ja helaas wel, ik had een thuisbevalling in gedachte en alles verliep prima tot de 8 cm binnen 3 uur maar toen kon de verloskundige uit tiel idd het hartje van alyssa niet goed meer horen dus heb met persweeen in de ambu gelegen en das echt geeeeeeeeeen pretje!!! eenmaal in het ziekenhuis was er niets aan de hand maar goed zekere voor het onzekere en bij aankomst mocht ik gelijk persen en 15 min later was ze er dus vond het wel heeeeell jammer dat ik niet thuis kon blijven maar had het mezelf en de verloskundige nooit vergeven als het mis was gegaan....
De sperziebonen zijn weer met smaak naar binnen geschoven. Ayla heeft alleen nog niet zo door dat ze gewoon rechtop kan blijven zitten en ik de lepel wel naar haar breng en ze dus niet naar de lepel hoeft te duiken alsof haar leven ervan af hangt , hahaha. Morgen maar eens wortels proberen.
ja dat bedoel ik dus heb echt respect voor die mama's alyssa sliep op mijn BV al door vanaf dag 8 van 23.00 tot 6.00 en dat vond ik al zo kort!!! en ik denk dat ik het ook niet zou kunnen toen alyssa zo ziek was moest ik er ook 20x uit ik was gesloopt na 2 dagen en was blij dat ze weer klokje rond ging en dan lees ik hier al die mama's die het nog steeds moeten oh echt diep respect voor ze!!!!!!
Haha...here the same...en daardoor zit het regelmatig in zijn neus of oog...mama heeft niet zo'n snel reatie vermogen
hahaha clowntje hier doet alyssa dat ook maar alleen met de sperziebonen want bij fruit of iets anders doet ze het niet dus das wel toevallig.... succes morgen en wou nog even zeggen dat ik het ook wel spannend voor je vind want volgens mij ben je het nog niet ofwel
Oei Nonnie dat is wel heftig dat ze het hartje niet meer kon horen brrr zul je zelf ook wel erg van geschrokken zijn! Gelukkig was alles wel goed! Ik zou sowieso in het ziekenhuis bevallen poliklinisch maar toen de verloskundige de vliezen brak bleek ook dat Irem in het vruchtwater had gepoept dus we hadden sowieso naar het ziekenhuis gemoeten. Vond het niet erg, maar goed ik had me er dan ook van tevoren op ingesteld. Haha Mermaid ik zie Ayla al gaan naar die lepel! Worteltjes zullen vast in de smaak vallen morgen. En ik vind het lief dat jullie met de nachtmama's meeleven maar goed, het valt wel mee hoor. Ik bedoel, ik weet al een half jaar niet beter . Maar ik kijk wel uit naar de dag dat ze gaat doorslapen, wanneer dat dan ook is.
nou eigenlijk heb ik er niet veel van mee gekregen want was bijna op mijn toppunt heb dat laatste stuk als een waas voor mijn ogen en besefte alles pas weer toen ik begon met persen!!! ik hoop ook voor je dat ze snel een keertje doorslaapt! je zal wel schrikken als dat gebeurt denk ik want je bent er zo op ingesteld zoals jezelf zegt
ik ben er nog maar manlief wil even op de pc moet ik wel toestaan want zit elke avond achter mijn verslaving
Caro: hier kraanwater wat meteen op de juiste temperatuur is. Dus niks uitkoken hier, ideaal! Quschke: oei dat klinkt niet goed.. Hier geen roodheid te bekennen. Als het kapot blijft gaan en blijft bloeden zou ik maandag meteen ff naar de HA gaan, dan krijg je een zalfje.. want het zal wel zeer doen (?). Hier warm water uit de kraan, dan poeder erin en roeren met een vork. Poeder gaat er in 2 etappes in, want anders krijg ik klonten. Ushi en Loesie viel best tegen. Ushi is en blijft leuk, maar die Loesie.. Geen bal aan. We zijn nu ik hou van Holland aan het kijken, verder is er niets op tv. Nonnie:hier nog niet meegemaakt dat Jayden superveel slaapt overdag, 's nachts slaapt ie 12 uur aan één stuk, maar overdag zijn het meestal hazenslaapjes. Ik zou dus niet weten wat het kan zijn.. Maar wel lekker toch! Slapen is goed. Iedereen fijne avond! Morgen krijgen we visite en gaan we richting Tilburg.. Dus misschien tot morgen en anders tot maandag! Kus
Ooh Jayden was vandaag weer helemaal van slag zeg.. Vanochtend een half uur geslapen, vanmiddag ook maar een half uur. Toen voor het avondeten hem lekker ff in bad gedaan, daar had ie de grootste lol en kon ie weer ff lachen.. Na het badje een zetpil gegeven. Na zijn groente en toetje weer alleen maar huilen, hoesten en snotteren. Toen om 19.30 uur al zijn papfles gegeven, neusspray, hoestdrankje en chamodent druppels en nu ligt ie eindelijk te slapen. Wat is zo'n dag vermoeiend zeg! De hele dag zijn we met hem in de weer geweest en laten huilen in bed had helemaal geen nut want daardoor werd zijn snotneus alleen maar erger en kon ie niet eens meer op zijn tut sabbelen doordat zijn neus dichtzat.. Ging ie weer huilen en door dat huilen moest ie weer hoesten. Zo zielig. Hij kijkt je dan ook echt zo aan van 'mama doe iets!'. Zucht.. Gelukkig ligt ie nu dus lekker te slapen. Wat voel je je dan machteloos zeg! Wat die tandjes allemaal wel niet met zich meebrengen.. Poeh! Zo.. lekker ff ego. X
Ik hou van holland vinden we heir ook erg leuk, maar hebben net een film gekeken. Grown ups...echt een aanrader! Leuke komedie! Volgens mij heeft Justin er geen last van, hij is iig niet anders als anders. Ook in bad was het nog altijd veel lachen, terwijlik had verwacht dat dat toch wel even zou prikken. Heb het al de hele dag goed in gesmeerd met sudo creme. Even kijken hoe het morgen is. Slaap lekker allemaal...gaan wij hier ook doen. Morgen weer een nieuwe dag! Sleep well!!
Sweet: dankjewel! Jij ook succes met Adam.. Quschke: heb je calendulan creme of bepanthen? Dat zou je er op kunnen smeren? In sudocreme zit teveel zink en dat droogt de huid nu alleen maar uit.. Succes meis! Trusten allemaal! Ik vlieg ook m'n bed in.. X
Hallo, even een heel laat, of vroeg, berichtje van mij. Gewerkt tot elf uur en nu net even bijgelezen. Bijvoeden, kijk naar je kindje en doe wat je goed lijkt! Hier brood geprobeerd, hij moest kokhalzen dus volgende week probeer ik het nog een keer is het dan weer hetzelfde dan proberen we het een week later weer. Wel geven we 3 flessen, 2x 180 en 1x 210. Hij doet het er goed op en eet 2 grote potjes en een toetje op. Tuitbeker, Milan heeft er 1 en Julian drinkt eruit want Milan weet niet wat hij er mee moet hahaha. Mermaid, spannend!!! Kapotte billen, ik ben meer voor de bepanthen dan de sudo creme. Sudo kan nog wel eens prikken en bepanthen niet is mij verteld dus vandaar de mega tube bepanthen die hier altijd in huis ligt. Verder weet ik het even niet meer, sorry!! Hier nog steeds geen tandjes maar wel zure luiers, huilen om niks, rode wangen en overal op bijten dus zou zeggen dat ze er wel echt aankomen maar ja wanneer ze door komen geen idee! Popstars is volgens mij afgelopen dus ik ga mijn bedje ook opzoeken.
ow nog een boektip: Herfstlied van Simone van der Vlugt. Einde is kut maar wel een leuk boek om te lezen.
Ik ben blij dat ik niet de eerste ben hier vanochtend jeetje wat is het vroeg voor zondag!! Irem was eigenlijk om 5.30 al 'uitgeslapen', dat heb ik weten te rekken tot 6.15 maar goed toen was ze echt wakker en ze was ook doorgelekt dus kon haar niet laten liggen. Buiten de 3 voedingen om vannacht heeft ze verder niet gehuild, en ik ben zelf om 21.30 naar bed gegaan dus ben redelijk wakker. Had haar net in de box gelegd met de mobile aan, ging naar de wc, kwam terug, had ze een van de poppetjes van haar mobile eraf gerukt helemaal trots lag ze erop te kauwen haha. Ze slaat er al wel een tijdje naar maar nu kan ze er dus ook echt bij. En nu ligt ze alweer te jengelen in de box, zucht Ingrid, dat is zeker een goed boek, ik ben sowieso fan van haar boeken en ook van die van Esther Verhoef! Ikheid jeetje wat een ellende gisteren met Jayden, is het vannacht wel goed gegaan? Ik hoop het!