APRIL-mama's 2010 deel 7!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @marijn: Wat heb ik medelijden met je, als ik ergens niet tegen kan is het wel misselijk zijn. Kunnen ze je er niets tegen geven of deon ze dat pas als ook alles er iedere keer uitkomt?
    Goed dat jullie de gesprekken doorzetten! Het kan jullie alleen maar helpen en elkaar beter leren begrijpen!

@napoleon: Wat sneu dat femke ziek is! Hopelijk is ze snel weer de oude!

@ikheid: Oeh...lekker pannenkoeken, die moet ik ook nog eens gaan maken.

@kerstboom: Ik denk dat wij vanavond ook maar eens alles van vliering gaan afhalen, zodat we er een begin aan kunnen gaan maken.

Hier: Heb net 2,5 uur achter het fornuis gestaan en heb weer voor 3 weken in de diepvries liggen voor Justin. Heb allerlei combi's gemaakt met courgette, tomaat, rijst, witlof, bonen, wortelen, appel, aardappels, pasta, erwten, komkommer en champignons. *geef me zelf even schouderklopje* hihihi.
    Man is nu wel patatjes halen want had geen zin meer om iets voor ons zelf te maken.

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hey meiden, ben ik even snel tussendoor want alyss is aan het dreinen dus lees aandacht want dat krijgt ze nooit ;)

@ikheid, yep, als ik het goed begrepen heb van quscke is de trainingsbeker op mijn foto de beker die jij besteld hebt maar jij hebt vast geen roze besteld :p

@quscke, goed bezig meid, ik geef je ook een digi schouderklopje ;)

@eylem, hier vandaag een rietjesbeker extra gekocht en ja je raad het nooit maar ze dronk er gelijk goed uit, misschien ook door de eerste 3 mnd bv hahaha...

heb nu dus een trainingsbeker van nuby voor het liggend drinken en een rietjesbeker van nuby voor in de kinderstoel, vraag me af hoe lang ik ze beide ga gebruiken want ze drinkt ook netjes zo uit een beker hahaha we zien wel met die gekke meid van mij :p

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Quschke: hmm lekker patatjes!
    Applaus hoor! Voor 3 weken weer.. fijn!
    Ben benieuwd of je man zich een beetje kan inhouden met de kerstversiering..

Nonnie: wat goed van Alyssa!

OMG! Sta ik net buiten een sigaretje te roken hoor ik manlief ineens keihard, maar dan ook echt keihard hoesten.. Dat dacht ik. Ik keek al naar binnen maar zag hem niet, keek ik ff om het hoekje de keuken in, staat ie daar te kotsen! Bah bah! Ging nog net niet zelf over m'n nek zeg en dat kabaal dat ie erbij maakt, getverderrie zeg!
    Hij is nu ook aan de diarree.. Wel zielig hoor! Als hij ziek is is ie ook echt ziek. Dus ik ben hier met Glorix doekjes aan de slag, telkens die plee schoonmaken en dus net ook de hele gootsteen/wasbak in de keuken uitgedaan. En meteen een was aangezet met vaatdoeken en thee-/afdrooghanddoeken. Wil echt niet dat Jayden of ik nu weer ziek worden hoor. En m'n handen wassen heb ik al ontelbare keren gedaan..

Nou leuke zaterdagavond zo..

X

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Oh gatverdarrie. Wel sneu voor je man, maar ik kan me helemaal voorstellen dat dit nu niet echt de zaterdagavond is die je je voor ogen had.

Nou, volgens mij is het hier wel goed gegaan met het nieuwe schema, alleen het wat anders drinken dan melk tussen het brood en avondeten in was nog niet echt een succes, want ik was vergeten een rietjesbeker te kopen en uit die tuitbeker drinkt ze dus niet ;).

5. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ahnee dat meen je niet! Volgens mij komt niemand langs die buikgriep! Maar ik lees dat je al voorzorgs maatregelen aan het treffen bent! Toen mijn man het had was ik ook continu wc aan het schoonmaken met chloor. heb 's avonds nog dekbed verschoond en kamer gelucht.
    Echt balen van je zaterdag avond! In ieder geval veel succes!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Arco had trouwens van de week al een kerstboom gehaald, maar die wilde ik morgen gaan versieren dus die stond nog in z'n net. Kom ik vanmiddag uit de stad, 16.30 uur was 't, heeft ie dat net van de boom afgehaald. Lekker handig, want nu staat er zo'n hele uitgeklapte onversierde boom in de woonkamer. Lekker gezellig ;). Maar ik ga 'm nu dus echt niet meer optuigen hoor.

7. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    hihi geen zin om met ballen te spelen vanavond:p;)

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik had gelukkig maar 1 dag er last van!
    maarja ik heb 4 weken geleden een griepprik gehad ;)
    me so beginnen nu ook al
    ik heb er noa nog niet over gehoord

maar ze hebben het ook afgekondigd dat het norro virus heerst

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahahah Mermaid.. moet vaak zo lachen om je, hoe je typt. Zie het helemaal voor me, jullie gezellig op de bank, kaarsjes aan en een uitgeklapte boom nog helemaal kaal.. Hahah!

Ja echt balen dat manlief nu ziek is.. Hij ligt hier nu op de bank en vraag steeds 'en hoe gaat het nu?' Want als ie gaat kotsen doe ik oren en ogen dicht hoor. Bah! Kots kan ik echt niet hebben, geef me dan maar poepluiers..

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahha, ja is echt geen smoel die boom, maar echt niet dat ik dat kreng nu nog op ga tuigen. Ik ben altijd al een eeuwigheid met die kutlampjes bezig, dus daar moet ik wel ff de tijd voor nemen.

Gatver nee, kots vind ik ook echt smerig. Hahaha, ik zie het voor me, jij al in de starthouding op de bank, klaar om op te springen als manlief aanstalte maakt om te gaan kotsen. Op dat moment is het ieder voor zich :D.

11. nonnie26

@ikheid, he bah zeg, ga al over me nek als de hond begint te kokken van iets wat niet goed gevallen is laat staan als me vent gaat kotsen... fijne zaterdagavond dus... had je trouwens niet gisteren een solli of is dat volgende week??

@mermaid, balen van je boom, maar komt vast wel goed je hebt morgen toch de hele dag of wilde plannen???

@hier, niets boeiends, kleine op bed, ik achter vaste pc, mannetje achter laptop, hondjes op hun kleed/kussen/babymatras... komt er nog wat leuks op tv behalve die bruce almighty want die heb ik al te vaak gezien..

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja idd.. dan moet ie het toch echt ff zonder me doen hoor!

Met mijn eigen creabea boom was ik ook alweer veel te lang bezig! Die lichtjes.. mijn god! Daar moeten ze echt wat op verzinnen hoor.
    Vorig jaar natuurlijk zo in een doos geflikkert met als gevolg dat ik ze nu dus eerst allemaal uit elkaar moest halen. Ik èn geduld? NOT!
    Was bijna in staat nieuwe lichtjes te halen!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ikheid: jeetje wat balen zeg! en ja vriendjelief maakt hier ook altijd zo'n herrie met kotsen... ga dan zelf zowat over mn nek. ik hoop dat je mannetje snel weer opknapt!

@mermaid: is wel ongezellig inderdaad, maar op zich niet verkeerd, omdat dan de takken even goed kunnnen uithangen voordat je m versiert. ze zaten natuurlijk een tijdje opgepropt en nu kunnen ze weer even in hun eigen vorm komen.

@hier: de kerstboom gehaald vanochtend, hij is iets van 2,50 m hoog, dus wel een flinke! en de lampjes (400!) zitten er nu in, morgen ga ik de ballen er in hangen...
    ook vanmiddag nog de duowagen opgehaald, hij is nog supermooi (ze had m ook maar heel kort gebruikt) en hij past in mijn auto. dus voor 75 euro lijkt het een goede keus! thijmen wilde er ook meteen in zitten samen met kasper, dus hopelijk gaat het werken zo, dan kom ik er weer wat vaker uit, heerlijk!

verder dus niet veel gedaan, was hier al druk genoeg mee hihi

hoe is het met jullie?

14. nonnie26

@TM, alles gelukt me de kasten en kleding??

@napo, ja je hebt wel gelijk over dat berichtje van eylem, ook ik heb af en toe zoiets van jeetje dat kan alyssa nog lang niet.. en dan zie ik er hier voorbij komen dioe kruipen onder tafels en optrekken en staan, uit zich eigen kunnen blijven zitten.. en ja dat maakt mijidd soms ook onzeker, dan denk ik jeey het scheelt maar 3 weekjes zijn hun zo vroeg of mijn meisje zo laat??? hier is het 30 sec zitten en ze kukelt om en optrekken gebeurt ook nog niet, ze kan rollen en een beetje tijgeren, maar als ik soms dingen zie denk ik jezus mina hahaha, maar probeer me er niet te druk over te maken..

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ikheid: ik zie nu je fotootjes van je creaties, leuk hoor!!

en oja, kasper is hier nu echt los met optrekken enzo, vanochtend bij mijn ouders trok ie zich op aan de salontafel, daarnet hier bij de bank een paar keer, echt gaaf, hij wordt groot!

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @nonnie: kasper kan ook nog niet los zitten hoor, hij gaat wel zelf zitten, maar dan blijft hij steunen op zn handje (meestal heeft hij in de andere hand een speeltje)

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Nee, morgen idd de boom doen.

@ Ikheid: Nou wat een ramp hè die lampjes. Ik doe ze elk jaar keurig opvouwen en dan in het doosje, want ik heb dus al een keer gehad dat ik ze uit het doosje haalde nadat ik ze het jaar ervoor met veel geweld en ongeduld in gepropt had. Vervolgens zat alles natuurlijk in de knoei en omdat mijn geduld ook ver te zoeken is ging ik een beetje boel aan dat draad van die lampjes lopen schudden wat gepaard ging met een boel gevloek en getier. Daar konden de lampjes niet zo goed tegen (dat schudden dus ;)) en toen ik de krengen eenmaal in de boom had deed de helft van de lampjes het niet meer...zucht...en...ggggrrrrrrrrrrrrrr :x! Kon ik ze er weer uit halen én tot overmaat van ramp ook nog nieuwe lampjes halen.

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ikheid: mooie foto van je mannetje!!

19. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Helaas is de griepprik niet voor het norro virus;)

20. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Dat kan ik ook totaal niet hebben....daarom dat ik toen op de bank ben gaan slapen 's nachts;)

Maar toen ik met mijn man naar ehbo moest en hij 'spugend'
    (om het maar netjes te zeggen) naast me in de auto zat vond ik het toch wel knap van mezelf.

Deel Deze Pagina