@ Surf: Zoals ik pas al zei, hier ook voornamelijk potjes. Dat eet ze een stuk beter dan mijn zelfgekookte prakjes. Morgen eten we sperziebonen en dan eet ze wel gewoon met ons mee. Ayla had nog geen fruit op vandaag, dus ik kwam net op het briljante idee om een peer door de yoghurt te doen. Nou, dat viel goed in de smaak, het kon haar niet snel genoeg gaan met die lepel. En ik heb haar net voor het eten wat water uit een gewone beker laten drinken. Ging niet helemaal vlekkeloos, maar ze krijgt wel wat binnen en ze vindt het reuze interessant.
Hier ook vooral een potjes eter.. Ik werk op maandag, dinsdag en donderdag en dan is ie een dag bij mn vader, een dag bij mn moeder en een dag bij mn schoonouders.. Ik ben om 6 uur klaar met werken, en dan eet ik daar waar ik Yes ophaal.. Ik eet zelf dus al drie avonden niet thuis.. En de woensdag en de vrijdag eet ik vaak alleen omdat mn vriend altijd s'avonds werkt.. Of het moet zijn vrije dag zijn.. En als ik alleen eet doe ik meestal makkelijk, een broodje met ragout, of ei, of een pizza in de oven dus Yestin eet sowieso niet mee met wat er gekookt wordt haha.. Nu heb ik wel zelf allemaal bakjes met zelfgemaakte prakjes voor hem in de vriezer, maar dat eet hij lang niet zo goed als een potje (lees: zelfgemaakt 1 a 2 hapjes, potje helemaal leeg) Hier dus ook vaak gewoon potjes..
Kris: dat heeft Jayden een weekje gehad.. at gewoon geen groente, niet uit een potje en ook niet vers. Ook de 4 maanden potjes liet ie staan, danoontje ging er wel in.. Lekker koud op het tandvlees. Want na dat weekje slecht eten had ie ineens 3 tandjes erbij!
Ja dat is het misschien wel ook ja. Ze eet i.d. wel yoghurt en fruit. Maar het is gekomen nadat ze ziek was ( buikgriep ) dus ik dacht dat ze het misschien daaraan koppelde.. nou ja ik heb besloten me er niet druk over te maken. Ze heeft nu net wel al heel vroeg de laatste fles gehad, want ja ze had natuurlijk honger.. Balen dat je vriend nog steeds ziek is... hopelijk is het gauw echt over... Bah kan ook niet tegen spugende mensen..
Pff bijlezen lukt me niet hoor.. Geen fut voor en ben veel te druk met 10 dingen tegelijk. Kerstkaarten zijn inmiddels geschreven, dus die kunnen morgen gepost worden en hier in de buurt heb ik ze net al ff in de brievenbus gegooid, weer een rondje gelopen dus.. Nu bezig met de was.. Manlief voelt zich iets beter, nu alleen nog knallende koppijn en veel hoesten. Vanmiddag nog ff naar mijn ouders geweest, was erg gezellig en Jayden heeft zich weer prima vermaakt. Nu de kaarsjes allemaal aan, koffie erbij en lekker bankhangen! Vanavond komt grenzeloos verliefd.. vind ik zó leuk! X
Kris: niet druk om maken hoor.. echt niet doen! Ik probeerde het ook niet te doen en uiteindelijk is ie weer goed gaan eten. Hij is gezond, groeit goed en heeft voldoende plasluiers, dus niks aan het handje.. Waren dus echt de tandjes hier. Snap dat het goed is dat ze zich daar niks meer van herinneren later, mèn wat brengt dat veel met zich mee, zoals koorts, jengelig, kapotte billen, zure luiers.. Blèh!
@ grenzeloos verliefd: Idd een leuk programma, maar zijn allemaal herhalingen. Vanavond van een blond meisje die naar Spanje verhuisd, maar die heb ik dus ook al gezien .
Ja is ook zo... die stomme tanden.. ( ik heb ook altijd wat aan mijn tanden.. nu ook alweer een paar dagen kiespijn. ) is echt een foutje van moeder natuur hoor.. er is toch geen enkel ander lichaamsdeel dat zo slecht is... Hier filmpje gehuurd... heerlijk.. Net trouwens gewoon moeten janken om het volgende nieuwsbericht.. echt GATVERDAMME !!! 'Grote ontuchtzaak kinderdagverblijf Amsterdam' | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
@ Kris: Nou wat een afschuwelijk nieuws hè. Breng je je kind daar in alle vertrouwen naar toe en hoor je later zoiets....
ik ga zo ook bankhangen ! Even een avondje niets... vandaag op mijn werk behoorlijk politie-agentje moeten spelen, daar wordt ik altijd zooo moe van.. We zijn allemaal volwassen mensen, waarom dan altijd discussie over waar wel of niet zitten met bezoek, wel of geen sigaretten/ geld schooien bij elkaar etc.... ik heb best leuk werk, maar af en toe... ZUCHT
wat een afschuwelijk bericht zeg!! Krijg er de kriebels van. Bah!! Ikheid, veel plezier met Grenzeloos Verliefd, heb het ook veel gekeken, erg herkenbaar vaak voor mij maar het is zo'n traaaaaaaag programma en al die reclames, blegh. Kris balen dat Sanne even geen groentes meer eet, komt vast weer goed straks maar kan me voorstellen dat je er wel mee zit Mermaid fijn dat de gewone beker redelijk goed ging! Chloe kan me goed voorstellen dat je dan potjes pakt hoor! Is toch ook niks mis mee! Wel balen dat je vriend altijd 's avonds werkt! Pamsie gefeliciteerd met de 8 maanddag! Wij zijn vanmiddag naar vrienden geweest (in Nonnie's hometown ), was erg leuk. Zij hebben een dochtertje van 4 en Irem is dan meteen helemaal gefascineerd door haar, haha. Ze voelde zich ook wel op haar gemak, normaal moet ze echt even wennen als we ergens anders zijn, maar hier begon ze meteen mee te kletsen en iedereen mocht haar vasthouden, da's normaal ook lang niet altijd. Was gezellig in ieder geval! Nu weer thuis en mevrouw is nog klaarwakker dus aan het spelen met manlief, die zometeen naar zijn werk vertrekt. Heerlijk, een 2 persoonsbed voor me alleen
Ik kan daar dus echt van genieten had ik me vroeger ook niet kunnen voorstellen, vond het vreselijk om alleen te slapen toen we net samen waren. Maar nu, heerlijk
Ik had niet zo'n zin om te wassen vandaag, vraagt Arco net aan me of ik nog gewassen heb, want zijn werkvest was vies. Ik heb echt al 100x gezegd dat ie zulke dingen in de ochtend of middag tegen me moet zeggen, want nu heb ik echt geen zin meer om te gaan wassen. Nu gaat hij dat vest zo zelf maar even in de wasmachine stoppen .