April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hele goeie vraag :D

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik snap echt niks meer van al die flessen/ potjes en nou vertelde wonder ook dat ik al een tuitbeker aan moet schaffen, aaaahhhhh.

Mermaid: spannend!!! wanneer ga je evt testen??

En Gerodi rolt niet maar draait wel:D

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Oja, heb vandaag bij de DIRK in de aanbieding 2 pakken huggies luiers (64 luiers) voor 7,59 euro gekocht. Is dat niet goeiekoop!

4. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    das pas een koopje!!

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nog ff iets.. als brood voor de 6 maanden de kans op glutenallergie vergroot dan zou mijn KA gèèn brood adviseren met 5 maanden.
    Maar dat ter zijde.

Zo eten gemaakt, nu w8en op manlief.
    Jayden heeft het rollen weer helemaal ontdekt, nu zelfs in de box..

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Das een koopje zeg!

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nou het wordt hier denk ik erg laat voordat we eten.. Manlief heeft nog niet laten weten dat ie onderweg is naar huis, dus als ie nu belt wordt het 19.30 uur ofzo..
    En ik heb zo'n honger! De chips roept me al.. ;)

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Tuitbeker heb ik hier ook al.. alleen Jayden snapt er niks van.

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik heb me ook al op de overgebleven franse kaas gestort, maar hij is nu thuis!!

Heb trouwens ook vandaag voor 3,- bij de zeeman super schattige slofjes met bond van binnen gekocht.

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Bij de Zeeman ja!? Daar moet ik ook eens gaan neuzen, want ik hoor het van meerdere..

Nou manlief belde net, weer 3,5 uur erop zitten en rijdt nu naar huis.

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Solli is niks geworden..

Ik had ze vanmiddag gebeld, in plaats van dat ik terug gebeld zou worden (is me toegezegd) sturen ze me een mail..

Die kunnen aan het gas!

12. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik moet zeggen dat ik ook erg positief ben over zeeman. Leuke dingen, zit goed en leuke prijzen!

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Wat ontzettend jammer....maar wel beetje respectloos om het via mail te doen. Zeker als ze telefonisch iets anders gezegd hebben.

14. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hier zal het bezoek zo wel arriveren....heb er wel zin in. Lekker gezelllige avond met vrienden.
    Jullie ook allemaal fijne avond!

15. nonnie26

ook mijn bezoek zal zo wel komen dus ga jullie ook verlaten voor 1 avondje :( misschien als ze wat eerder weg zijn dat ik nog even bijlees maar het is zooooo rustig vandaag dat ik waarschijnlijk zo klaar ben hihi

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    He Ikheid; balen van je sol. En erg stom en respectloos om het via de mail te doen terwijl ze hebben gezegd dat ze zouden bellen !

Qua bijvoeding.. tja gewoon doen wat goed voelt en evt in overleg met cb of ka. Maar ik zie ook tenzij het een medische reden heeft zoals bij Ikheid geen reden om zo snel te gaan. VInd ik althans hoor. Betrap mezelf er ook wel op dat ik het leuk vind net als gisteren om haar een koekje te geven enzo, maar eigenlijk vind ik haar daar nog te klein voor. Tijd zat nog voor dat soort dingen. Voorlopig even fruithapje en s` avonds groente ( vers of 4 mnd potje ) En dan binnenkort liga door de fruit en dan kijken we over een maandje ofzo wel weer verder. Eerst hier maar eens aan wennen..

17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ik las trouwens net op hyves dat mijn collega bevallen is vandaag. 32 weken een beetje was ze.. ze mocht einde vorige week naar huis uit het Sofia en ze had het er zo op zitten om nog even thuis te mogen genieten, maar dat is dus niet lang geweest helaas. Ik hoop maar dat alles goed is..

18. nonnie26

grrrrr visite is er nog niet kan me daar zooooo aan ergeren afspreken tussen 7 en half 8!!! het is al bijna 8 uur :x

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ja herkenbaar.. erger ik me ook ontzettend aan altijd..

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

hahaha moest ff lachen

Deel Deze Pagina