APRIL-mama's 2010 deel 7!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Tsja, voor andere sites moet je betalen he, MP is gratis om te bekijken!

Maar ze verkopen af en toe ook de meest ongelooflijke dingen op MP. Ik zag eens een advertentie van iemand die gebruikte strings verkocht! :$ Of panties! Zelfs een gebruikte pleeborstel! Brrrr. ;)

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh jee, toch geen ex van je ofzo! :$:p

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Gatverdamme wat een smeerlap zeg. Brrr, wat heb je toch een rare mensen op de wereld.
    Geen flauw idee meer wat ik gedroomd heb, maar het was echt te wierd voor woorden. Had ik toen ik zwanger was van Ayla ook zo erg.

@ Caro: Er zijn al wel een aantal collega's die het weten, maar we werken hier met 40/45 man ofzo, dus ik ga het niet aan iedereen persoonlijk vertellen ;). Moet vandaag alleen nog even naar P&O lopen.

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

iiiiuuueeeeeeewwwwwww:$ snap dan weer niet dat daar animo voor is echt vaag gewoon wat moet je in godsnaam vragen voor een geruikte string of panty??? voor 50 cent heb je nieuwe bij de zeeman 8)

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Smile, hoe is het afgelopen bij de tandarts vrijdag? Is het meegevallen?

6. nonnie26

alyssa zit hier tegen de teletubbies te kletsen 8)

7. nonnie26

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen meiden!!
    hier een goed nachtje gehad
    brrr wordt er trouwens gewoon misselijk van die ontuchtzaak
    en nonnie wat een viezerik zeg

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Whahahahaha, wat een advertenties zeg. LOL :D. In de Lounge is ook wel eens zo'n topic geweest waar je dan allemaal van die bizarre advertenties kon plaatsen, opgezocht op Marktplaats.

10. nonnie26

hahaha, ja klopt idd heel veel van die vage dingen kwamen daar ook voorbij zoals kinderstoelen uit het jaar nul en kinderwagens van het jaar nul waar ze iets van 600 euro voor vraagde...

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Saarom verbaas ik me ook over de foto's van kleine kinderen op mp...

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

He ladies lekker die advertenties ik heb net ontbeten ;) . Wel makkelijk geld verdienen, je hoeft je ondergoed niet eens meer te wassen, haha :p :$ ieuw.

Chilleke beterschap!!

Ikheid succes bij de dokter!

Nonnie gatverrrr wat een viezerd. Ik zet ook echt nooit mijn tel.nr bij een advertentie, ze mailen maar fijn.

Mermaid balen van je nacht! Die rare dromen heb ik ook veel gehad toen ik zwanger was.

Surf fijn, goed geslapen!

Hier goede nacht gehad op zich, Irem heeft maar 3 keer gedronken ipv 4 keer, dus een hele vooruitgang :D . Om 6 uur begon ze weer te jengelen nadat ze om 5.00 uur gedronken had, maar toen had ik zoiets van ja daahaaag ;) . Geloof dat ze 10 minuutjes gejammerd heeft, daarna ben ik in slaap gevallen dus toen zal ze wel gestopt zijn, want ik word van elk piepje wakker. Tot 7.45 geslapen en toen was manlief inmiddels ook terug van zijn werk.

Oh ja zo zielig, gisteravond toen ik net in bed lag, hoorde ik Irem eerst heel hard een gil geven, toen was het even stil, en toen begon ze te huilen. Net of ze een enge droom had ofzo. Echt zielig! Ze sliep gelukkig weer snel verder toen ik haar ging troosten.

Oh en tip voor degenen die Pampers gebruiken: bij de Etos deze week 4 pakken voor 30 euro! Heb het even uitgerekend, da's 7,50 per pak en dus goedkoper dan de 3 voor 25 euro bij de Kruidvat (8,30 per pak). Scheelt nogal!

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
  14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    pff wat een kutnacht...
    zo!

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hahaha, lekker gegeten!?:p

He, thanks voor de tip! Van de week dus maar even naar de Etos rijden.

Noa heeft dat ook wel eens, dat ze even een gilletje geeft en daarna hard begint te huilen. Ik denk ook da thet dan een enge droom is. Of dat ze ergens van schrikt. Echt sneu ja. Maar gelukkig kon je haar snel troosten.

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
  17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ga nu toch maar even de goede huisvrouw uithangen. Moet nog stofzuigen, vaatwasser doen, wasje draaien enz. En helaas gebeurt dat niet uit zichzelf terwijl ik op mijn luie kont zit te ZP´en!

Tot later!

Deel Deze Pagina