April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Jeej, Janne! Doorslapen, wat heerlijk! Je hebt dus een nacht echt doorgezet met niet voeden? Moet ik dan denk ik ook maar eens gaan doen. Hier standaard de laatste maanden 2 a 3 voedingen 's nachts en word er erg moe van... Lijkt me alleen zo heftig haar de hele nacht te laten huilen. Hoe was dat voor jou?

Liefs

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

he bah meiden weet niet hoe het bij jullie is maar hier is het echt k**weer :x wou nog effe naar de stad zo voor peertjes en wat drinken maar is niet echt een goed idee met dit weer, maar eens gaan bedenken wat we dan gaan doen want manlief is druk met verbouwen en alyssa ligt heerlijk te snurken...

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hier is het ook echt verschrikkelijk pisweer. De herfst is echt begonnen hoor. Ik moest eigenlijk nog even naar de Kruidvat voor luiers, maar ik heb nog wel genoeg t/m maandag, dus ik haal maandag in mijn lunchpauze wel even luiers. Heb in dit weer echt geen zin om met Ayla de stad in te gaan.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier ook regen, regen, regen, BLEGH. We zijn vanochtend al naar de AH geweest, vanmiddag even naar de stad (van nonnie :D) naar de Turkse winkel en dan zijn we weer helemaal klaar. Maar Irem ligt nog heerlijk te slapen (nu wel ja grrr) dus daar wachten we nog even op.

Ze heeft vanochtend lekker driekwart banaan met een klein beetje sinaasappelsap (tegen de krampjes, hopelijk werkt het een beetje) gegeten. Kwam er alleen ook achter dat ik aan de buitenkant niet kan zien of mijn ingevroren potjes doperwtjes of broccoli zijn haha....tis allemaal groen!

5. nonnie26

@eylem, wat leuk hoelaat ben je hier?? misschien treffen we elkaar nog hihi

over die ingevroren potjes: bij de blokker verkopen ze een pakej met stickers speciaal voor op die potjes en ze kunnen in de vriezer zelfs met afwassen gaat de tekst er niet af dus hier werkt het prima zitten er iets van 60 in voor 2 euro ofzo...

6. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Eylem, wat goed dat ze altijd op de buik slaapt. Ik ben altijd bang om adam op de buik te laten liggen. Maar ga het proberen om hem overdag te slapen op zijn buikje. Want hij heeft een plat hoofdje. Wel balen dat ze nog s,nachts wakker wordt. Maar wel fijn dat je door kon slapen smorgens.

@Nonnie ik heb je ook niet op hyves, volgens eylem ook niet en lautjuh.

Adam slaapt gelukkig al door.

@

7. nonnie26

bij wie van de dames kan ik je vinden????

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ze staat o.a. bij mij op hyves: Salalina

9. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

www.snuitje16.hyves.nl :) dat is mijn hyves :)
    hjier is het nog steeds echt bagger weer en ik had nog zo'n zin om met die kleine naar buiten te gaan.. maar morgen een nieuwe kans.

Groetjes

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Pfff, nee het is echt geen weer om lekker met de kleintjes naar buiten te gaan. Vies Nederlands herfstweer is het.

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ben trouwens nog steeds niet ongi. Ik begin het nu toch wel een beetje spannend te vinden hoor. Ik kan natuurlijk gewoon nog hartstikke ongi worden, maar dan heb ik wel een redelijk lange cyclus gehad vergeleken met wat ik normaal heb. Nou ja, we zullen zien...

12. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie

Spannnend mermaid..

13. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie

Dank je wel voor het doorgeven. mermaid. Ik was even koken.

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    even snel een vraag aan de flesvoedingmama's. Kun je een flesje ook met kraanwater maken wat je opwarmt in de magnetron of moet het gekookt water zijn?

15. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik doe gewoon kraanwater in het flesje wat ik in de magnetron opwarm. Daarna pas het poeder erbij.

16. nonnie26

hier kraanwater, poeder erin doorroeren dan in de magnetron twee keer shaken en klaar..

17. nonnie26

@quscke heb je er nog over nagedacht of niet want anders ga ik even op marktplaats kijken

18. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Wat is het rustig hier geweest vanmiddag!

Manlief is nu chinees halen, dus ik hoef heerlijk niet te koken vandaag.

Oja...het is niet te geloven.... bij bloemkool begon Justin altijd te kokhalzen. Maar ik ben een volhouder en heb hem vandaag weer bloemkool voorgezet....en heerlijk dat hij het nu vond. Had het binnen no time op, aangezien ik maar 100 gram porties had klaargemaakt en hij vanmiddag maar 50 cc melk heeft gedronken heb ik nog maar zo'n 4 maanden potje doperwten opengemaakt.

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Meiden, thanks voor jullie antwoorden. Ik had nog even op de site van Nutrilon gekeken en daar stond dat het wel gekookt moest zijn, dus had toch maar gekookt water gepakt en dat afgekoeld in koud water. Niet echt de snelste manier dus, maar ja.
    Maar voortaan kan ik dus gewoon kraanwater pakken?

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik maak de fles altijd met kraanwater dat ik opwarm in de magne. Dus ja hoor, dat kan wel, geen enkel probleem.

Deel Deze Pagina