Nog wat: Eva's rompers 62-68 zijn echt te klein, ze hebben 3 kwart mouwen gekregen zeg maar. Maar die 74-80 dingen zijn echt nog te groot! Denk dat ik ze toch maar aan doe, dit ziet er ook een beetje zielig uit
Janne: wat goed zeg !! Heerlijk om weer door te slapen zeg. Justin heeft nu rompers 86/92, die 74/80 zaten bij z'n stevige bovenbenen te knellen haha maar 86/92 is dus eigenlijk te groot aan de bovenkant maar merk je niks van hoe is het met je stage??
Pamsie ja grappig is dat hoesten he haha, mijn man was helemaal verbaasd, snapt dat ze dat soort dingen nu al? Janne, bedankt voor je ervaring. Ik twijfel gewoon heel erg wat ik moet doen. Weet niet wat wijsheid is in deze situatie. Het lijkt me heerlijk om gewoon weer door te kunnen slapen, maar als ze die voeding echt nodig heeft, of echt wakker wordt van pijn ofzo (zo moeilijk in te schatten!) dan vind ik het weer zielig om haar te laten huilen. En het gekke is dat Irem overdag altijd beroerd sliep, dus het principe van laten huilen ben ik bekend mee en dat werkte ook heel goed maar 's nachts was nooit een probleem, en nu dus wel. Zucht. Vannacht was het ook weer feest, 23.30 voor een voeding, 1.00 huilend wakker, 2.45 voeding, 5.30 voeding, 6.15 huilend wakker. Gelukkig heeft ze voor haar doen 'uitgeslapen' tot 7.15. Irem past nog makkelijk in rompers 62/68, de mouwen zijn zelfs meestal te lang bij lange mouwen haha
hier nog steeds 62/68 maar worden nu ook 3/4 mouwen... vandaag lekker zpén manlief is de tegels in de keukenvloer aan het leggen dus we hebben niets bijzonders te doen, morgen kinderverjaardag dus das wel gezelli, wat gaan jullie allemaal doen meiden??? oh ja nog een vraagje, wie van jullie heeft er een draagdoek en wie weet of alyssa daar nog in past, de draagzak is gewoon wat zwaar en snijd in mijn nek ( goedkoop is dus toch duurkoop) dus wou nu een draagdoek kopen maar heeft dat nog veel nut omdat ze bijna 6 mnd is?? wil haar namelijk wel in de bananenhouding dragen snap...
Eylem wat balen van jullie nachten zeg! Elisa had het anderhalve maand toen ze niet fit was, maar wat breekt dat op zeg! Ik heb geen tips voor je maar ik hoop voor je dat ze heel snel lekker door gaat slapen! Janne super dat Eva nu doorslaapt! Lekker hoor! Elisa past de rompers 62/68 nog steeds. Mermaid hoe is het met je nod? Ben nieuwsgierig! @ Kuchen, dat is echt te grappig! Mevrouw doet het hier ook. En ze kan ook verschrikkelijk nep lachen. Dan heb ik het helemaal niet meer. Dan doet ze HA HA HA en dan niet zoals je echt lacht HAHAHA (lekker duidelijk hè, maar ik bedoel achter elkaar aan haha en los ha ha ha).
Poeh nonnie, dat weet ik niet. Ik heb alleen zo'n draagding gehad die je omklikt zegmaar en waar ze dan naar je toe en van je af in kan hangen. Ik vond het niet heel fijn en Elisa ook niet dus die ligt in de kast. Ik hoor wel om me heen dat een draagdoek veel fijner is, maar of het met een half jaar nog te dragen is weet ik niet. Daar heb je veel aan hè haha! Ik gooi er even een stofzuiger doorheen hierzo.
Nog één ding dan... Ik kreeg dit van een vriendin: Gratis fotoboek van Nebo t.w.v EUR 9,95. Bestel je gratis fotoboek Klein formaat 14x13, 26 pagina's. Alleen in de maand oktober gratis, ook geen bezorgkosten. actiecode is grfotoboek1010 Ik heb er één gemaakt en die is inderdaad helemaal gratis. Heb hem nog niet dus kan niet vertellen of het ook echt mooi is.
@ Janne: Dank voor de felicitatie. Hahahah, ja ik weet nog dat jij zat te balen dat je zo overtijd liep. En wij elke dag maar roepen Nu ben jij echt aan de beurt hoor!!! En dan gebeurde er een dag weer niks. Wat goed joh van Eva dat ze zo lang heeft geslapen. En wat is ze lang! Ayla begint nu net een beetje in maat 68 te passen. @ Mirjam: Rompers maat 86/92 ! OMG, wat een lange dweilen allemaal die April kindjes. @ Nonnie: Draagdoeken kun je heel erg lang gebruiken, echt wel tot ze peuter zijn ofzo. Maar ik weet niet of je ze met 6 maanden nog in de bananenhouding (hahaha) kan dragen. @ kuchen: Die kleine dame hier kan er ook wat van. HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AYLA IS VANDAAG 6 MAANDEN! Als verrassing werd ze vanmorgen om 05.30 uur wakker. Gelukkig ging ze na het geven van een speentje weer lekker verder slapen. Hier nog geen tekenen van een naderende ongi, maar goed, ik wacht (on)geduldig af.
Mirjam, stage is nog best wel rustig, maar wel leuk! Dus gaat goed. Hoe is het met jouw werk, nog naar je zin? Nog op huizenjacht? Eylem, lastig he, bepalen waar ze wakker van wordt... Ik zou denk ik eens kijken hoe het overdag gaat. Als ze overdag pijn heeft (dan is het makkelijker te zien omdat je zelf ook awkker bent), is het aannemelijk dat ze dat 's nachts ook heeft. Als ze overdag heelmaal nergens last van heeft, heeft ze dat 's nachts hoogst waarschijnlijk ook niet. Dus dan kun je dat in elk geval uitsluiten en verder beslissen wat je ermee wilt. Maar ja, door laten huilen is lastig, dat weet je dus zelf wel van overdag, en kun je pas als je er zelf aan toe bent ook. Ik zei altijd dat ik dat noooooooit zou doen, en moet je nu zien Sterkte joh! Ka, leuk van dat fotoboek! Maar de link doet het niet Nephoesten is leuk ja! Eva kan tegenwoordig ook ja-knikken en nee-schudden. Ze snapt de betekenis natuurlijk niet, maar zit dan driftig te knikken of schudden, echt LIEF ziet dat eruit! HAHAHAHA, Eva ligt hier zowat dwars in de wipstoel, de grond aan te raken. 't Is maar goed dat ze vast zit. Oke, wij gaan er vandoor, fijne dag meiden! X
Mermaid: Ik werd vroeger op verjaardagen ook altijd heel vroeg wakker, dus tja..... HAHAHA bananenhouding Nu ga ik echt, daaaaaaaaaag!
Ik denk dat ik het nog even afwacht. Ik heb sowieso geen testen in huis en denk niet dat ik vandaag nog zin heb om naar de stad te gaan. Als ik dinsdag nog niet ongi ben ga ik in de pauze een test halen bij de kv, mits mijn collega cursus heeft ofzo, want ik kan moeilijk een test scoren met haar erbij. Als ze geen cursus ofzo heeft en dus mee naar buiten gaat in de pauze haal ik denk ik woensdag een test en kan ik dus pas donderdag testen.
Goedemorgen dames @mermaid: Gefeliciteerd met je 6 maanden oude ayla!! @maten: Justin past nu mooi in 68. Zo te lezen beetje gemiddeld dus. @Draagdoek: Heb de Lodger Shelter hier liggen, maar eigenlijk nooit gebruikt. Justin vind het helemaal niets. Lodger ® @hier: Het laatste bezoek ging gisteren avond om 1 uur de deur uit. Was wel heel gezellig Vandaag even naar mijn ouders en ik heb nog wat klanten om hun haren te knippen op staan. Voor de rest lekker niks doen. Heerlijk!
Hoe doen jullie het dit jaar met kerst en/of Sinterklaas? Ik wil graag een leuk, mooi cadeau voor Ayla kopen en dat dan met de kerst als we met zijn 3-en zijn aan haar geven. Waarschijnlijk snapt ze er de ballen van, hahaha, maar het lijkt me gewoon zo leuk. Maar nu dus HET dilemma: Wat is nou een leuk cadeau voor een baby van 8 maanden . Oh, en ik houd niet van speelgoed waar een heel orkest uitkomt als je op een knopje drukt enzo.
Mermaid: gefeliciteerd met Ayla's halve verjaardag!!!!! En spannend! Ik ben erg benieuwd! Mensen nog leuke plannen dit weekend? Iig een heeeeeeeeeeel fijn weekend.
Pamsie: nou ik kon er niet om lachen.. Kris: idd tijd genoeg voor bijvoeding. Hopelijk alles goed met je collega! Hier ook strekken en heel hard kreunen, krijgt ie een rode kop van! Weet ook niet wat het is.. Mermaid: leuk dat ze sperziebonen lekker vond! Eylem: jammer zeg dat je niet meer kon slapen en zó vervelend dat Irem niet lekker in d'r vel zit! Misschien tocheen tandje.. Nee heb nog niks anders op het oog. Gewoon weer internet afstruinen en krant in de gaten houden. Janne: fijn zeg dat Eva weer doorslaapt! Veel plezier vandaag bij je ouders! Hier past 74-80 van het Kruidvat perfect! Eylem: balen van je nacht zeg! Ik hoop dat ze snel weer doorslaapt.. Alleen moet je er eerst 8erkomen waar het aan ligt, maar het kan misschien ook wel een sprongetje zijn? Nephoesten: hier ook, geweldig! Alleen nu is het dus echt hoesten, hij is zo verkouden, nu kijkt ie er ook zo zielig bij alsof ie wil zeggen 'mam dit is echt hoesten hoor..'. Hahah! Ja en nee knikken: hier ook. Geweldig! Nonnie: ik zou het niet weten, ik heb geen draagdoek gehad. Mermaid: gefeliciteerd met Ayla's halfjaardag! Wij geven Jayden ook één cadeau, van mijn ouders en schoonmoeder krijgt ie ook een cadeau. Wij willen iets van een loopstoel kopen denk ik of een activity centre die je ook kan uitklappen tot kruip- en loopauto. Dus die kan lekker lang mee. Spannend je NOD! Quschke: gezellig avondje gehad dus.. Nu lekker rustig aan doen.
Das idd lastig...Wij hebben al iets voor Justin gekocht, maar is echt iets voor jongens, dus daar heb je niet veel aan. Snuffel anders eens online bij intertoys en dergelijke. Hopelijk krijg je dan wat meer inspiratie!
Vandaag geen plannen.. Manlief gaat zo de boodschappen in huis halen voor het glutendieet van zijn stiefmoeder en dan gaan we alvast het avondeten maken en in de vriezer gooien, dan hoeven we dat volgende week alleen op te warmen, lekker makkelijk! Morgenochtend krijgen we visite en morgenmiddag gaan we naar mijn ouders in Tilburg.. Mijn jassen zijn binnen, dus ik ga ff passen en er eén aanschaffen, nou ja mijn mams dan, want ik krijg een jas van haar Nu ff stofzuigen en de was opbergen in de kast.. X
Even ee vraagje voor hyves gebruikers:WEet iemand hoe je foto's kunt blokkeren zodat anderen ze niet kunnen jatten???? Ik zelf heb net al gezocht maar kan het niet vinden, en weet eigenlijk ook niet of dat mogelijk is.