APRIL-mama's 2010 deel 7!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    goedemorgen:

chilleke: knap dat je dat toch nog gisteren avond gedaan hebt. Wij waren er ooknog aan begonnen, maar toen konden we de lampjes nergens meer vinden:( Dus zometeen maar even naar makro voor nieuwe lampjes.

@ikheid: Hoe gaat het metje man? ?Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?
    @kris: Werk ze!
    @eylem: er weer 5 keer uit vannacht! Hoe hou je het vol! Respect!!!!

Justin heeft tot 8.45 geslapen:$ Dat was wel even luxe!
    Zometeen op jacht naar nieuwe kerst lampjes!

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@chilleke, denk niet dat jij die boom nog opgetuigd hebt want we waren laat weg in dat jeugsentiment topic hahahaha...

@eylem, ja minder leuk voor hem maar ja je hebt toch een paar extra uurtjes gepikt jammer dat irem weer aan het spoken was..
    zijn bij jullie de brievenbussen dan alweer verkleind??? hier nog niet volgens mij??

@hier, zo eerst even naar praxis jaja hebben we nog niet gedaan :) even verf uitzoeken voor de vensterbanken en kozijnen maar weet nog niet wat we hebben nu lichtbruin maar wil richting zand ofzo... daarna even naar de stad met me mannetje want die is open en even een vriendin van ons opzoeken die staat een dagje hier in de winkel inplaats van gorkum.. als eerste zo de kist leeg halen: we hebben als salontafel nu een grote zware vierkante kist en als topje op de ijsberg heeft manlief daar al zijn stripboeken inzitten van suske en wiske en harde kaft donald duck en astrix en obelix maar ben dat ding echt spuugzat en er zitten veel ijzeren punten aan dus ik wil liever voorkomen dan genezen ;) nu onze oude gewone salontafel terug want die stond bij zijn ouders, maar nu dus eerst al die stripboeken opbergen *zucht*

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

lekker luxe hier ook zo eentje hahaha maar die kwam 10 voor 9 hahaha veel plezier met je kerstlampjes zoeken ;)

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Thanks voor het respect dames :) maar goed kan weinig anders he, kan moeilijk doen alsof ze er niet is 8)

Quschke zoooo lekker uitgeslapen!

Nonnie ja de brievenbussen zijn hier al een week verkleind. Erg irritant. Oh ja het is koopzondag in de stad he? Wie weet als we vanmiddag nog puf hebben, alhoewel, beter voor de bankrekening dat we niet gaan natuurlijk ;) . Succes met shoppen!

Ik zit me een beetje te vervelen, nou ja, kan wel allemaal nuttige dingen gaan doen maar ik heb niet zo'n zin ;) wil eigenlijk nog even de aflevering van Project Catwalk (aan verslaafd....te erg, echt niks voor mij, zo Amerikaans, maar toch) kijken, maar dat gaat pas als Irem op bed ligt.

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    jaja toch wel Nonnie: maar nogmaals tis een heeeeel klein boompje ;)

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Morning ladies! Het was mijn zondag om uit te slapen, dus ik kwam pas om 10.30 uur mijn bed uit rollen :). Straks maar eens de kerstboom optuigen, ik heb er nog weinig zin in eerlijk gezegd.

@ Eylem: Project Catwalk vind ik ook echt leuk. Maar het komt nu altijd zo laat, dus kijk ik het vaak niet meer.

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Femke drinkt gelukkig wel, we geven kleine beetjes. vannacht is het erin gebleven. Verder is ze steeds maar even wakker en gaat dan weer slapen. Vanmorgen had ze een aardige plasluier. Haar koorts ligt tussen 38,5 en 39,5 dus valt mee. We hebben haar tot vanmorgen aquarius gegeven, ors mag ze niet hebben omdat ze geen diarree heeft, gisterenochtend van 10 tot gisteravond 10 heeft ze niks binnengehad, kunnen houden.
    ZO zielig ze bleef maar kokhalsen en dan kwam er alleen maar gal uit :( Toen ik dacht, als het over een half jaar nog zo is bel ik de doktersdienst maar toen werd haar maagje rustiger.
    Vanaf 10 uur hield ze steeds beetjes van 20cc binnen, in een half uur heeft ze toen 80cc gehad en is ze naar bed gegaan. Vannacht heeft ze om de 2uur zo'n 30cc gehad, meer wilde ze niet. Vanmorgen om 7u heeft ze weer een half flesje gehad en om 9uur weer. Nu ligt ze vanaf 9uur te slapen.
    Zielig hoor... Al mijn kids zijn natuurlijk wel eens ziek geweest maar femke was wel erg zielig... Niet meer willen spelen, alleen maar hangen bij mamma... en dan ben je ziek, kots je alles onder en dan moet je ook nog om de haverklap schone kleren aan... wat een ellende ;)

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Stoer hoor! Ben je er blij mee???

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Komt vanzelf ;) Eneh, bij femke was dat zitten ineens in 1 week, dus ja het kan heel snel gaan. Maar ze hoeven dat ook nog lang niet te kunnen ;)

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Napoleon: Ach gossie, die arme Femke. Hopen dat ze snel opknapt.

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ snelle/langzame baby's: Ayla is ook niet zo'n vlotte hoor. Rolt niet, tijgert niet, zit niet. Ze doet het allemaal lekker op haar gemakje. Maar verder doet ze het super qua slapen, eten, fijne motoriek enzo, dus ik geloof het allemaal wel. Ik maak me er niet druk om. Als ze op mij lijkt gaat ze al heel vroeg praten en pas lopen als ze bijna 2 is ;).

Gister trouwens zat ze bij me op schoot en ik was een beetje aan het oefenen met drinken uit een gewone beker (wat ze overigens reuze interessant vond), ze zat lekker geluidjes te maken en opeens zei ze "mama". Niet "echt" natuurlijk, maar toch vond ik het heel schattig, hahahaha.

12. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ah wat lief!!!

Hier ook niet zo'n snel, hij rolt alleen tot op buik en kan zitten, maar tijgeren zie ik voorlopig nog niet gebeuren. Het komt allemaal wel, het gaat al snel genoeg.

Qua 'praten' is Justin nu meer zijn: gehgehgeh geluiden aan het oefenen.....het schreeuwen is ook nog altijd favoriet hier! Voor de rest komt er nog niet veel verstaanbaars uit.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, was echt TE cute. Ik helemaal tegen haar "ja, ik ben je mama", hahahaha, slaat nergens op natuurlijk, want het was puur toeval dat er mama uitkwam, maar toch... Kan je nagaan als ze straks echt mama gaat zeggen, nou volgens mij word ik dan hysterisch van enthousiasme :).

14. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hahaha ja...lijkt me idd een heel speciaal gevoel! Kan er niet op wachten tot dat het gebeurd!!!!

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat een rust hier :$. De kerstboom staat, Ayla heeft een broodje en een flesje gehad, dus tijd voor mij om weer even te zp-en. Beetje jammer dat er nu niemand is hier ;).

16. Chloe

Chloe Fanatiek lid

joehoe!!!!! Waar is iedereen??? haha, ik ben gewoon de enige die online is ;)

Ik heb hele leuke foto's gezien, van mooie kerstcreatie's, Jayden's mooie ogen, Alyssa aan het drinken en twee stoere mannen in de wagen :D Erg leuk!!

Beterschap voor de zieke kindjes, zieke mannen en zwangere vrouwen ;)

Fijn dat ikheid's solli goed ging, en Mermaid's grote nieuws aan E. :D

Bedankt voor jullie lieve reactie's over mn vriendin.. Ze waren hier gisteren ook toen we Raymon's verjaardag vierden, en het ging gelukkig weer wat beter..

Ik las bij jullie ook wat nare verhalen, sterkte :(;)

Ik heb alles bijgelezen, maar het blijft niet echt hangen, (zal wel door de wijn komen, ik had melk afgekolfd voor vannacht zodat ik niet hoefde te voeden, en ik op vriendliefs verjaardag gewoon lekker aan de wijn en de jilzz kon.. Maar dat was ik natuurlijk niet echt meer gewend ;) haha, het was wel erg gezellig de laatste ging om 3 uur de deur uit..)
    Dus ik doe gewoon vanaf hier weer mee ;)
    Als er tenminste nog iemand komt :p

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mermaid: ooo wat leuk! blijft leuk die eerste woordjes!
    fijn dat de kerstboom staat!

@napo: ja ben erg blij met de wagen!
    morgen ga ik meteen testen!

@marijn: fijn dat het weer goed lijkt te gaan en dat jullie binnenkort met gesprekken beginnnen. als het gevoel er maar weer is, dan komt het vast goed! wel balen dat je zo misselijk blijft! sterkte daarmee!

@hier vanochtend de ballen in de boom gehangen, en nog even naar de intratuin geweest. thijmen heeft een kaboutertje voor in de kerstboom uitgezocht, heel schattig. nog even bij mn so geweest en nu liggen de kindjes lekker in bed, dus even rust!

18. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ik ben niet meer alleen ik zie Surf!!! haha zwaai zwaai :D

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    je hebt het dus gezellig gehad chloe! leuk!

20. Chloe

Chloe Fanatiek lid

haha ja was erg leuk.. Nu lekker aan het genieten van alle hapjes die we over hadden :p Raymon is vandaag ook nog lekker vrij, wat niet vaak gebeurt op zondag dus ik was al helemaal blij.. Was alleen even vergeten dat we eredivisie live hebben, en er nu dus al de hele middag voetbal op is ;)
    Maarja kan ik lekker zpen haha.. Hoe was jou weekend??

Deel Deze Pagina