APRIL-mama's 2010 deel 7!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Hallo allemaal,

Ik heb weleens mee geschreven in het begin van mijn zwangerschap alleen toen kon ik het niet meer bijhouden maar ben altijd wel nieuwschierig hoe het met de kindjes gaat en kijk zo nu en en dus wel ff.
    Met mijn dochter gaat het erg goed 8,4 maand alweer, 4 tandjes (2 onder en 2 hoektanden boven) kleine dracula dus.
    Ze weegt nu 8.3kg en is 71cm meting van 10-11.

Het karaktertje begint steeds meer naar boven te komen erg leuk maar ook een boef kan het al zijn.
    Ze tijgert nu de hele kamer rond en is vooral lief en vrolijk.

Wat gaat het snel he, nog even en we vieren hun eerste verjaardag alweer!

Heb ff een foto bijgevoegd:

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Marijn: bedden afhalen doe ik ook maar 1x per week hoor. Soms sla ik zelfs wel eens een weekje over als ik er echt geen zin in heb :).

@ Caro: Nou ik kan me voorstellen dat je Noa naar dat andere kdv gaat brengen. Wel balen zeg.
    Wat lief van Lukas dat hij Noa het broodje ging voeren.

@ Spriet: Wat een lekker wijffie jouw dochter!

@ Wendy: Ziet er mooi uit zeg jullie huis. Zijn jullie nu klaar met verbouwen?

Tering man, ik was ineens ff druk! Ik heb nu nog wel tig dingen liggen dus ik ga snel weer verder.

Sneeuwt het bij jullie ook trouwens?

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    eylem,
    fijn dat je nacht beter was

napoleon
    heeee bah, vieze site!
    klote van je nacht

caromama
    poetse!
    wat een goeie beslissing, en waar een raar kdv....
    wat schattig van lucas

ikheid
    balen dat je echo opgeschoven is, maar super dat je bloed goed was!

smile
    leuk dat je het vraagt! ze was super leuk, hopen dat dit wel standhoudt!
    wat een lief moment...*jaloers* haha
    En wat fijn dat de tandarts mee viel!

tm
    balen dat hij zijn fles zo slecht drinkt...zou ook niet weten wat er aan te doen...

nonnie
    succes met huishouden...

pff das toch wel pittig ziek zijn en Gijs erbij...kan niet slapen wanneer ik wil....maar goed, gaat klein beetje beter, maar nog niet optimaal. heb gewoon geen dorst of honger. dus heb ook nog maar niets gegeten...blehhhh (einde ego)

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

TM: sorry geen tips.. Jayden is ook aan het klooien
    met flessen. Hoop dat het een periode is en snel weer
    normaal gaat drinken.

Smile: ik HAD woensdag een gesprek, vond het bij nader inzien
    toch te ver van huis en dan zou ik alleen gaan werken om de opvang
    te betalen en benzine en afschrijvingskosten voor mijn auto.
    Moet er wel wat aan overhouden hè ;)

Caro: wat lief zeg die Lukas! echt een stoere, lieve grote broer!

Franka: balen zeg dat Tomas zo ziek was! Geloof zeker dat je er dan je
    handen aan vol hebt! Geen update voor je, ben er zelf ook niet veel
    geweest.

Napo: das idd een koopje!
    Sneeuw, hoe, waar, waarom?! Nee!!!

Wendy: wauw! Mooi zeg! Groot huis?!
    Wat een leuke kids heb je! En my god, Jolene is gegroeid!

Nonnie: ik zou het echt niet weten wat je eraan kan doen..
    Jayden kruipt zelfs achter de stofzuiger aan. Ik kan stofzuigen als ie wakker
    is en als ie slaapt.

Spriet: hè hoi! Leuk dat je weer mee komt kletsen!
    Wat gaat het hard hè! De eerste verjaardag staat zo weer voor de deur..
    Idd een draculaatje! Hihi. Leuke foto ook!

Mermaid: daar ook al sneeuw?! Ik wil geen sneeuw!
    Lekker toch ff druk zijn, vliegt de tijd voorbij!

Chilleke: nogmaal sbeterschap meis! Als mama kan je eigenlijk
    niet ziek zijn hè, alles gaat door..

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Puf puf, hijg hijg!

Zo.. Jayden kwam rond 13.30 uur uit bed, hem fles en brood gegeven en toen naar de supermarkt gelopen, mèn wat een kou zeg! Jayden goed ingepakt en ik had de wandelwageninzet nu omgedraaid, zodat Jayden voor zich uit kon kijken.. Nou normaal zit ie te brabbelen, maar nu was ie zo stil, die heeft z'n ogen uit zitten kijken. Thuisgekomen meteen fruithapjes staan maken en Jayden in zijn loopstoeltje.. Wat vindt ie dat gaaf zeg! (de honden alleen wat minder ;)). Meteen ook ff de flessen en spenen weer uitgekookt en nu ga ik aan het avondeten beginnen, want manlief is al op weg naar huis. Kunnen we zo meteen eten en dan hebben we een lange avond. Heerlijk! Jayden ligt sinds een kwartier op bed, dus heb ik ff m'n handen vrij.

Later! xxx

6. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    even kort: spriet leuk dat je even komt... mooie foto heb je de bodem van de box nog omhoog?

verbouwing... nee nog lang niet klaar
    maar hopelijk is de nieuwe wonkamer met jolenes verjaardag af... dan de keuken nog

en ja ze is gegroeid
    van maat 68 naar 80!!! 74 heb ik maar 2 shirts van

zo nu ff koken.. morgen vrij en woe lange dag... veel kolven dus... ben dan van 7.00 tyot 22.00 van huis.. kerstfeest op school en werken... bah geen zin in zo'n lange dag
    vrijdag no en dan vakantie

jippie

7. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi!

Daar ben ik weer met mijn 'ik heb niet bijgelezen, maar ga het zo wel proberen, hoor!'... Het is de laatste tijd wel steeds raak.
    Ik was gister hartstikke ziek, heb echt níks binnen kunnen houden en zowat de hele dag geslapen. Vandaag heel erg weinig gegeten, durf nog niet zo goed, want het voelt allemaal nog een beetje raar van binnen. Gelukkig was Eva lekker makkelijk vandaag, want anders was het echt niet gelukt alleen. Was wel blij dat ik op zondag het ergste had, met mijn man lekker thuis.

Hoe is het met jullie?

X

8. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    janne beterschap

fijn dat eva vandaag makkelijk was

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Janne, oei jij nou ook al! Het is echt een flinke buikgriep die rondwaart in Nederland! Beterschap meid! Fijn dat Eva in ieder geval rekening met mama hield!

@ Wendy, geef jij nog steeds volledig BV? Gaat dat nog goed. Pfff, wel een lange dag zeg inderdaad! Succes!

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    caro
    Jolene krijgt:

borstvoeding op verzoek weet noet hoevaak

voor het ochtendslaapje een halve peer uit staafmixer 9rest kan ze nog niet tegen)

na ochtendslaapje pap brinta met bv erdoor op de lepen... zo'n 100 cc bv

na middagslaapje bv en soms de rest van het fruit

Avondeten half potje zo'n kleine met groente

-----------------------------------------

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wat ontzettend goed dat je nog steeds fulltime BV geeft Echt super! Sinds ze 6 maanden was ben ik "parttime" gaan voeden, dus 2 x BV en de rest flesvoeding. Maar vorige week ben ik met de BV gestopt. Stiekem mis ik het soms wel een klein beetje! Maar ik geniet ook wel van mijn vrijheid!

12. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Hallo dames,

Het hele weekend niet bij kunnen lezen, Dus ik spring ff bij hier,

@ hier ik ben snotverkouden is van het weekend erin geslopen, was vorige week al niet lekker maar sinds dit weekend is het fout, er zijn vrienden van ons blijven slapen met hun 11 maanden oud zoontje was wel erg gezellig 2 van die kleintjes maar ook erg vermoeiend, verder is laetitia bezig met haar 5e tandje, we zien hem al zitten is al door het tandvlees heen maar madam heeft er erg veel pijn van.. arm meiske.

dat was het wel even.

Hoe was jullie weekend en hoe gaat het hier?

@ ikheid hoe was je solli?

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Wendy: Nog even volhouden dus met de verbouwing.

@ Janne: Balen zeg dat je gisteren zo beroerd was. Wel fijn dat Eva een makkelijk dagje had.

Er zit een wasje in de machine en we hebben lekker gegeten. Gewoon simpel sperziebonen met aardappelen en een kipkrokant schnitzel. Ayla heeft met ons meegegeten en gelukkig heeft ze goed gegeten. Ik was een beetje bang dat ze misschien geen vers meer wilde omdat ze afgelopen week bijna alleen maar potjes heeft gegeten, maar niets was minder waar.

14. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Potjes/Vers: Ik dacht dat ik de enige was die potjes gaf, en nu ben ik over op vers zit iedereen hier aan de potjes haha
    Nee hoor, ik mix het ook. Ik vind het fijn dat hij niet alleen vers of alleen potjes krijgt want zo kan hij altijd meedoen hoe het uitkomt. Van de week hadden we iets aparts en at hij een potje, vandaag ook boontjes met aardappels en at hij gezellig mee..

Janne: Beterschap ! Het heerst inderdaad.. bleh !

Caro: Ja jij hebt het ook lang volgehouden zeg ! Ik mis het af en toe ook nog hoor.. zo heerlijk knus met z'n tweetjes....

Nou Justin is weer prut :( arme ding kan heel de dag al niet slapen door z'n verstopte keel/neus en heeft nu ook 38,6.. weet niet zo goed waar dat vandaan komt. Want dat slijm is een verkoudheid volgens de ha en daar krijg je toch meestal geen koorts bij ?
    Naja misschien een combi van tandjes..

Iemand vroeg naar de sneeuw: Ja hier ging het oook ineens tekeer, hele grote dikke vlokken maar inmiddels is het weer weg ...

Nou m'n auto wordt gemaakt, de achterdeur ging niet meer open, al een paar maanden moeilijk en sinds een paar weken helemaal niet meer. Dus Demi moest telkens over de bank klimmen om in haar stoel te komen en moest ik haar vanaf de voorkant vastmaken. Wat ik dus 1 keer vergeten ben :) :) :)
    Maar 215 euro all in heb ik hem morgen terug met een nieuw slot...
    JEEEEEEEe niet meer moeilijk doen :D

15. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Mermaid: Wow al bijna 12 weken, wat gaat dat hard zeg !!

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zit er nog iemand DWDD te kijken? Wat is dit voor vaag gedoe?

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    ,Haha ik zit voor het eerst op mijn nieuwe telefoon op zp! Wel grappig, mar ook wel even wennen!

@mirjam, balen dat justin nog steeds niet lekker is.beterschap!

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wat is er aan de hand dan?

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, ik weet niet precies, ik viel er halverwege in, maar er zat een man achter een piano, maar die ging maar niet spelen. Iedereen was doodstil en op een gegeven moment stond hij op en liep terug naar zijn plek in het publiek en toen ging iedereen applaudiseren :(.

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dat is vanwege een nieuwe nr 1 hit in engeland, een protest"song" en dat is 4min33 stilte

Deel Deze Pagina