Hello ladies, Jaaaaaaaaaaa daar is ze weer! Moet ik me opnieuw voorstellen of kennen jullie me nog.... Heb in Frankrijk mijn laptop laten vallen (handigggg) en manlief heeft me vervolgens weken beloofd hem te maken. Afgelopen weekend was het dan eindelijk zover.....!! Ik moet als het goed is....3 meiden feliciteren! Mermaid, Marijn en Ingrid! Van harte gefeliciteerd. Ook nare berichten gehoord via Ladyz en Franka....heb op afstand wel meegeleefd hoor!! Hier is alles zijn gangetje gegaan. Loop nu met Elin bij de dietste, want de voeding gaat nog steeds niet zoals het moet. Ze heeft nu speciale voeding en we gaan stapje voor stapje de boel opschroeven naar meer. Zelf ben ik druk bezig geweest met solliciteren en had een baan, maar het bijbehorende salaris was zo laag dat ik beter vrijwilligerswerk zou kunnen....dus dat heb ik afgezegd. Ben momenteel niet heel hard op zoek, want we hebben een nieuw huis!! Een huurhuis in Arnhem en vanuit die basis gaan we rustig om ons heenkijken. Verders nog nieuws? Nopes.... Blij dat weer online ben!! xxx
Muwahahahaha....vals kreng....wonder in your face zul je bedoelen!!!!!! STUDIEWONDER!!!! Oftewel NERD!
zo iedereen is er weer!!, zag wendyensunny voorbij komen, spriet?? en jeeyyy wonder is er weer!!! @eylem, jouw mannetje ook wezen staken??? @mermaid, veel plezier met antm tot snel maar weer.. @hier, zit nog steeds met 2 vraagjes hoop dat iemand me kan helpen met een paar tips tot nu toe alleen van ikheid reactie dus denk plaats ze nog een keertje kan niet stofzuigen als alyssa in huis is 8) zodra de sz aan gaat dan zet ze het op een brullen en niet zomaar nee echt angstbrullen ze vind dat ding doodeng, manlief moet haar bezig houden of met haar naar boven gaan als ik ga sz, sz terwijl ze op bed ligt werkt ook niet want ze word acuut wakker en helemaal overstuur ( rood aangelopen en dikke tranen met angstige oogjes ) wat moet ik nou?? als we aan het spelen zijn op de grond dan zet ik de stofzuiger al naast ons neer sinds 3 dagen zodat ze eraan kan wennen maar ze blijft het ding doodeng vinden.. kan haar moeilijk buiten in de wagen neerzetten om binnen te stofzuigen.. overigens heeft ze vanaf dag 1 tot en met 6 mnd ong geen problemen gegeven mbt sz dus snap het niet.. wie heeft er tips??? vraag 2 sinds 3 dagen is alyssa nogal vaag aan het doen althans in mijn ogen het gaat om het avondeten: ons meisje eet echt netjes ( lees als ze het lekker vind hooguit 3 vlekjes op de slab, niet lekker 8 vlekken ) echt waar!!!!! maar goed sinds 3 dagen: 1 hap erin en dan op haar duim zuigen en over de wang smeren en dan pas hap 2 weer duim erin over haar gezicht smeren en dan hap 3 enz.. uiteindelijk zit mevrouw dus zelf helemaal onder het avondeten van oren tot wenkbrauwen en handen vol zooi!!! geeft niet is nog een baby zou je zeggen maar ja ten 1e ze duimt nooooooiiiit pas sinds 3 dagen en dan alleen tijdens het avondeten?????? ten 2e alles zit onder en heb nu standaard schone kleren liggen voor na het avondeten slaat nergens op maar zo erg is het dat ze volledig omder zit, iemand tips of ervaring waarom ze dit nou ineens doet??? denk zelf misschien tandjes maar voorheen met de 4 die ze al heeft, heeft ze dit nooit gedaan... kan moeilijk haar armen vastbinden denk goed, dat was het wel hier verder lekker niets doen zo nog even een wasje opvouwen en dan is mijn dagje weer voorbij...
Hi Nonnie, Mijn zoontje was ook altijd heel bang voor de stofzuiger (en nu soms nog) maar ik heb er altijd een soort van spelletje van gemaakt. Denk dat als de buren me indertijd haddden bezig gezien, ze me compleet voor gek hadden verklaard, maar ik danste met Seeger op de arm het hele huis door met dat ding! Weet niet of het voor jou werkt, maar bij mij ging het dan goed....nu laat ik hem zelf stofzuigen en is het ook goed. En ik heeeeel blij! Over het eten zou ik me niet zo druk maken. Het kan ook goed zijn dat ze nu in de gaten heeft dat ze daar ook mee kan spelen.....het is allemaal een grote ontdekkingsreis....en das voor de ouders niet altijd even fijn/handig. Hier vloog het eten vaak de hele kamer door...en de enige die daar lol van had was mn zoontje....
hhhmm, samen met haar stofzuigen bedoel je??? ga het morgen eens proberen maar ze zet al van die angstoogjes op zodra ik hem uit de kast haal maar ga het iig proberen.. thanks ja dat eten vind het gewoon raar ze eet zo netjes voor een baby en dan nu ineens dit maar kijk het wel even aan..
na 2 dagen niet hier te zijn geweest hebben jullie weer genoeg gebabbeld, dus ik spring vanaf hier weer even in: Nonnie: Hier hetzelfde stofzuiger probleem!Heb de eerste weken ookaltijd stof gezogen waar hij bij was, maar de laatste tijd vind hij het maar een enge gebeurtenis. Nu heeft mijn man een paar keer met hem op de arm mee gelopen als ik aan het stofzuigen was en nu vind hij het een stuk minder eng. Weet niet of dat jou misschien ook kan helpen. Wat betreft het eten: Denk idd zoals wonder ook al zegt, dat het een ontdekkingsreis is en dat ze daarom continu met haar eten begint te spelen. Justin heeft ook de neiging om met zijn handen door het hele gezicht beginnen te wrijven als hij aan het eten is, en ik laat hem dat gewoon doen. Een beetje laten ontdekken allemaal. Tenzij hij nieuwe kleren aan eheft Hey wonder: fijn dat je weer terug onder de lady's hier bent!
Hier is Justin al 2 dagen weer lekker aan het slapen 's nachts. Hij word nog maar 1 a 2 keer wakker en valt dan van zelf in slaap zonder dat we hem zijn speen moeten gaan geven. Das toch wel weer even lekker, hopelijk blijft dit zo doorgaan! Gisteren een gezellige dag met vrienden en hun kleine gehad! Eerst naar kerstmarkt, op zich gezellig, maar wat kunnen mensen toch aso zijn. Omdat het best druk was, in de nauwe grotten gangen, schoot het af en toe niet zo op. maar er waren mensen die gewoon probeerden over de kinderwagens heen te stappen Zeer aso! Daarna lekker samen een hapje gaan eten en nog even thuis bij vrienden gluhwein gaan drinken. Om 9 uur gingen we door de kou nog lopend naar huis.
Ja idd samen met haar stofzuigen... Ja, kinderen zijn heel onvoorspelbaar.....Heb hier al de raarste dingen meegemaakt....hihi
Wendy: lekker vooruitzicht; vakantie! Woow ze heeft 74 dus gewoon overgeslagen! Janne: vervelend meis! Beterschap! Hier had manlief buikgriep en overgeven in het weekend. Net kwam ie thuis en had ie koorts, dus hij ligt op bed. jayden ligt inmiddels ook op bed.. Rustig hier dus. Lautjuh: jij ook al ziek.. Beterschap! 5e tandje al?! Jeetje zeg, Laetitita krijgt ook alles in één keer! Solli ging erg goed, lief dat je ernaar vraagt! Vrijdag weet ik meer. Spannend dus! Mirjam: beterschap met Justin! Hihi, zie het al voor me, jij tussen de 2 voorste stoelen door om Demi vast te maken. Gelukkig is ie morgen weer gemaakt! Wonder: daar ben je weer! Fijn dat de laptop het weer doet! Fijn dat je begeleiding krijgt met Elin en d'r voeding. Nou idd, dan zou ik lekke rop je gemakje verder zoeken hoor! je moet er wel wat geld aan overhouden hè, anders kan je net zo goed thuisblijven. Wat leuk! Dus weer permanent in NL nu? Zitten jullie al in het huis? Nonnie: hier is het avondeten ook steeds een kliederboel hoor.. Handen in de mond, in de haren, in de oren, over zijn gezicht.. Kortom, ik kan Jayden na het avondeten een schone pyama aangeven en hem ff met een washandje wassen (gezicht, handen, oren en haren). Ook heeft ie sinds een weekje door dat als ie pu pu pu zegt alles uit zijn mond valt, leuk dat ie dat vindt, maar ik niet.. Maar goed, hoort er allemaal bij. Niet druk om maken! Quschke: wat fijn dat ie zo lekker slaapt! Leuke zondag gehad lees ik!
Hier: Jayden heeft de papfles op en ligt op bed en manlief ligt ook al in bed.. Had koorts en hoest de longen uit z'n lijf. Tja.. Ik kan nu dus lekker ff ZP'en.. Zonder dat iemand zegt 'wat ben je saai!' Nadeel is wel dat ik straks door de kou moet om de honden uit te laten.
Wonder!!! Jeeeee welkom terug wanneer gaan jullie definitief naar NL?? Toch wel op tijd voor de meeting?? En hoe gaat het verder? En met Seeger ? Al lekker aan het peuter puberen nonnie: sorry geen idee, Justin vind de mixer niks als ik hem aanzet gaat hij krijsen.. Terwijl hij nu toch wel moet weten dat mixen eten betekend maar ik vind Wonders idee wel goed !
Ja precies! Sloeg helemaal nergens op! Was ook redelijk pissig, want dit bod sloeg nergens op. Ik zou er zelfs nog geld bij moeten leggen. Daaaaaag! We zitten nog niet in het huis. Volgende week krijgen we de sleutel en dan moeten we gaan schilderen etc...Het is een nieuwbouwhuis dus alles moet gedaan worden. Wel super relaxt dat we de eerste bewoners zijn. Hoest verder met jou en je kleine bink? Wel naar dat je man ziek is!
haaaaai!!!! Ja, ik ben nu definitief terug in NL en Ron die komt volgend jaar augustus....dan krijgt hij wel voor drie dagen in de week een opdracht in Parijs...maar dan is ie iig 4 dagen in NL. Ik ben zeker van de partij met de meeting!!! Super gezellig! Seeger is heeeeeeeel erg aan het puberen...herkenbaar? Hihi...Demi zal dr ook wel lekker middenin zitten of niet? Seeger vraagt steeds aan de slager om een plakje worst. En ik had hem vanmiddag gezegd dat hij daar niet om mag vragen. Staat ie bij de slager en zegt hij steeds "mag niet vragen, mag niet vragen". Hahaha... Wat naar dat Justin ziek is....het heerst behoorlijk joh!
Ik had dat laatst ook.. ook een baan, maar het salaris! OMG! Nog minder dan heel die f*cking WW! Daar ga ik nie voor werken hoor, tis goed. Oeh spannend! Wel heel fijn dat jullie de eerste bewoners zijn, scheelt je behangkrabben en vloeren eruit halen en dat soort dingen. Nu gewoon een verfje er tegenaan knallen, een vloertje erin en huppaa! Hier alles goed, kleine bink.. zeg maar grote bink doet het super. Heerlijk, lief mannetje en erg gezellig is ie. Hij begint nu ook wel wat streken te krijgen, maar wel leuk dat karakter dat je nu gaat zien. En bij jou alles goed met de kids?