@ Marijn: Jeetje, da's wel weinig idd met je lengte. Zullen we ruilen? Misschien moet ik bij een volgende ook maar aan de bv, hahaha. @ Cyclus: Toen ik van Ayla zwanger probeerde te raken was mijn cyclus meestal zo'n 24/25 dagen. Vandaag is cyclusdag 27, dus niet overdreven lang ofzo en er kan natuurlijk best eens een langere cyclus tussen zitten. Wel heb ik nog geen bruinverlies en voorheen had ik dat altijd al zo'n 5 à 7 dagen voor mijn ongi. Maar ja, vorige maand had ik het ook niet en werd ik toch ongi, dus eigenlijk....weet ik niet wat ik moet verwachten. Ik ga er dus maar gewoon vanuit dat ik alsnog ongi word, dan kan het alleen maar meevallen
Kleertjes: Irem draagt eigenlijk alleen maar Hema en Zeeman, en wat H&M, en ze ziet er altijd leuk uit (al zeg ik het zelf ). Ik heb gewoon geen zin om grote bedragen aan iets uit te geven wat ze maar zo kort draagt. Sommige broekjes in 62 heeft ze misschien 4 keer gedragen nou dan ben ik blij dat ze maar 3 euro waren in plaats van 15 of meer Dat rokje en jurkje van de Hema zijn zeker leuk! Die poncho is dan weer helemaal niet mijn smaak 8) . Irem heeft overigens ook een poncho gekregen, maar ik heb hem nog niet gebruikt, weet niet, lijkt me zo onhandig bij een baby, vindt het meer iets voor een kindje wat al loopt. Napoleon goed zeg een tandje door! Nonnie dat jurkje is ook leuk! Sowieso die gebreide dingen zijn erg schattig. Ben alleen bang dat ze gaan krimpen in de was. En wat lief van je man dat hij het er zo moeilijk mee heeft! Marijn, aankomen geen tips, dat gaat bij mij helaas maar al te makkelijk :x sorry! Mermaid nu wordt ze vast niet meer wakker, zul je net zien. Irem heeft al een paar weken dat ze aan het einde van de middag niet meer wil gaan slapen en dus om 19.00 instort (en de volgende ochtend om 6.00 klaarkwakker is :x ). Maar vandaag heeft ze erg veel geslapen, en ze was erg vrolijk verder: goede combi! Enne...kom maar op met die test Irem had vandaag nog iets, ze was lekker aan het spelen op de grond en was naar de fruitschaal toegerold die bij ons in de kast op de onderste plank staat. Ze lag op haar buik ernaast en begon vrolijk een banaan er vanaf te trekken het zag er echt zo eigenwijs uit (vervolgens kreeg ze de hele fruitschaal over zich heen, dat was minder geslaagd )
@ Eylem: Irem ziet er zeker altijd leuk uit, wat ik gezien heb op foto's dan. Ayla had gisteren 1 van mijn nieuw gescoorde Sailor shirtjes aan en ik was er helemaal mee in mijn nopjes. @ De poncho: Hahaha, waarschijnlijk is ie bijna niemands smaak, maar ik heb nogal een zwak voor dierenprints . Ik heb zelf ook zo'n hysterisch luipaardprintjasje en een beetje dellerig zebrajurkje, maar I love it . Die poncho zou ik trouwens ook niet nu kopen voor Ayla, want het lijkt mij ook echt niet handig voor een kindje wat nog niet kan lopen. Maar voor volgend najaar houd ik 'm zeker in gedachten. Ik heb de site al opgeslagen bij mijn favorieten.
Marijn: vier je verjaardag, bak 2 taarten en eet vervolgens elke dag een stuk (of 2) van wat er over is. Bij mij heeft het geholpen (helaas.............)
@eylem, heb het jurkje expres in maatje 74 gekocht want hier gaat bijna alles de droger in in de winter maar echt gekrompen is ie daardoor niet was daarentegen wel alles op 30 graden lekker tegendraads @mermaid, ben echt zoooo benieuwd ga je morgen nog die test halen als je collega niet mee naar buiten gaat of wacht je gewoon nog effe??? @aankomen, ja ben 3/4 van de kilo's ook kwijtgeraakt tijdens de BV ideaaal als zeg ik hetzelf het heeft me hooguit 3 mnd gekost en zit nu met -1 kilo dus weeg nu 56 met 1.60 vind ik prima en ben er ook niet meer mee bezig want er hoeft niets meer af maar er komt nu ook niets aan dus ja... wat je kan doen om aan te komen is 3x in de week patat maar of dat nou zo goed voor je is hihi
Ah, mijn kleine PC Hoofdstraat-diva is alweer wakker, dus die ga ik eens wat groente (ja idd, beetje laat, maar goed, maakt haar het uit) geven. Dat badje komt morgen ofzo wel.
@ hier ze hobbelt hier nog rond in de loopstoel die meid had nog zoveel energie, dus wachten tot de slaap seintjes komen en weer naar bed. it nu uitgebreid met papa te kletsen en de hik te hebben dat klinkt als smak smak wha wha wha wha hik hik wha wha wheee lekkere meid... hahaha hoe is het verder hier? @ mermaid spannend hoor! en succes met de kleine!
Gezellig al die wakkere kindjes! Irem heb ik om 19.30 in bed gelegd, daarna niks meer gehoord dus ging ervan uit dat ze sliep. Hoor ik net om 20.00 uur 'hummm hummm' dus ik denk huh? ga ik kijken, ligt ze heel lief te spelen....zo schattig! Heb haar toch maar weer onder de dekens gelegd, geloof dat ze nu echt slaapt . Nonnie oh slim ja, sowieso met jurkjes komen die maten niet zo nauw, da's wel handig. Mermaid haha ik zie jou al in je zebraprintje en Ayla ernaast met panterprintje Kilo's : ik val dus helemaal niet af van borstvoeding pfff helaas! Er moet echt wat gaan gebeuren, komt goed vanaf volgende week hoop ik, ga ik weer wii fitten enzo en vooral geen chocola meer eten (vooral dat dus....)
@eylem, haha ja het is wel gezellig haha alleen vermoeiend, Laetitia was de hele dag al wakker En heeft misschien in t otaal een uurtje geslapen vanaf vanmorgen half 9 dus ben benieuwd hoe laat ze in stort Maar ach tis wel gezellig. @ lekker dat Irem al slaapt.. Nou lekker rustig avondje houden!
Nou lautjuh dan houdt ze het lang vol! Jeetje! Die gaat vast lekker slapen straks! Ja de tv staat al aan, ga zo op de bank hangen, nu Grenzeloos Verliefd kijken (lekker herkenbaar met mijn eigen grenzeloze partner ) en zometeen Masterchef!
hihi Ik persoonlijk vind Grenzeloos verliefd niet zoveel aan hier word het ncis. Ik hoop ook dat ze instort maar we merken het wel
toeval hier ook ncis, maar vind het hier weer zooo rustig hoop niet dat dat van de week ook zo is terwijl manlief een weekje weg is want dan verveel ik me helemaal, hmmm bedenk net dat ik natuurlijk ook gewoon naar bedje kan samen met alyss slapen van 19.30 tot 8.30 maar ja of ik dan niet klaar wakker ben na 3 dagen hihi..
@lautjuhhh: ik had je ook uitgenodigd op hyves wij geven om 18.00 groot potje groente en om 20.00 uur een fles van 200cc @mermaid: mmm Ayla maakt er weer een lekker potje van dus. @lz: leuk Gerodi in een rok ik kom ook bijna nooit in een meubelboulevard maar op zich is het wel leuk om inspiratie op te doen. @nonnie: ach wat lief dat jullie meisje zo reageerde op papa. sneu dat hij een week weg moet kan me voorstellen dat het moeilijk voor hem is. lekker dan zo'n onopgevoed kind. ik ben nog ff verder bijlezen