU DOOR! Was wel even 2 nachten doorbikkelen (al viel dat best mee, ze was maar een uurtje wakker) en ik heb nu ook de avondvoeding eraf, die dronk ze heel slecht omdat ze te druk was en omdat ze al snel moe is nadat ze uit de creche komt en groente heeft gehad dronk ze te weinig eigenlijk. Ze slaapt nu van 6/half 7 tot 6 sochtends, dan even drinken en dan kan ze erin tot half 8 op crechedagen en anders slaapt ze nog wat langer, meike had dit ook zo een poosje en die slaapt nu steeds tot 9 uur....

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Leuke foto's hoor :D Met die poes is idd super!

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Femke krijg 200 per voeding, maar om mee te beginnen is 120 genoeg.

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Als de keuken erin zit ga ik ook zelf kokkerellen, maar ik doe ook deels rapley. In opperderpop staan lekkere recepten.

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Daar kan je toch zelf contact mee opnemen?

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Met je telefoon???
    Ik had voor mijn HTC altijd een sony ericsson die had een supergoeie camera en zo had ik altijd een fototoetstel bij me :D
    Ben wel een beetje verslingerd aan mn HTC maar ik mis het zo even hap snap foto's maken

en anders koop je voor een paar tientjes een statief :D

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja klopt hoor, hier had ik bij meike al met 3mnd afgebouwd omdat ik weer zou gaan werken maar door mn PND pas veel later maar toen heb ik tot ze 6mnd was alleen sochtends en savonds gevoed en die laatste maand alleen sochtends en met 7mnd wilde ze zelf niet meer. Femke krijgt nu zo'n week of 4 alleen sochtends en savonds, gaat heel prima :D, nu net dus de avondvoeding eraf dus nu alleen nog sochtends.

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Maar dat is aangeleerd gedrag... klinkt misschien knullig...
    dit gedrag is heel makkelijk af te leren, maar dan moet je er wel achter staan en het met overtuiging doen. Vraag je dierenarts maar eens

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ahhhhh scheetje!!!

ik heb je volgens mij nog niet op hyves, de mijne is poepelipoe.hyves.nl

Deel Deze Pagina