APRIL-mama's 2010 deel 7!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Mijn collega gaf niet goed les, was complete chaos maar nadat ie vorige week met een stijve l*l voor de klas stond en daarbij ook nog over 2 van mijn leerlingen hing... en na zijn ontslag kwam er meer boven water...

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

OMG!!! Bah bah...
    Dan is het maar goed dat ie ontslagen is!

Ik snap echt niet hoe iemand het in zijn botte harsens haalt om maar iets in die geest te doen richting kinderen!

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    he bah Napoleon ookzal zo`n akelig verhaal..

Wel fijn dat Femke opknapt.
    Verder lees ik veel over vriendjes in ploegendiensten. Hier niet.. maar ik zelf wel onregelmatig, maar daar zit dan ook echt geen enkele regelmaat in..

Was die niet gedaan wordt.. gelijk heb je !

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Zo tas in gepakt voor het kdv morgen... hopelijk slaapt prulleke een beetje door vannacht, afgelopen nacht had ze tussen 03 en 04u een feestje in bed.. ze was de rrrr aan het oefenen ofzo... ik hoorde steeds... rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en dan harder RRRRRRRRRRRRRR ha ha... maar ja is wel lastig slapen...

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahahaha! Die RRRR is errug leuk en lachwekkend (maar niet 's nachts!). Hier ook veel pu pu pu pu. Vooral erg leuk met fruit- en groentehapje (niet dus!).

Oké ik ga honden uitlaten en naar bed..

Iedereen een hele goede nacht! Tot morgen..

Trusten!

x

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Gatver heb net de persconferentie gekeken...

Is vast een enorm netwerk van pedo's ...

7. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Wij hebben Triangle gekeken.. Wat een achterlijke film ;) Maar wel zo'n film dat je toch wilt blijven kijken omdat je benieuwd bent hoe die eindigt haha...

Maar het was een gezellig avondje..:)

Gadver Napoleon, wat een verschrikkelijk nare collega! Blegghhh..

Ik hoop dat iedereen een beetje een lekkere nacht heeft, en ik spreek jullie morgenavond vast weer :p

Slaap lekker!

X

8. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Wat een achterlijke heb je toch ook op deze werreld zeg!!! Blegh ik kan daar nou echt woest om worden! Je zal je kind daar maar hebben gebracht in goed vertrouwen! En stel dat je kind van 1 daar zit die niet snapt wat er is gebeurd en zo kan je er toch ook nooit achter komen of er wat gebeurd is of niet..
    Z'n naam is ook al bekend, Robert Mikelsons, de viezerik!
    Ik snap niet dat er met die melding in 2008 niets is gedaan!

Oké.... Even rustig worden ;)

goedemorgen allemaal :D

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja echt... ik heb er zelfs over gedroomd vannacht.. maar goed, komt denk ik door vlak voor het slapen naar de persconferentie gekeken

Goed ik ga prulleke uit bed plukken en naar het kdv brengen.. dan maar richting werk ! Fijne dag allemaal !

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen!

He bah, wat een horrorverhalen over dat KDV zeg! Brrr, moet er niet aan denken!

En Napoleon, ook al zo'n raar verhaal met die collega.

@ Chilleke, las op hyves dat je ziek bent. Beterschap! Trouwens, volgens mij ken jij een collega van mij, waarschijnlijk uit de Heksenketel. Speelt ook in een bandje. Hij staat onder je vrienden op hyves. (Zijn band ook.) Wil zijn naam hier even niet noemen, want stel dat hij googled op zijn naam, dan komt hij op dit forum terecht en weg is mijn anonimiteit! Wel een klein wereldje in ieder geval!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen!
    gatver wat een verhaal in a'dam! echt, om te kotsen gewoon!
    en jij napo ook een lekker verhaal zeg! goed dat ie ontslagen is!

@de rest is niet blijven hangen, sorry!

@hier nacht was goed, wel wat vroeg dag (thijmen was om 6 uur wakker)

hebben jullie nog plannen voor vandaag?

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Bah bah wa een verhaal! Ben er helemaal van ondersteboven. Wat Mirjam al zei; stel dat daar je dreumes zit.. die snapt er geen drol van en zo kom je er nooit achter! Bah, niet teveel aan denken!

Chilleke: beterschap!

Surf: oké is wel vroeg 6 uur, maar fijn dat ze doorslapen!
    Ik heb net al stof gezogen, bed afgehaald en ben nu wasjes aan het draaien. Zit nu aan de koffie en Jayden ligt sinds 9 uur op bed. Om 13 uur moet ik bij de HA zijn voor echo van mijn pols en bloeduitslagen... Verder geen planne, oh jawel, nog een boodschap halen.

Jij plannen?

Kris: werkse meissie!

Janne: hoe is het met je meis?

X

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Wat leuk dat Lukas de boom mocht versieren. Volgens mij ben jij zo'n leuke mama. Pas vertelde je al dat hij een boterham met pepernoten kreeg en nu mocht hij de boom lekker lelijk versieren.
    En uit eten geweest met z'n 4-en. Wat leuk zeg!!

@ Napoleon: Nou gatsie wat een ranzige collega. Goed dat hij ontslagen is.

Hier een dramanacht gehad. Eerst werd Ayla om 23.30 uur toen wij naar bed gingen wakker, maar gelukkig ging ze snel weer slapen. Toen heeft ze 's nachts ergens heel erg liggen hoesten. Ze ging verder niet huilen ofzo, dus ik hoefde er niet uit, maar ik ben natuurlijk wel al die tijd wakker geweest. Tel daar bij op dat ik vreselijk bizar heb gedroomd en voila....daar heb je een onrustige nacht. Nou ja, we overleven het wel weer en hopen op een betere a.s. nacht.

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    pff...bijgelezen, geen puf om te reageren sorry..
    gisteravond tijdens het werken al niet lekker, licht in mijn hoofd, futloos en halve dag op wc doorgebracht...
    vanmorgen nog niet beter, krijg om het half uur een buikpijn aan val... :( doet echt zeer... gelukkig is Gijs lief aan het spelen en ga zo naar bed als hij ook gaat.
    pfff... klote zeg...moest eigenlijk ook werken..

@caromama...begint zijn naam met een b? want dan weet ik wel wie je bedoeld ;)

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Ikheid, jeetje meid! Jij hebt om half 10 al gedaan waar ik een hele dag over doe! Hoe doe je dat toch????!!!!

@ Mermaid, haha, Bedankt voor het compliment! Maar ik ben ook wel eens streng hoor! Maar af en toe iets geks of leuks tussendoor moet kunnen toch?
    Balen van je nacht. Ben je nu werken zeker? Dus ook geen tijd om even een dutje te doen vandaag? Heb je het de rest van je collega's eigenlijk al verteld? (dat je zwanger bent bedoel ik dan, niet van je slechte nacht....)

@ Surf, Fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Geef jij nou nog steeds volledig BV?

16. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

:$:$:$:$

wat een viezerik zeg !!!!!

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, B S en de band begint met F. Hahaha, dat is mijn collega.

18. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@mermaid, wat voor bizars heb je gedroomd dan??

@chilleke, beterschap meis!!

@ikheid, lekker rustig dagje dus, succes om 13.00!!!

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    wat een kleine wereld :) die ken ik zeker wel jah :)

20. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ja het slaat echt nergens op, ik bedoel als je tekort komt ofzo dan ga je toch niet bij dansjurken kijken op MP om aan je trekken te komen????????????????

maar goed snap dan weer niet dat ik de pineut ben natuurlijk zal je altijd zien....

Deel Deze Pagina