Ik ben zelf ook wel een beetje in shock hoor. Ik had (stom ik weet 't) niet gedacht dat het zo snel raak zou zijn. En ik ben er natuurlijk hartstikke blij mee, maar...en nu komt vast het meest idiote wat je ooit gehoord hebt ....ik vind het nu net tegenover Ayla alsof we met haar alleen niet blij genoeg zijn. Net of zij alleen niet "genoeg" is. Snap je wat ik bedoel?
HAHAH nee. Ehm, Rijnstate en knuffels? Heb zelf ook een marktplaatsvrouwtje gevonden die veel knuffels heeft, maar deze niet. Helaasch.... Ann, ja, heb VET rugpijn steeds Precies wat jij omschrijft ook.
Ik snap je gedachte wel meis.. Misschien een troost om te weten dat jij niet de enige bent die 2 kindjes zo dicht op elkaar heeft. Je doet dit ook deels voor Ayla, leuk dat er juist niet zoveel verschil tussen zit. Zo denken wij ook, leuk voor Jayden, een speelkameraadje erbij en niet teveel leeftijd ertussen..
Jeetje Mermaid! Ik geloof het bijna niet omdat je zo stellig níet ging testen.... Joh meid ik snap best wat je zegt, over 'schuldig voelen' tegenover Ayla, ik denk dat ik dat ook zou hebben. Maar dat is natuurlijk onzin he, dat weet je zelf natuurlijk ook wel. Het is niet zo dat je de liefde die je nu voor Ayla hebt straks in stukjes hakt om ook wat voor de tweede te geven, maar je krijgt er gewoon een hele dosis liefde bij. (ehm, niet dat ik ervaring heb, maar het lijkt me toch dat het zo werkt). GEFELICITEERD! X
Ik zou me ook niet voor kunnen stellen dat je van beide kindjes evenveel houdt, maar mijn moeder heeft er 3 en die zei dat dat zeker wel zo is! Je hebt zoveel liefde te geven! Ayla vindt het straks alleen maar leuk een broertje of zusje erbij! En jaloezie naar elkaar toe is normaal..
Thanx lieverds!!!!!!!!! Ik kan het gewoon bijna niet geloven. Wacht...nog even naar de test kijken..... AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH, ja de 2e streep staat er echt! En hoe!!!! OMG! Volgend jaar om deze tijd ben ik denk ik een zenuwinzinking nabij met 2 van die kleine monstertjes .
Ik heb net in de stad meer ingeslagen dan ik wilde..... Namelijk dit: http://www.hema.nl/images/products/_generated/1/damessjaal,_Gebroken_wit-16441701-Big.jpg en dit: http://www.hema.nl/images/products/_generated/3/damesvest,_Blauw,_S-36341849-Big.jpg En een trui voor Jos maar da's wel handig want ik heb zijn bruine wollen trui te heet gewassen.... (kleine opmerking daarbij: het was zijn favoriete trui ) En kleertjes voor Eva maar dat moest ook wel een beetje, ook al wilde ik nog even wachten het salaris is weer binnen hè, daar gaan de goede voornemens.....
ook dat is heel herkenbaar....had ik ook onwijs...maar het is echt waar....je houdt van alletwee evenveel.
Haha, daar gaan de goede voornemens Janne! Mermaid: ik zit hier echt te stuiteren! Ben zó blij voor je zeg! En ben kei benieuwd hoe Arco zijn reactie gaat zijn! Ik zou het vertellen door hem de test te laten zien ofzo..
Hahaha, jij wordt zo'n alleskunnende moeder straks, die écht 10 dingen tegelijk kan. Nagels lakken, eten koken, fles erin, en Ayla vermaken tegelijk, succes! Wat wordt nou je uitgerekende datum?
Mermaid, wat ik me nou ook afvraag: zit jij nu met een stalen gezicht achter de computer of stuiter je eigenlijk je kantoor rond terwijl niemand dat mag zien? Ik bedoel: iedereen van óns zit volgens mij te stuiteren haha.