heey meiden wat ik me gister ineens af vroeg hoe is het met marijkeB ben benieuwd of alle behandelingen van haar ziekte nou aangeslagen zijn !
Balen van je nacht Mermaid! Nonnie: OMG! Wat een vieze vent zeg! Wat een rare mensen lopen er op deze aardkloot rond zeg! Chilleke: beterschap! Echo van mijn pols is een week vooruit geschoven, apparatuur was nog niet op de praktijk aanwezig. Bloeduitslagen waren goed, niets te zien! Goed nieuws dus.. Nou dan is het gewoon een winterdipje en MOET ik vrijdag gewoon die baan krijgen! Jakkes die gebruikte slipjes.. OG, die gebruikte vobrator! Bah baaaaah! Eylem: yeah! Er lijkt verbetering in te zitten in de nachten! Sneu zeg dat ze misschien een enge droom heeft gehad.. Hier nog niet meegemaakt bij Jayden. Of de pampers van de Aldi! Ideaal! Doe met 1 pak 2 weken en kost 11 euro.
Caro: om 8 uur krijgt Jayden fles, dan gaat ie ff de box in en ga ik er met een stofzuiger doorheen, bedden afhalen en steeds het idee in mijn achterhoofd dat als ik nu ff snel doordoe ik er de rest van de dag vanaf ben en kan gaan doen wat ik wil.. dat is mijn motivatie! Hihi!
meiden, ik weet niet of deze advertenties nou zo bevorderlijk zijn voor mijn misselijkheid, haha! Meerdere meiden met een rotnacht zo te lezen. Hier zou ik willen dat het komende weken even alleen maar nacht is en dat ik ze slapend door kan brengen. Alleen als ik lig is de misselijkheid te houden. Het stomme is dat het bij mij niet alleen 's ochtends is, maar de hele dag, ik word knetter van dat rotgevoel. Ik weet dat ik moet eten, maar bij alles waar ik aan denk keert mijn maag al om...blegh! TM; ik ben ook wel benieuwd hoe het met Marijke gaat!
Jee, wat goed van je Ikheid! Dat is inderdaad de rest van de dag heerlijk! Maareh, haal jij elke dag de bedden af...?? Of ben ik zo'n smeerpoets dat ik het maar eens per week doe...
Marijn: je banner en onderschrift aangepast zie ik vervelend zeg dat je zo misselijk bent en dan niet alleen 's ochtends, maar gewoon de hele dag! Bah bah! Hopelijk kan je vandaag een beetje rustig aan doorbrengen en slapen..
Ik moet even wat kwijt. Ik had al eens verteld dat ik soms niet zo'n goed gevoel had bij ons kinderdagverblijf. Ik heb toen een gesprekje gehad en een aantal punten waren wel verbeterd, maar toch waren er nog kleine dingetjes waar ik me aan ergerde of me niet goed bij voelde. Heel vaak is er een invalkracht en dat zijn dan telkens weer anderen, vaak vrouwen van buitenlandse afkomst die heel slecht nederlands spreken. Ik vraag me dan soms echt af of ze hebben begrepen wat ik bedoel als ik bijvoorbeeld iets uitleg over haar schema ofzo. Maar vorige week was echt de druppel. Ik hoorde van een vriend van ons wiens zoontje daar ook zit, dat ze "tijdelijk" twee groepen (twee aparte woonhuizen in dezelfde wijk) bij elkaar hebben gevoegd ivm de kerstvakantie. Nou is het nog lang geen kerstvakantie en zijn er dus ook helemaal geen kindjes weg of leidsters vrij. Ze zitten nu dus met tussen de 16 en 20 kinderen en vier leidsters in een ruimte even groot als mijn woonkamer! Ik vind dat echt te gek voor woorden. Ze hebben maar één verschoonmat, één box en 2 wipstoeltjes. Normaal is dat op zich wel genoeg, maar voor twee groepen is dat toch veels te weinig! We hebben dan ook het vermoeden dat ze de andere locatie willen sluiten uit kostenbesparing. Dat is een huurhuis en waar NOa zit is een koophuis. Ze hebben namelijk ook een boerderij gekocht aan de rand van de wijk, waar ze eind 2011 alle groepen naar toe gaan verhuizen. Ik baalde daar al van, want uiteindelijk had ik juist voor deze creche gekozen, omdat hij zo dicht bij Lukas z'n school zit en bij ons huis. (twee blokjes verder in dezelfde straat). De leidsters zijn ook helemaal niet blij met dat ze nu al zijn samengevoegd, maar durven daarover niets te zeggen tegen de directrice, want dat is nogal een kenau. De paar leidsters die mondig waren, die werken inmiddels niet meer bij de Stichting. Rara waarom? Nou had ik Noa toen ik zwanger was ook bij een andere creche ingeschreven, maar uiteindelijk voor deze gekozen. Ik heb nu toch die andere gebeld en daar zou ze half februari al terecht kunnen op dinsdag en donderdagochtend. Dus ik denk dat ik deze week toch het huidige kinderdagverblijf ga opzeggen en Noa naar die andere ga brengen vanaf half februari. Ben op zich wel blij dat ze al zo snel terecht kan, maar aan de andere kant twijfel ik dan weer of ik er wel goed aan doe. Vind het voor de leidsters ook niet leuk, en NOa is echt al wel gehecht aan de leidsters die ze nu heeft. Dan moet ze weer ergens anders heen. Nou ja, sorry, beetje lang verhaal geworden.
Tja, ik had teveel regels in mijn onderschrift en dacht kan wel wat lengtes en gewichten weghalen, haha. En ik vind de banners altijd leuk waarop je een beetje ziet hoe het kindje er nu ongeveer uitziet... Heb je trouwens een goed gevoel over de solli?
He, Caro, wat vervelend! Ik vind dat echt niet kunnen hoor, zoveel kinderen in een kleine ruimte, dat mag ook niet volgens de regelgeving van de GGD! Ik denk dat je er alleen maar goed aan doet om daar weg te gaan en uiteindelijk zal Noa ook op de nieuwe plek wel wennen denk ik!
Ja heb er een goed gevoel bij.. maar ik heb al wel geleerd dat dat niks hoeft te betekenen, dus nu echt afwachten, is het enige dat ik kan doen. Caro: het is ten eerste al niet leuk om Noa weg te moeten brengen en als je haar dan wegbrengt dan wil je daar ook een supergoed gevoel bij hebben. Ten tweede als je het idee hebt dat er niet veel gedaan wordt met de punten die je aankaart word je gewoon niet serieus genomen. En hallo, waar hebben we het over? Wel over jouw kind! Ik zou ook naar die andere gaan.. En dikke vette schijt aan die leidsters, je moet voor Noa kiezen, die kan dat niet, je wilt het beste voor haar. Die kleintjes zijn zo flexibel, die is op het nieuwe kdv zo weer gewend hoor meis. Ik denk iig dat je er wel goed aan doet.
Goedemorgen @Ka spannend hoor voor een 2e hopelijk is het weer snel raak @Nonnie wat vreselijk voor jullie vrienden bah krijg er gewoon kippevel van. Heb je al besloten of je naar de begravenis gaat? Wat een viespeuk en wat een lef om te bellen zeg. Goed dat je de foto heb veranderd @Mermaid wat fijn dat E zo goed reageerde toen je vertelde dat je zwanger bent id toch altijd spannend. Ik geef trouwens brood met wat diksap en daarna nog een klein flesje melk ( maar dat wordt steeds minder) @janne hoe is het nu met Eva? Hopelijk spuugt ze niet meer. @Ikheid spannend hopelijk krijg je vrijdag goed nieuws @Quscke wat een ontzettend leuke kaarten. Waar heb je ze besteld? En waar heb je die musts vandaan? Ben ook op zoek naar zo'n muts maar kan nergens iets voor baby's vinden. @Surf mooie wagen en wat een heerlijke ventjes!. @Napoleon hoe gaat het met Femke? En bah net goed voor die collega wat een viespeuk hopelijk heeft hij niks met die kinderen gedaan. @Chilleke en hoe was de vlam van je broer? @CM ik zou lekker ook naar het andere kdv gaan. Misschien wat verder weg maar 20 kinderen in een groep is een beetje veel. En al die verhalen die je al eerder plaatste over het niet verschonen en geen schone kleding aan tja ik zou het wel weten Vrijdag ben de tandarts geweest voor de wortelkanaalbehandeling en heb ruim 3 uur in de stoel gelegen men wat een pijn in mijn kaak had ik van het openhouden van je mond. Nu heb ik eindelijk na 1,5 maand geen pijn meer dus wel een opluchting. Kertsboom staat hier ook en is toch altijd wel erg gezellig.
Ohh even ego hoor vanmorgen breng ik Noëlle naar mijn sm zit ze achterin en zegt ineens mama, mama zie ik dat haar speentje was gevallen en riep ze me echt. Echt even zo'n smeltmoment in de auto en wou ik haar echt niet wegbrengen. Sinds zaterdag zegt ze ook dag als ze zwaait echt zo lief
Caro: groot gelijk !! Ze zal vast even moeten wennen maar uiteindelijk is het daar veel beter voor haar. Zit die opvang dan nu in een woonhuis ??
Thanks voor de reacties meiden. Ik heb de knoop doorgehakt en ga inderdaad naar die andere creche. @ Mirjam, ja ze zitten nu gewoon in een woonhuis. Precies hetzelfde huis als bij ons. Op zich heb ik daar geen problemen mee, maar wel als er zoveel kids rondlopen. Ze hebben ook maar twee slaapkamertjes, daar passen nooit zoveel kids tegelijk in!
@ Smile, wat vreselijk! Drie uur in de tandartsstoel. Echt my worst nightmare! Wel fijn dat je nu weer pijnvrij bent! Ach, wat schattig dat NOelle al dag zegt bij het zwaaien! En mama, leuk is dat he! Dat doet NOa ook wel. Maar zwaaien nog niet. Ik ben nu aan het oefenen met handkusjes, maar dat snapt ze nog niet helemaal! Ze probeert dan alleen haar handje op te eten!
@Cm ik denk een heel goed besluit want je brengt daar wel je wondertje naar toe en dan moet je met een fijn gevoel doen! Ja het was echt een drama maar inderdaad nu ben ik er van af. Hier lukken de handkusjes ook niet verdwijnen inderdaad in de mond. Bij elke mama wordt ik helemaal verliefd @ikhied ja gelukkig weer pijnvrij. Heb je nou woensdag weer een gesprek? En is dat ook een leuke functie?
even een vraagje meiden!! het is nou al een paar dagen dat thobias na zijn broodje geen fles wil maar als ik hem om 3 uur aan bied wil hij ook niet dus hij krijgt nu al een paar dagen 2 flessen:S van 210/7
@ TM, dat is misschien wel een beetje weinig. Hoe laat krijgt hij die flessen? Misschien anders een keer tussendoor pap uit een bordje geven?
@Tm lastig hier ook een slechte eter en helaas geen tips. Misschien inderdaad pap of je kan ook eens de melk in een beker geven dat vind Noëlle wel interessant en drinkt dan wel iets