April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hihi, dat weet ik wel zeker, laten we hopen dat het zo is ;)

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, ja iedereen zit in de zenuwen voor mij, LOL :D.
    Ik ga in de pauze wel even een test halen als ik dan nog niet ongi ben. Als mijn collega meegaat gooi ik er wel stiekem 1 in mijn mandje...(hopen dat dat lukt, hahaha).

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ mermaid Nee zeemand, echt zo'n leuk setje.. Spannend hoor! Iedereen wacht met je mee haha.

@ hier gisteravond is ze dus uiteindelijk om half 10 ongeveer ingestort en toen doorgeslapen tot half 10 Dus mag zeker niet klagen.. Verder hebben we gister maar eens een soort van schema gemaakt die we aan gaan houden misschien dat dat helpt :)

4. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Mermaid, thanks!
    Groentevlekken: Eva zit niet echt onder, ze eet best netjes eigenlijk. Maar de vlekken op de slab spoel ik even uit onder de kraan en dan gaat het gewoon met de gewone was mee.
    Succes met broekloeren, oh wat spannend is dat he!

Eylem, gefeliciteerd! Een halve feestjurk? (echt flauwe grappen over halve taarten, halve kaarsjes etc... maar goed)

Lautjuh, goed van je schema! Ben benieuwd. En gelukkig heeft ze lekker het klokje rond getukt!

Ik ben toch overgestapt op die 68-74 rompers zei ik laatst he, maar kleertjes passen allemaal nog wel. DACHT ik. Ik kreeg vanochtend haar 68 truitje amper aan en haar broek is ineens te kort. Echt niet normaal, dat gebeurt soms zo plotseling he! van 74 heb ik nog niet zo veel kleertjes. Wel 3 spijkerbroekjes van mijn nichtje (die nu 2 is) en laatst had mijn moeder kleertjes gekocht voor Eva. Ik wil zelf ff wachten tot 1 november, want ik heb een bon voor korting bij de C&A en die geldt pas dan. Bij de Hema vind ik het nu namelijk eigenlijk even niet zo heel leuk, of best wel prijzig toch nog. Bij onze C&A hebben ze echt superveel ontdekte ik laatst, dus ben benieuwd of ik daar een beetje kan slagen (heb niet goed gekeken of het ook leuk was namelijk haha).

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahahahahhaha, ja lieverd dat bedoel ik. Ik noem de Zeeman altijd Sailor, aangezien dat natuurlijk het engelse woord voor Zeeman is. LOL :D. Echt flauw natuurlijk, maar goed... Ik heb dat jurkje namelijk ook (nou ja, Ayla dan ;)), maar dan in het zwart.

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Het heeft hier ook even geduurd voordat ik dat door had:p

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Mermaid: spannendddddd.....ik ben benieuwd of het raak is.

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou, anders ik wel. Tot nu toe nog niks te zien iig....

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ik denk dat het raak is! Wanneer ga je de test doen?

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Morgenochtend denk ik maar. Ik denk niet dat ik me nog langer in kan houden. Zal je zien dat ik als ik de test gehaald heb ongi word...;)

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    aaaaaaaaah spannend!!!! Hoe voel je je nu dan?

12. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mermaid ik ben nieuwsgierig!! Kan je niet al in je pauze testen :-D

13. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@mermaid oh oeps whahahaha ik vind het echt toffe jurkjes, :d
    Hihi die kende ik nog niet :p
    Kleine ligt te slapen straks tussendoortje

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hahahah wilde het zelf niet zeggen, maar nu jij het zegt...JAAA TESTEN MEIS!!!!;):D

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    He meiden,

heb van 't weekend af en toe wel even bijgelezen, maar niet echt gelegenheid gehad om te reageren.

@ Mermaid, oeh spannend! Ik duim voor je dat het raak is!

Noa heeft eindelijk door wat ze met dat gekke spul in haar mond moet doen als ik haar groente of fruit probeer te voeren! Nu kan het opeens niet snel genoeg gaan en zit ze echt gelijk al met haar mondje open voor de volgende hap! Ik ben toch maar van het Rapley afgestapt, want ik vond dat half stikken toch erg eng. Gister wel zelf worteltjes gekookt en deze niet heel erg fijn gemaakt (maar voornamelijk omdat ik een hele slechte blender heb, die het gewoon niet fijner kan maken) en dat vond ze wel erg lekker. Ook wel lauw trouwens, niet warm! Misschien dat dat toch vreemd aanvoelt in hun mond omdat melk ook altijd lauw is?

Verder gaat het nu best goed met BV/FV 50/50. Ze heeft gister het volgende gehad:

7.00 bv
    10.00 fruit + fv
    14.00 fv
    18.00 groente + bv
    22.00 fv

Dat is toch wel een goed schema?

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh ja, by the way. Vanmiddag wordt het heel definitief dat het bij ons bij 2 kids blijft. Manlief gaat er een knoopje in laten leggen. Best een raar gevoel heb ik er bij eigenlijk.

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ik vind dat een heel net schema!
    Wij zitten sinds gisteren op 3 flessen...ben benieuwd of hij dat vandaag ook weer aanhoudt. Groente en fruit gaan er een heel groot potje van in. Gisteren zelfs nog een toetje gegeven:D
    Hij liets 's middags 80 cc van de melk staan...heb daaar toen pap van gemaakt en toen heeft ie het nog opgegeten. Heb het idee dat ie beetje fles moe is:(

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @CM: misschien wil jouw dochter dat dan ook ff aan die van mij uitleggen....pfffff.....Ik ben nu aan het uittesten waar ze wel en niet tegen kan, maar ja...dan moet ze het niet uitspugen. Dat deed ze bij de potjes dus niet. VAAG!! Maar goed wel heel fijn dat Noa het zo lekker doet. En ja, mooi schema hoor!
    En een knoop voor je man...aah kan me goed voorstellen dat je daar gemengde gevoelens bij hebt.

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Testen: Hahaha, nee dat ga ik echt niet op mijn werk doen hoor. Jullie moeten echt even geduld hebben tot morgen ;).

@ Caro: Oh jee de knoop wordt gelegd vandaag. Sterkte voor Caromama-man.

Hahahaha, Arco e-mailed me net: Hé mop, en moet ik weer schilderen of niet :D...

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik voel me eigenlijk niet anders dan anders. Maar dat had ik ook toen ik zwanger was van Ayla. Ik heb me nooit anders gevoeld toen, niet misselijk enzo. Alleen door de test wist ik dat ik zwanger was.

Deel Deze Pagina