April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ow men al gewoon gesmeerd brood wat goed! Ik ga dat korstje proberen en blijf er idd gewoon bij zitten. Ze slaapt nog maar ga het zo proberen, thanks ;)

2. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemiddag

@Mermaid morgen testen wat spannend! Jammer dat je nu op je werk zit denk niet dat ik het zou volhouden

@Ikheid wat jammer van je sollicitatie. Bahh wat stom omdat via de mail te doen zijn ze te bang om te bellen ofzo.
    Las dat Jayden ook aan het nee schudden is. Noëlle dus ook en doet nu dus ook neusie neusie mee echt schattig misschien doet Jayden het ook wel
    @Ingrid super mooie foto's zeg van de fotograaf moeilijk om te kiezen lijkt me.

@LZ leuk een buurjongetje erbij misschien een toekomstig vriendje

Gisteren zijn we naar de geitenboederij geweest was echt hartstikke leuk en we hebben meteen de wagen omgebouwd dus kan Noëlle lekker warm in de buggyzak.

Las trouwens dat veel kindjes liever vers eten nou Noëlle wil alleen maar potje al het verse fruit wat ik geef hoeft ze niet dus voorlopig maar potje en laat haar wel hele stukken vers fruit en groente proberen dat vindt ze weer wel lekker/interessant.
    Stond ik dan gisteren ochtend om 8 uur appels te koken en te pureren. Mevrouw flink kokhalzen en na vier keer kokhalzen maar toegegeven en een potje gegeven wat er weer heerlijk in ging

3. smile17

smile17 Niet meer actief

even een vraagje over het brood. welk brood mogen ze nou ook al weer? Bruin, wit? Geen volkoren toch?

4. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Mermaid: 8)met een bekertje van de koffieautomaat op de wc, haha... Nee hoor, knap dat je kan wachten! (maar je hebt toch 2 testjes, 1 voor vandaag en 1 voor morgen..;).:p)

5. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    smile17: hier werd aangeraden met gebuild tarwebrood te beginnen. Met 8 a 9 maanden mag het al licht volkoren zijn.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Smile: Volgens mij mogen ze wel bruin brood, maar geen volkoren idd.

@ Marijn: hahaha, ja zou kunnen, maar ik wacht toch maar ;). Net trouwens nog even gebroekloerd, maar nog steeds niks...

7. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Hebben trouwens sommige hier ook zo last van hun rug?

Ik heb een doorverwijzing naar de fysio want het gaat van kwaad naar erger )-:

Ik veronderstel door het tillen van die kleine heerlijkerd en mn slappe buikspieren in combi...
    Pijn joh in mn onderrug en zo naar mn heup en mn been...

8. smile17

smile17 Niet meer actief

@Marijn en mermaid thank van het weekend maar eens beginnen met een broodkorstje

@Mermaid ik heb hier op kantoor ook eens een ovulatietest op de wc gedaan. Bekertje mee en testen maar dus ik zeg .......;)

@Ann hier gelukkig geen rugpijn, heel vervelend voor je

9. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Gelukkig! En ja heel naar maar goed...:)

10. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    LEUK Mermaid ga testen joh ....We zitten allemaal op leuk nieuws te w8ten...Hup (-: (-:

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oooooohhhhhh, wat zijn jullie ERG! Maar nee, ik ga echt niet nu testen. Lekker puh :p

12. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam

:D:D:D

Je weet dat je eigenlijk heel graag wilt...Een klein...heel klein testje...Soort van voortestje :D

13. smile17

smile17 Niet meer actief

ja laten we stemmen

Ik stem VOOR testen

14. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam

Hahahahah ben bang dat ze resoluut is...Ze klonk erg zeker van de zaak .;)

Maar goed als we toch stemmen...Ben ook voor :D

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!

ayla krijgt een brusje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ All: Ja trutjes waar zijn jullie nou?! Heb ik voor jullie getest, geef ik hier de uitslag zijn jullie allemaal pleitos!

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

WAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!

Mermaid.. wat gaaf zeg!!! Kei goed.. Ooh ben helemaal hyper!
    Gefeliciteerd! :D

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Weet Arco het al???

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee, ik kan die oen niet bereiken ;).

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

OMG!!! Wat gaaf zeg!!!

Dat je dat op je werk deed.. ik zou me niet in kunnen houden zeg, ze zouden echt wat aan me merken.

Deel Deze Pagina