APRIL-mama's 2010 deel 7!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Oh wil zo graag alles teruglezen, maar mn examen komt steeds dichterbij....... Zit te leren op de laptop, maar dan is even internetten zo aantrekkelijk.....

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ben Boer zoekt Vrouw kijken...

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hallo allemaal.

hoe is het hier? HEb vluchtig bijgelezen, maar zag dat er geen schokkende dingen waren gebeurd.
    Als je Chloe niet meetelt die het op een zuipen heeft gezet! :p En Mermaid dan die niet eens eventjes de was wil doen voor de heer des huizes!:D

Hier druk, maar leuk weekend achter de rug. Gistermiddag gezellig met een vriendinnetje wezen high tea'en. Kreeg ik van haar nog voor mijn verjaardag. Erg gezellig en erg lekker. Daarna nog even snel de stad in geweest. Heb voor Noa een heel schattig paars geruit jurkje gekocht voor de kerst van Blue Seven.

Gisteravond gezellig filmpje gekeken met manlief.

Vanochtend met Lukas de kerstboom opgezet en versierd. Het is dit jaar echt Lukas z'n boom. Hij heeft zelf de ballen en versieringen uitgezocht bij Blokker gisteren. Echt de meest lelijke kitsche dingen heeft hij uitgezocht! De boom hangt nu dus ook lekker bomvol plastik ballen met glitters, een blauw hart met roosjes erop, een kerstbal in de vorm van een muffen, paddestoelen op zo'n knijpertje, knuffeltjes en zelfgemaakte ballen. Lukas is echt supertrots op "zijn boom". En ik vind hem eigenlijk gewoon mooi van lelijkheid! Nu morgen nog chocolaatjes kopen en dan kunnen die er ook in.

Vanmiddag hadden we een kinderverjaardag en daarna zijn we met z'n viertjes uit eten geweest. Was echt zo leuk! Noa zat in de kinderstoel en die hebben we een potje macaroni gegeven. Lukas had nuggets en patatjes. Ik had carpaccio (als hoofdgerecht :p) en manlief had biefstuk. We waren er om kwart over vijf en gingen pas tegen 7 uur weg. En de kids zijn heel de tijd hartstikke lief geweest! Was supergezellig zo!

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh caromama wat ontzettend leuk dat Lukas de hele boom heeft mogen versieren! Geweldig!! Vraagt echt om een foto!

En wat leuk zeg met z'n allen uit eten, super! Lijkt me erg leuk!

Mermaid, maar dat vest wordt dan toch sowieso niet meer droog voor morgenochtend? Of gaat het in de droger? Mijn man is tegenovergesteld, de gewone was doe ik sowieso altijd in het weekend, maar als ie dan een keer zijn werkjas gewassen wil hebben ofzo roept ie elke 10 minuten: heb je mijn jas al in de wasmachine?? zucht....

5. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Chloe: hoe ist met de kater??

Napoleon: arme Femke zeg! Fijn dat ze iets binnenhoudt nu want dat is toch altijd wel eng. Wat is aquarius? Ik ken het alleen als energydrink??

Ikheid: fijn dat het iets beter gaat met je man. Leuke kerstdecoraties heb je gemaakt !! Ik zal duimen voor je solli, als ze slim zijn nemen ze je aan natuurlijk ;) vrijdag hoor je meer toch?

Caro: fijn dat ze zich gedragen hebben! Heerlijk met z'n viertjes uit eten.. En een lekker weekend achter de rug zo te zien ;)

Kris: lekker straks 3 daagjes vrij! Lekker even thuis zijn.

Eylem: hahaha ik geniet ook van de nachtdiensten van m'n vriend :D lekker breeduit liggen ;)

hier vandaag naar Ikea geweest, bleh druk zeg! Maar wel nog een leuk speelkleed, 2 kleine krukjes (die geen succes zijn want ze glijden wel op de vloer en Demi knalde al met haar kon op de grond) kussen voor de bank die een hoekbank is geworden. En m'n moeder had nog wat dingetjes nodig voor hun nieuwe huis.
    Justin zit weer helemaal vol slijm! Zo zielig. Neusspray geven we nu en morgen maar weer kijken hoe het gaat met de bisolvon. Vorige keer ging hij er flink van spugen.

Vriendlief verandert van ploeg op z'n werk. Hij is nu al 4 avonden weg, dan 2 dagen vrij en dan weer 3 avond diensten!! Grrrr echt balen, nu moet hij ook ws met oud&nw werken.. Al gaat hij proberen om die vrij te krijgen... Naja we zien wel ..

6. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hey meiden, ben ik weer even, druk druk kwam onverwachts visite manlief zijn broer met vriendin...

@mermaid, heb je de boom nog opgetuigd??? ja dus ;)

@napo, aah zeg wat sneu voor femke!! hoop dat ze snel opknapt ;)

@mermaid, fijn dat het goed ging uit de gewone beker hier lukt het ook aardig en ik lees dat je net als mij ook je eerste onbewuste/bewuste mama hebt gehad!! joepie!!!!!
    hoe voel je je verder???

@cloe, haha aan de alcohol is het nog goed gekomen??? oh en manlief is kok lees ik leuk hoor!! maar ja is best pittig baantje, de vriend van mijn zusje, tevens het neefje van mijn man ;) is ook kok en dat is toch best zwaar maar hij staat in een mega restaurant met allemaal van die dure hapjes en eten enzo...

@pams, zozo je hebt genoeg in de aanbieding kan ik niet 1 spelletje los kopen van je??? en jeeeyy lotte 8 mnd!!!

@kris, hier en tijdje terug ook geen WARME groente hap alles ging erin bahalve de warme groente goed af laten koelen en toen was het wel goed :( bleek later dat ze tandjes kreeg die twee dracula tanden en dan wil ze dus niets warms maar alleen maar koud eten??? lekker vaag meisje heb ik dus ;) oh zie nu dat ikheid een vaag jongetje heeft hahahaha :D:p

@ikheid, lekker avondje tegemoet dus, heel veel plezier!!!

@grenzeloos verliefd, vind er geen bal aan..

@kris, welke film heb je??? en bah zeg naar nieuwsbericht... he bah geen leuke werkdag dus..

@eylem, nonnie's hometown??? waar ik nu woon of waar jij woont?? leuk is dat he dat die kleintjes helemaal gefascineerd kunnen zijn door de grotere kindjes hier vind alyssa het ook altijd reuze interressant.. lekker avondje alleen dus, geniet ervan meid!!

@LZ, doe verstandig, ga leren :D:p

@mermaid, veel plezier met boer zoekt vrouw, vind ik net als grenzeloos verliefd ook geen bal aan :)

@CM, zo heb jij even een leuk weekend gehad!!! wat goed zeg dat de kids zo lief waren toen ik nog geen kinderen had en we gingen uit eten kon ik me soms echt zo ergeren aan die herrieschuppers maar jij hebt dus lieverdjes :p, gezellig high tea ook nog, en een geweldige boom!!:D jouw weekend is in 1 woord geslaagd denk ik!!

@hier, niets boeiends, we zijn eindelijk naar de praxis geweest en hebben verf gevonden voor de kozijnen dus dat word werk aan de winkel 8) , wasjes gedraaid, even visite gehad daarna lekker gewokt ( elke zondag ) en met zijn 3tjes weer in bad geweest nu allebei weer op pc maar voel me een beetje gaar, denk door het warme slaap zacht lavendel bad hahaha...

7. nonnie26

@mirjam, he balen zeg van justin dat ie weer vol zit! hopelijk knapt ie snel weer op, en rot van die diensten van je vriend/man hopelijk krijgt ie toch vrij met oud en nieuw zou wel leuk zijn natuurlijk..

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Soms wel balen he die ploegendiensten....werkt jouw vriend ook in drie-ploegendienst? Hier wel. soms handig maar soms ook vervelend! Mijn man moet waarschijnlijk op tweede Kerstdag werken (hij gaat nog proberen dat te annuleren, want hij was vergeten dat op tweede Kerstdag mijn hele familie hier komt ;) ). Met oud en nieuw zijn ze dicht vanaf 19.00 uur, dus dat is wel fijn.

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Waar jij nu woont ;). Die vrienden wonen in de nieuwbouw bij de Lidl en C1000, ze hebben daar een huis gekocht. Best een mooie buurt geworden.

10. Chloe

Chloe Fanatiek lid

hahaha was het maar zuipen, dat zou verklaren waarom ik me zo brak voelde :p Zoveel heb ik niet gedronken, maar ik ben het dus echt niet meer gewend, en dat heb ik gemerkt :D:p Maar gelukkig voel ik me al een stuk beter, die overgebleven hapjes hebben me goed gedaan haha

@ Caro, fijn dat je zo'n leuk weekend gehad hebt! En dat uit eten klinkt ook ontzettend gezellig! ;)

@Mirjam, Balen dat Justin weer zo vol zit, en van je vriends werk! Soms zit het ook even niet mee hé ;);)

Mermaid en Ikheid, have fun met jullie programma's! ;)

@Ladyz, balen dat het dan zo verleidelijk is, als het eigenlijk even niet kan hé! Succes met leren!

@Eylem, geniet lekker van je grote bed ;) fijn dat je n gezellige dag hebt gehad!

En wat een afschuwelijk nieuwsbericht zeg.. En dan te bedenken dat kids op een KDV 0 tot 4 zijn :$ Niet dat het minder erg is als kinderen ouder zijn natuurlijk, maar toch ik wordt hier echt misselijk van

Iedereen die een lekker tv avondje gaat houden, heel veel plezier! ;) Manlief en ik gaan even shoarma eten, haha, we zaten zo vol van de hapjes dat we niet eerder honger hadden ;) en ondertussen zetten we een filmpje aan.. Maar Yes wilt ook nog niet gaan slapen dus kijk wel even hoe ons avondje verloopt.. de laptop staat op de bank, dus ik hou jullie waarsch nog wel even in de gaten :p

11. nonnie26

yep, is idd een mooie buurt geworden ;)

12. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Oei das lastig dan ja ;)

Just werkt in 5 ploegen.
    O - O - O - M -M - vrij - vrij - N - N - N - vrij - vrij - vrij
    O - O - M - M - M - vrij - vrij - N - N - vrij vrij vrij
    en dan weer van voor af aan dus haha

nou ik zal duimen dat je man vrij kan krijgen, toch wel fijn als heel de familie komt :)

13. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Meiden ik kom even snel binnenvallen en ren dan ook weer weg. Druk druk druk! Nog even de tassen inpakken voor onze midweek cp, hondjes uitlaten en lekker naar bed. Mijn vriend heeft slaapdienst dus die is er morgenochtend weer. Dan gaan we nog even boodschappen doen, laatste dingen pakken, 1 hond afleveren bij mijn moeder, bij het huis kijken om 14 uur en dan lekker even op vakantie! We zijn zo druk, continu met duizend dingen tegelijk bezig, rennen en vliegen, bah. Gelukkig zijn de aankomende twee weken wat rustiger want het is echt teveel.
    En tot slot, mijn vriendinnetje is vanmorgen bevallen van een zoontje! Helemaal gezond en alles is goed gegaan.

Ik ga er weer gauw vandoor. Tot eind van de week!

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jeutje dat klinkt ingewikkeld, haha. Mijn man werkt 1 week dag, 1 week avond, 1 week nacht. En 1 keer in de 6 weken moet ie op zondagnacht beginnen ipv maandag (vandaag dus) en 1 keer in de 6 weken moet ie overdag op zaterdag werken (heeft dan natuurlijk wel een andere dag in die week vrij).

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ka geniet van jullie midweekje!

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @mirjam, aquarius is inderdaad dat energydrankje ;) maar het bevat zouten en veel kinderen willen ORS niet drinken en omdat ze geen diarree heeft mocht ze dat niet hebben (kunnen ze juist weer verstoppen) maar omdat haar maag zo overstuur was had ze dat wel weer nodig, het helpt nl ook bij het tot rust komen (cola zonder prik kan ook trouwens)

Het gaat al wat beter met femke, pfew! Ze heeft ook een paar hapjes gegeten.

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
  18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Blerg dat kinderdagverblijf... je kind zou er maar zitten :(

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wij kijken nu naar Masterchef...

Had ik trouwens verteld dat mijn collega ontslagen was?

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Eylem: oeh lekker een 2 persoonsbed voor jezelf!
    Lekker is dat! Leuke middag gehad lees ik.. Fijn dat Irem
    zich meteen op d'r gemakje voelde, dan zit je zelf ook wat
    relaxter hè? Heb ik altijd wel.

Mermaid: toen wij net samenwoonde gooide manlief al zijn kleding
    over de dressboy heen.. Ja hallo, dan pluk ik er niet vanaf om te wassen hoor.
    Dus na een week was ie door z'n broeken heen. Nu gooit ie het netjes bij de was.
    Mannen! ;)

Caro: nou wat een leuk en druk weekend heb je achter de rug!
    Heerlijk zo'n foute boom! Hoe fouter hoe beter.. Hou ik wel van!
    Wat leuk dat uit eten, heerlijk dat de kids het zo goed deden, fijne aflsuiter
    van het weekend zeg ik!

Mirjam: ja vrijdag meer..
    Ikea op zondag.. Druk ja! Wat een geslenter dan, kan ik zó slecht tegen!
    Ik vermijd slenterdagen. Je bent wel goed geslaagd lees ik! Balen van die
    krukjes, zijn dat die krukjes die ze in allerlei kleuren hebben met 4 uitlopende
    poten eronder?
    Hopelijk gaat Justin niet spgen van de Bisolvon.. Vervelend zeg dat ie zoveel
    last heeft van slijm! Komt het wel los?
    Balen zeg dat Just misschien met oud en nieuw moet werken! Hopelijk kan ie alsnog
    vrij zien te regelen, zou wel leuk zijn voor jullie!

Nonnie: nou alsnog naar de Praxis geweest lees ik. Dus jullie kunnen weer gaan
    schuren en verven? Van die Lavendel kun je idd erg slaperig worden.. zo duf hè?

Chloe: vervelend dat je je zo brak voelt.. Gelukkig gaat het al wat beter nadat
    je de overgebleven hapjes meester hebt gemaakt ;)
    Film kijkse en laat jullie de shoarma smaken! Mjammie!

Ka: heel veel plezier in CP!!! Kom maar ff lekker tot rust daar..
    Hopelijk is het huis iets! Ik zal duimen!
    Leuk een zoontje! Hoe heet ie?

Napo: hé wat goed dat het al wat beter lijkt te gaan met Femke!
    Beterschap met d'r! Leuke foto's van Meike en Femke op je Hyves zeg!
    Ooh zie 'm nu! Leuke kaart!
    Nee had ik nog niet gelezen dat ie was ontslagen.. Waaroom?

Hier ook Masterchef..

XXX

Deel Deze Pagina