Wij zijn sylvester kijken, van arie en sylvester, op comedey central. Altijd leuk doelloos iets kijken waarbij je niet hoeft op te letten en ondertussen klopt het allemaal wel.
@qschke: heel herkenbaar hoor! gewoon in kleine stapjes beginnen. en doen waar jij je goed bij voelt. @kris: leuke foto!!
@ Surf: Ach meisje toch, zo denkt Thijmen er vast niet over. Die vindt het vast reuze leuk dat hij bij opa en oma mag logeren. @ Eylem: De aardbei zal ze vast lekker hebben gevonden, maar volgens mij wordt aardbei afgeraden om al zo vroeg te geven. Ah, ik zie dat Kris hetzelfde idee had. @ Mirjam: Ach gossie, wat sneu voor Demi. @ Kris: Wat een geweldige foto van Sanne. Wat een prachtige ogen heeft ze toch. @ Quschke: Ik heb nog niet echt een idee hoe ik het straks allemaal ga doen met de bijvoeding. Ayla krijgt op het moment nog helemaal niks. En je moet maar zo denken: tot hun eerste jaar is het bijvoeding en maakt het allemaal niet zo heel veel uit hoeveel ze van fruit en groente binnen krijgen. De melk blijft de belangrijkste voeding en daar halen ze de meeste voedingsstoffen uit. Vanavond lekker bij een vriend van ons gegeten. Hij is de inmiddels ex-man van mijn beste vriendin. Hij heeft een super gaaf appartement midden in de stad en nog hartstikke ruim ook. Ayla heeft lekker geslapen in haar campingbed bij Arjen op de slaapkamer. Nu ligt ze lekker in haar eigen bedje en is gelijk weer lief gaan slapen. Ik ga ook aftaaien, ben best moe. Tot morgen meiden!
ehm ja toen ik de aardbei had gegeven dacht ik inderdaad, hmmm, volgens mij moest ik hier nog even mee wachten..... Irem heeft er verder geen last van gehad, betekent dit nu dat ze het wel mag hebben of moet ik toch sowieso wachten tot 1 jaar? Ik heb echt een rotnacht achter de rug, ben er wel 10 keer uitgeweest en mijn theorie over 'bijvoeding - minder honger - beter slapen' heeft ook niet gewerkt want irem kwam gewoon om de 3 uur dus ben wel bijgelezen maar even geen puf om verder te reageren. Fijne zondag!
@ Eylem; Balen dat Irem toch weer een paar keer kwam vannacht. Ik zou vanaf nu wel wachten met de aardbei. Een reactie hoeft niet altijd meteen of bij de eerste keer te komen. Ayla heeft weer lekker geslapen tot ca. 08.20 uur. Die heeft net een flesje op en ligt nu nog even lekker in de box. Vanmiddag gaan we denk ik maar eens lekker wandelen. Het is zulk mooi weer. Jullie nog plannen?
goeiemorgen meiden ! hoe is het bij jullie bij ons wel heftig ab zijn oma gaat erg hard achteruit we denken al met zijn alle dat ze de kerst niet haalt pff nou moet ik noa er dus op er op voorbereiden vind dat wel erg moeilijk mirjam gebruik je al supranettes? we gaan even ontbijten xxx
@mermaid: klinkt gezellig! en ging dus super met ayla, fijn hoor! @eylem: 1x is vast niet erg, maar zou nu wel wachten, want soms bouwen ze de reactie ook op en komt het in 1x heel heftig. en jammer dat ze niet beter sliep vannacht... soms heeft dat ook even tijd nodig hoor en als ze dan wat langer vast voedsel krijgt merk je dat het toch beter gaat, ik hoop het voor je! @tm: wat erg dat het zo snel gaat met oma. ik zou nu nog niet teveel tegen noa erover zeggen, als het zover is, is het nog vroeg genoeg denk ik. zij kan niet zoveel ermee als je zegt dat oma ziek is en straks er niet meer is, dat kan ze zich toch niet voorstellen tot het moment dat het zover is. dus ik zou als het echt de laatste keer is dat ze oma ziet ofzo pas zeggen dat oma ziek is en lekker gaat slapen ofzoiets, maar vooral niet te vroeg mee beginnen... maar je moet natuurlijk doen wat goed voelt! sterkte! @hier: kasper 2x wakker vannacht, lijkt weer een nieuw ritme helaas... rond 2 uur en rond half 6..., hopelijk duurt het niet te lang. ik had nog een potje worteltjes in de kast van thijmen (ja die dingen zijn zooooo lang goed!), denk dat ik die vanavond maar ga geven, kijken hoe hij reageert. dan begin ik gewoon met een paar keer worteltjes ipv fruit... we gaan straks met de trein naar schiphol, papa halen, thijmen vindt het helemaal geweldig! mn vriend heeft zn auto op schiphol, dus met de trein is wel zo praktisch, dan kunnen we terug bij elkaar in de auto...
surf van dat slapen wil ik juist niet gebruiken ben bang dat ze zelf dan ook niet meer durft te slapen ze zegt zelf al dat poepoe(opoe) ziek is en moe laatst legde ze zelf de link toen ik vertelde dat oma niet kwam omdat ze een beetje verdrietig was en toen vulde ze zelf aan met weer poepoe is ziek ik hou het nu gewoon nog op dat opoe ziek is maar straks ik vind het gewoon zo moeilijk ik zeg net tegen manlief we moeten er rekening mee houden dat ze straks alleeen weer een luier om wil omdat het z'n verandering is dat ze even niet meer wil plassen op het potje
@tm: ja daar heb je gelijk in, nog niet bij stil gestaan... inderdaad voorlopig maar houden op dat oma ziek is, en straks mssn dat ze naar de sterretjes is ofzo, en dat ze ons wel kan zien, maar wij haar niet en dat ze over ons waakt? en inderdaad zou ik rekening houden met een terugval van haar zelfstandigheid, dat zie je wel vaker bij heftige gebeurtenissen... lastig lastig! sterkte! ik ben nu echt douchen...
kijk ik op ns.nl voor de vertrektijden, testen ze vandaag de extreme winterdienst... balen, want daardoor rijdt de rechtstreekse trein dus niet en doe je er veel langer over dan normaal... naja, ik ga toch maar, want ik had het nu al bedacht... en ook al tegen thijmen gezegd... ik ga echt nooit met de trein en dan ga ik een keer, krijg je dit... nou goed... komt goed!
@tm: Wat een moeilijke situatie! Ik denk idd dat je haar nu niet te veel moet vertellen alleen het feit dat ze ziek is. En als ze gestorven is vertellen dat ze een engeltje/sterretje is. Moeilijk om te bedenken wat ze daar al van mee krijgt en snapt. @eylem: Wat jammer van je nacht! Ik hoop dat er over een paar dagen al verandering zichtbaar is in haar slaapritme. @hier: Hier schijnt de zon echt goed...vanmiddag een lekker stuk wandelen en naar een hondenshow kijken. Hoop wel dat mijn man een beetje op tijd terug is, die ging nu even snel naar de mensen waar hij die site met baby/kinderkleding voor aan het maken is. Ze willen het liefst vandaag nog online gaan.
ben een beetje aan het balen..bellen net vrienden om te vragen of we mee gaan naar kermis in Luik, terwijl ik net andere ben aan het vragen om mee te gaan hondjes kijken....dilemma
@eylem: balen dat Irem toch een paar keer kwam vannacht! zou idd nog wel wachten met aardbei. al moet ik zeggen ik de potjes zitten ze ook al. @mermaid:lekker dat Ayla zo goed slaapt! @tm: vervelend van ab z'n oma! sterkte ermee en met het voorbereiden van noa. @surf: balen dat kasper 2 keer wakker was vannacht. leuk met z'n allen met de trein papa gaan halen. thijmen kijkt vast zijn ogen uit.
Eylem, balen van je nacht hopelijk heeft ze snel een ander ritme! Surf, ook balen van Kasper zijn nieuwe ritme hopelijk houdt hij niet lang dit ritme! Succes met de trein!! Quschke, een luxeprobleem dus.... Weet je al wat je gaat doen?? TM, sterkte met oma! Ik zou Noa nog niet te veel vertellen omdat ze er niks mee kan verder, zou het er gewoon op houden dat ze ziek is en als het zover is vertellen wat er gaat gebeuren of is gebeurt. Hier een goede nacht gehad, iedereen heeft lekker uitgeslapen en Roeland is er als eerste uit gegaan. Begin te merken dat de medicijnen aanslaan want heb niet wakker gelegen van het hoesten en ook is mijn rug al stukken beter.
Fijn dat het beter met je gaat! Leve de medicijnen De keuze's worden alleen nog maar uitgebreider...ander vriendin belt dat ze naar spirituele beurs gaan...maar daar krijg ik mijn man toch niet mee. Dus het gaan de hondjes worden!