@ Nonnie: Dat jurkje heb ik ook. Leuk is ie hè! En ach, dat hij gelijk om zijn cdeautje vroeg heeft denk ik niet zoveel met onopgevoed te maken, maar meer met enthousiasme omdat hij jarig is. Volgens mij doen heel veel kinderen dat .
oohhh, heb net gewoon een potje zitten janken met me vent is lang geleden denk toen ik de bevalling had gehad en alyssa op me buik had dat dat het laatste is wanneer ik heb gehuild maar vond dit zoooooo zielig: mijn man gaat een weekje weg voor zijn werk naar zwitserland dat moest ie wel vaker maar sinds alyssa er is hoefde hij maar 1x een nachtje weg naar duitsland, nou heeft hij dus net haar laatste papfles gegeven en haar naar bed gebracht wou haar eerst zelf brengen maar ze stak haar handjes uit naar papa toen ik haar weghaalde bij hem zooo lief kreeg gewoon een brokje in mijn keel voor het eerst dat ze echt haar armpjes strekte en nog naar papa ook, komt ie vervolgens naar beneden nadat hij alyss op bed had gelegd en hij keek wat sip dus ik vragen wat er was of alyss misschien niet wou slapen, veegt ie een traantje weg en zegt ie dat hij er zo gaat missen en dat ie best wel veel moeite heeft om haar een weekje achter te laten *snik* *snik* hebben gewoon een paar traantjes gelaten met zijn tweetjes want kan me best voorstellen dat dit niet leuk is voor hem en zeker omdat ze zo lekker enthousiast kan reageren op haar papa... moest het gewoon even kwijt hoor meiden sorry voor het lange verhaal...
nee ze zijn echt niet opgevoed, de oudste vraagt zelfs op haar broertje dr verjaardag waarom zij geen kadootje krijgt (ze is 8) en zo zijn er zoveel dingen geen dank je wel kunnen zeggen, stampen schreeuwen,slaan, bijten noem maar op pfff, ik wil het zo anders doen hihi
@ Nonnie: Ach gossie, ik kan me ook voorstellen dat het voor je man niet makkelijk is om haar een hele week te missen. Wel lief dat ie het er toch wat moeilijk mee heeft. :x Gggrrrr, die Ayla is me toch strontjevervelend. Ze is hartstikke moe, maar ligt alleen maar woestig te schreeuwen in bed. Ze ligt al ruim 3 kwartier in bed maar gaat gewoon niet slapen, dus mijn geduld wordt hier danig op de proef gesteld. Ik weet ook zeker dat ze moe is, want als ik bij haar bedje kom en haar instop en een speentje geef gaat ze flink in haar ogen liggen wrijven en dat is hier altijd hét teken. Dus.....adem in....adem uit...
Ja, schreeuwen, slaan en bijten is idd niet zo netjes, maar een kind wat vraagt waarom zij geen cadeautje krijgt vind ik, afhankelijk van de leeftijd, niet zo vreemd. Ik heb natuurlijk geen idee hoe oud ze is, maar voor kleine kinderen is dat nog moeilijk te begrijpen. EDIT: Ik zie het al, ze is 8. Hahah, als je een 8 met een ) erachter doet krijg je de zonnebrilsmilie, vandaar dat ik eerst niet zag hoe oud ze is. Maar idd, een kind van 8 begrijpt dat best!
tsja hij is iemand die sommige dingen niet snel laat merken maar als het om zijn dochtertje gaat en ja ze zeggen altijd tot 10 tellen maar denk dat jij de 100 al gepasseerd bent 8) hoop dat ze snel gaat slapen voor je...
Nou, volgens mij is ze nu stil...oh nee, nu begint ze weer, gggggggrrrrrrrrrrr. HUH...of toch niet . Nou ja, iig...lekker handig, want ik had bedacht dat ze van 18.30 tot 19.30 nog een uurtje kon slapen, dan in bad, groente eten, even laten zakken en dan een flesje en naar bed. Maar ja, dat gaat 'm zo natuurlijk niet worden.
tsja, ik zou zeggen lekker in badje, groente eten flesje geven en lekker in haar bedje doen het is nu toch al half 8 hihi
Die heb ik gisteren gekocht! Is nu in de aanbieding voor 8 euro! Erg leuk. Ik heb alleen ook een maillotje gekocht, zit de ene voet naar voren en de andere naar achteren eraan genaaid... morgen dus even terug...
Nou echt hè. Het is een super makkelijk kind hoor, ze slaapt (bijna) altijd goed en huilt zo goed als nooit. Maar soms...echt waar...als ze het in d'r kop heeft, heeft ze het ook niet in d'r kont hoor .
pff nou mermaid ik kan je vergezellen net 3 kwartier bezig geweest kleine muts te laten slapen maar now way ook al is ze moe en heeft ze flesje gehad, nu zit ze in de wipstoel er even bij zodat ze kalmer word en dan straks nog een keer proberen pffff
Haha, ja, toch aardig dat ze daar ook kleren voor verkopen!-) Ik had gister ook een leuk jurkje voor mezelf gekocht, maar die is ook al kapot bij een naad... heb morgen dus weer wat winkels langs te gaan.
Oh, en iemand nog tips om wat kilo's aan te komen? Ik woog vanmorgen net geen 60 meer...dus nu echt een beetje te licht. Bij mijn lengte (1.83 m) zou 68 toch eigenlijk wel een beetje het minimum moeten zijn geloof ik. Maar ik blijf maar afvallen. Eet per week al 2 pakjes roomboter, heeel veel boterhammen, ontbijtkoek, rijstwafels, hagelslag, koekjes, avondeten enz... Wat kan ik nu nog doen? Iemand een idee?
Enneh, Mermaid, spannend hoor! Op hoeveel dagen zit je cyclus nu? Ik geloof dat wij allemaal heel graag willen weten wat de test zegt, hahah!