Als je het opwarmt mag je het niet nog een keer opwarmen ivm bacteriën, jouw koelkast kan nl nooit zo koud zijn dat er geen bacteriegroei meer plaats vind, dan moet je er 1 hebben van -80... Daarbij gaan er voedingsstoffen verloren.
Maar das normaal hoor, van het eten. De eerste keer hoef je maar een paar lepeltjes te geven, morgen geef je weer een beetje en zo gaat ze vanzelf meer eten. Femke at de eerste week ook maar een paar hapjes en daarna kokken, kan me dat van de andere kids ook herinneren en dan zijn allemaal stuk voor stuk goede eters
Ze moeten iig tot 8 mnd zo;n 600ml melkproducten binnen krijgen, dat mag ook een toetje oid zijn. Ik ken ook iemand wiens kindje met 6 maanden al geen opvolgmelk meer kreeg maar gewone melk, die had de fles altijd al drama gevonden.
Hahaha pagina 126 is alleen met berichtjes van mij stik moet naar de plee voor boodschap nr 2... zal je zien dat ze dan net voor de deur staan :S
Hey Napoleon ! Jij bent goed bezig ! Zijn ze ondertussen aangekomen ? Hier precies dezelfde nacht als gisteren. Om 02u wakker en daarna om 06u, maar gelukkig is ze makkelijk in slaap te krijgen. Ik weet niet wie dat schreef van veel poepluiers, maar hier ook i.p.v. 1 x per dag, soms maar 1x per 2 dg nu gisteren 3 volle luiers en vanochtend ook weer.. zal wel door de bijvoeding komen. pff wij hebben een super druk weekeinde voor de boeg. Zaterdagochtend zou ik met een vriendinnetje even in de stad lunchen en bijkletsen, zondag ochtend zouden er vrienden komen lunchen hier ( met kleintje van 11mnd ) en zondagmiddag moet ik werken. Komt mijn vriend gisteren thuis en die zegt; Oh ja ik heb zaterdagmiddag afgesproken met vrienden van ons uit A'dam, die komen eten en slapen en die lunchen ook mee de volgende dag... Met zoontje van bijna 2. Super gezellig, maar echt wel HEEL veel.... En als klap op de vuurpijl moet ik maandagochtend ook werken. Denk dat je me maandagavond af kan voeren.... ach ja.. ik was er gisteren wel even chaggo over, maar eigenlijk vind ik het ook wel leuk
Goedemorgen allemaal! Heb hele leuke foto's voorbij zien komen! Echt geweldig! Altijd leuk om te zien. @ Honden, ik denk ook weleens dat het makkelijker is ja zonder honden, maar goed. Is hier ook geen optie. We hebben 1 hond in huis en ze is al 11. Hartstikke lief, maar haart echt verschrikkelijk. En al die vieze poten inderdaad... En twee in de kennel, maar die kunnen ook niet weg. Met één hond traint mijn vriend (politiehond) en de ander is al politiehond. Naast zijn gewone werk in de zorg loopt hij beveiliging met die hond. Maar eigenlijk laat mijn vriend de honden altijd uit. Alleen als hij slaapdienst heeft doe ik het. Ikheid hoe gaat het nu met Jayden? Knapt hij al wat op? Mermaid goed bezig met de zelfgemaakte potjes! Ik maakte ze ook zelf, maar had laatst in de aanbieding potjes gehaald voor bij de oppas. Maar heb er nu zoveel... Kan er een maand mee vooruit. Misschien maar om en om dan vers en een potje. Elisa vond het niet gelijk lekker. Ze heeft er een maand over gedaan voordat ik er wat binnen kreeg haha. Ik deed de helft van het potje in een ander bakje en warmde dat op. Als ze de helft op at kreeg ze nog een helft en anders bewaarde ik die voor de volgende dag. Dat mag namelijk wel nog een keer worden opgewarmd. LZ Nog gefeliciteerd! Je bent goed verwend zeg! Napoleon succes met de keuken! Kris dat wordt een druk weekend! Maar wel heel erg gezellig! Hier een veel te rustig weekend... Mijn vriend moet werken en ik ben vrij. Gezellig dus Zal nog wel even wat afspreken, want dat is ook saai. Elisa slaapt gelukkig weer door! Nu alweer 3 nachten achter elkaar. Het hoesten wordt ook minder en het snotteren ook. We gaan weer de goede kant op dus
Wij hadden laatst toch de motor van de auto kapot? Koste toen 5000 euro. Dat was al alles bij elkaar sprokkelen om het te betalen. Is nu een nitrosnaar geknapt! Heel klein dingetje maar met veel schade... Weer 2000 euro!!! Word daar echt shagerijnig van! We hebben nog nooit geluk gehad met een auto. Continu van die dure dingen, terwijl we geen oud brikkie hebben...
Goedemorgen!! Een hele monoloog van Napoleon, whahahaha. Hoe gaat het met de keuken? zijn ze er al?? Kris: gezellig weekend!! Maar echt druk Ik zou vast in mn bed gaan liggen voorslapen Ka: balen van jullie auto zeg..... voor 7000,00 heb je een andere...:x Mermaid: Gerodi kokte ook bij de 1e happen, omdat het heel anders van structuur is. En nu trekt ie soms bij de 1e hap nog een vies gezicht en 2 happen verder ga ik niet snel genoeg8) Mn overbuurvrouw is gister eindelijk bevallen! Een jongen en ze heeft dezelfde kv als ik, leuk!!!
Ka; balen van de auto zeg !! Dat is wel heel veel geld dat je eraan kwijt bent ! Ik zit me vooral druk te maken over wat ik allemaal moet maken voor avondeten en lunch enzo. Was vrij fanatiek begonnen met lijnen, maar een heel weekeinde eten is er natuurlijk niet goed voor... Dus moet even een tactisch menu samenstellen anders is mijn hele week bikkelen zo weer om zeep geholpen. Ga om te beginnen straks maar weer eens hardlopen ( hoe gaat het met de lopers hier.. .lukt het om het vol te houden ? )
ha napoleon, hier komt die kerel van de keukenboer binnen een half uur keuken hebben we al dus misschien komt ie alsnog voor een excuus omdat ik zo heb staan flippen tegen hem met zijn mooie levertijden 6 weken levertijd werd hier 12 weken dus ben benieuwd waar die zometeen mee aan komt zetten
ja ze reageert nu wel op hem want als je zegt waar is macho kijkt ze inderdaad naar hem en als je zegt waar is iggy zoekt ze de kleine op dus ze weet het wel maar als ze 14 is weet ze daar niets meer van ik weet ook niet meer wat er gebeurd is toen ik 6 mnd was snap
Knap is dat hè dat ze al zoveel snappen. Elisa zoekt ook echt contact met onze hond. Ze volgt haar en probeert haar te pakken als ze in de buurt is. En samen aaien is helemaal geweldig! Kris succes met je menu! Moet je nog veel kilo's?
ja is idd geweldig als die grote bij ons staat dan gaat ze hem ook op haar manier aaien van de week had ze zijn wang te pakken arm beest die hele kop ging scheef maar wat doen nee hoor ze hoort erbij, die kleine daarentegen heeft zo iets van opzouten en loopt hard weg als alyssa hem wil aaien hihi
Hahaha! Die vlucht snel weg. Aaien op Elisa's manier is voelen in de vacht en het dan vastpakken en niet meer loslaten. Dan is onze hond ook snel weg. Maar als we samen aaien vindt ze het wel leuk.
@ Ann, ik zou het niet weten met die donkere kringen. Oh, je hebt zelf al het een en ander gevonden. Wel vervelend dat ze nog steeds een beetje uit haar doen is. Hoe is het met haar huidje? Gaat dat al wat beter? @ Napoleon, spannend, nieuwe keuken! Wat voor keuken is het? (kleur, stijl etc) Wel ff een fotootje plaatsen hoor, als hij af is! @ LZ, zo! Een laptop! Kun je nog meer en overal ZPen! Nog gefeliciteerd trouwens. Was het gister vergeten te zeggen. @ Kris, nou, zeker een leuk, maar erg druk weekend. Helemaal als je dan ook nog moet werken zondagmiddag en maandagochtend. Ben je daarna wel een paar daagjes vrij om even lekker bij te kunnen komen? @ Ka, jeetje wat een pech met die auto zeg! Van dat soort dingen kan ik ook echt goed sjacherijnig worden! Wij hadden met onze vorige auto dat iets van de thermostaat kapot was en dan zou het hele dashboard eruit moeten. Het onderdeeltje zelf kostte maar iets van 100 euro, maar met al het werk zou het richting de 1500 euro gaan kosten. Dus toen hebben we de auto via MP verkocht aan een autobedrijf en zelf een andere gekocht. We hebben toen ca. 500 euro minder inruil gehad dan zonder het defect. Het was inderdaad ook al weer de zoveelste keer dat die auto iets mankeerde en ik had er gewoon geen vertrouwen meer in. @ Kris, ik ben even gestopt met hardlopen. Manlief is nu weer aan het klussen, dus die is elke avond weg en dan heb ik gewoon geen tijd om te gaan hardlopen. Zodra hij klaar is wil ik het wel weer gaan oppakken. @ hier, Lukas is vannacht bij opa en oma blijven slapen. Manlief ging om half 7 de deur uit, maar daar heb ik niks van meegekregen en Noa werd pas om half 9 wakker! Dus ik heb lekker uitgeslapen! Volgens mij komt er toch echt een tandje aan bij Noa. Ze is een klein beetje uit haar doen (ietsjes huilerig) en ze heeft gister 8 flinke spuitluiers gehad! Vanochtend toen ze wakker werd had ze ook een poepexplosie en om 10 uur weer een poepbroek. Haar billetjes zijn nu echt zo rood als een tomaat en doen echt zeer. Zo zielig. Toen ik haar ging wassen begon ze echt te gillen toen ik heel zachtjes haar billetjes deed. Ik heb er maar een dikke laag Bepanthen op gesmeerd, dus ik hoop dat dat snel werkt. Mijn schoonzus had het over een zinkspray. Kent iemand dat? Werkt dat fijn?