APRIL-mama's 2010 deel 7!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

@Mirjam fijn dat de auto gemaakt wordt want echt makkelijk lijkt het me inderdaad niet de gordel via de voorkant vastdoen.

@Beterschap voor Janne, Chilleke, Lautjuh, Justin, Sanne en man van Ikheid.

@Ikheid nee inderdaad je moet er wel iets aan overhouden nou hopelijk vrijdag van die andere dan wel goed nieuws!

@Wonder fijn dat je laptop het weer doet

@Kris dat val spelletje is hier favoriet tijdens het eten wel schattig.

Ik moet nog alle kerstcadeaus kopen en heb nog geen idee wat en wanneer ik het moet kopen. We vieren het bij mijn moeder met cadeaus en bij mijn so met cadeaus. Denk dat ik vanavond maar eens een belrondje ga doen om te vragen wat iedereen wilt hebben

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Morgen meiden!

kris, haha lijkt me wel grappig, nu worden ze pas echt ontdeugend hahaha!

smile
    hier ook nog shoppen maar zooo geen zin in!!!

Hier,

gelukkig weer wat beter :D

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh ik wilde nog even vertellen, gisteren Sanne weer een 4 mnd potje bruine bonen gegeven omdat ze al de hele week groente weigert en bruine bonen was altijd favoriet.. ennn het werkte !! Ze heeft heel het potje leeg en was zelfs boos toen het op was. Vandaag beginnen we dus weer met frisse moed. Ga maar bloemkool ofzo voor d`r maken daarvan weet ik ook dat ze het echt lekker vind.

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik vind het zó grappig en apart om te lezen dat Sanne dat ook doet! Hier Jayden precies hetzelfde.. Hij maakt er een sport van en wie is er zo gek om erin te trappen? IK! Ik raap het steeds weer op.. Hahaha!

Chilleke: fijn dat je weer aan de beter hand bent!

Smile: moeilijk hè cadeautjes voor een ander.. zeker als ze al alles hebben. Wij zijn de 1e kerstdag bij mijn ouders en doen dan ook cadeautjes, maar niet voor iedereen. Mijn ouders voor elkaar, mijn zusjes voor elkaar en manlief en ik voor elkaar. Mijn zusjes studeren nog en hebben niet erg veel geld te besteden. Voor Jayden heb ik al een badpuzzel, een rugzakje en een houten puzzel, allemaal van woezel en pip en afgelopen weekend heeft ie van ons een loopstoel gekregen, maar die heeft ie nu al gehad..

Zo een heel verhaal.

Hier alles weer aan kant, Jayden op bed en ik aan de koffie. Vanmiddag gezellig naar mijn ouders..
    Avondeten heb ik uit de vriezer gehaald, macaroni, dus das lekker makkelijk als ik weer thuis kom.

Hoe is het hier met iedereen?

xxx

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Fijn dat je beter bent Chilleke !
    @ Smile.. succes met kadootjes uitzoeken. Wij doen niet aan kado`s met kerst, vind ik eigenlijk wel lekker. Moet nog wel wat voor mijn zusje want die is jarig ( vandaag trouwens.. ) en voor mijn vriendinnetje, want zoals al gezegd die is zwanger.. ! Deze week 12 weken, dus ik wil haar iets leuks kleins geven..

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahah! Fijn dat ze erin trapte.. hier werkte dat helaas niet.
    Hij heeft nu de voorkeur voor versgemaakte groente- en fruitpotjes, dus de vriezer ligt er weer vol mee en de potjes van Olvarit houd ik achter de hand als we weggaan of gewoon voor het makkelijke of als ik vergeten ben een portie uit de vriezer te halen.
    Dadelijk krijgt ie banaan/appel, vers. He loves it!

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

morning ladies!!!!

@kris, lekker ondeugend die meid van jou hahaha.. hier doet ze het niet met eten maar met speelgoed uit de box ze houd het tussen de spijlen dan kijkt ze je aan van ik doe niets en dan laat ze het vallen aan het eind van de dag heeft ze nog iets van 2 speeltjes in de box hahaha

@smile, succes met shoppen hier hoef ik gelukkig niets te halen alleen voor alyssa iets leuks, scheelt me een hoop geld dit jaar ;)

@chilleke, ja had mijn stofzuigervraag bij de baby en dreumes neergezet en daar was babebabe weer dus ik vroeg al waarom ze niet bij ons zat maar idd de mei mama's ;) ze zei dat jij vriendjes met haar was geworden op hyves dus dat heb ik gisterenavond ook nog even gedaan ;) hoe is ie met gijs???? al wat beter?? en jijzelf ook weer wat beter??

@hier, zo even pampers halen en verder heb ik nog geen flauw idee ja proberen te stofzuigen met de tip van wonder en dat wasje nog opvouwen wat ik gisteren nog zou doen.. oh ja en even enquete formulier afmaken van tns nipo dan heb ik weer 15 euro aan bonnen altijd leuk voor een paar vraagjes ;) jullie nog wilde plannen vandaag???

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Kris: gefeliciteerd met je zusje!
    Leuk zeg die vriendin van je deze week alweer 12 weken..

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

hey ladies, gister een onverwacht drukke dag geweest dus wel bijgelezen maar haak vanaf hier maar weer in....

Irem's eerste tandje komt door hoera! Voelde gister ineens een puntje. En we hebben er niets van gemerkt! Apart :)

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ja bijzonder he dat sommige dingen echt gelijk op gaan. Vind het zo gek dat ieder kind zo anders is, maar sommige dingen zo het zelfde...

hmmm hoor Sanne alweer. Die ligt nog geen 20 min. in bed. S` ochtends slaapt ze echt zo slecht. Tja volgens mij is ze echt wakker.. Ga maar even kijken. Ik heb precies de was op kunnen vouwen en een half kopje thee kunnen drinken. Ach ja.

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nonnie had al in je topic gereageerd maar wij hebben hier hetzelfde probleem met stofzuigen....ineens, echt heel raar

12. nonnie26

@ikheid, hier alles goed met jou ook???? zo je bent er vroeg bij alles aan kant gezelli weg vanmiddag veel plezier!!!

@kris, gefeliciteerd nogmaals met je vriendin heb je al een idee wat je voor haar wil kopen?? en gefeliciteerd met je zus toch???

13. nonnie26

joehoe!!! gefeliciteerd!! weer een stapje verder..

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hopelijk werkt de tip van Wonder bij Alyssa! Dat zou wel fijn zijn!
    Lekker die 15 euro aan bonnen!
    Hoe staat het met de kozijnen? Zijn jullie nu ver klaar in huis?

Vanmiddag ff naar mijn ouders.. verder geen plannen. Heerlijk!

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hier ook geen fan van de stofzuiger... ( of had ik dat al gezegd ? ) mama is trouwens ook geen fan.. ha ha...

Eylem; fijn dat je niets gemerkt heeft, dan had ze er ook niet veel last van w.s.
    Ikheid; goed hoor vers maken. Hier ook zo veel mogelijk, maar als ik een late dienst heb gaat mijn vriend echt niet voor haar koken. Die haalt een potje uit de diepvries of pakt een potje olvarit. ( of ander merk... ) Maar nu ze zo slecht eet probeerde ik wel even potjes, want dat vind ik toch een stuk minder frustrerend dan zelf een maaltijd in elkaar flansen die mevrouw vervolgens niet wil.

Sanne ligt gewoon te kletsen, dus ik laat haar even nog hoor..

16. nonnie26

oh echt ga ik zo even kijken ;) vaag he zo in 1 keer??? babebabe had het ook en die is net zo oud als alyss maar er had nog iemand gereageerd over dat ze al angstgevoelens kunnen ontwikkelen zou het???? het is zo raar het was nooit een probleem tot ze de 6 mnd ofzo gepasseerd was heel raar maar ga de tip van wonder proberen vanmiddag samen met haar op de arm stofzuigen ( fingers crossed)

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Eylem: YEAH! Was jij ook zo enorm overdreven blij en manlief vond het maar gewoon? Had ik hier wel.. Ik was helemaal hyper toen ik zijn eerste tandje zag zitten en ik meteen manlief bellen, maar die vond het niet zo spannend. Hahah!

Kris: jammer dat ze 's ochtends zo weinig en kort slaapt! Maar ja, niets aan te doen.. Mama-duty calls ;)

Nonnie: ik sta altijd gelijk met manlief op, zo rond 7 uur, dan ga ik na hem in de douche en zit ik aangekleed en wel beneden om 8 uur Jayden de fles te geven. Als ik daarmee klaar ben ruim ik de vaat weg en slinger ik de stofzuiger er hier doorheen, moet wel met 2 honden die verharen en Jayden nu veel op de grond ligt/kruipt..
    En dan race ik aan één stuk door en ben ik rond 9 uur klaar met alles, zo heb ik nog een hele dag voor mezelf zonder aan het huishouden te moeten denken. Dat ritme zit erin sinds de kraamhulp weg is en bevalt me prima.

18. nonnie26

hahaha grapjas we hebben de verf maar dat wil niet zeggen dat ik ook wat gedaan heb ;):p nee mijn mannetje heeft vanaf vrijdag 2 weken vrij en dan gaan we weer aan de bak, de tussendoor naar de gang wordt verschoven ( lees gat maken deur erin oude gat weer dicht maken) dus een best karwei en dan de laatste muur in granol zetten ondertussen ga ik de kozijnen doen, dan als laatste verwacht rond januari de nieuwe vloer erin.. en dan is het voorlopig even klaar... nogmaals veel plezier vanmiddag!!!

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Als ze lekker ligt te brabbelen zou ik haar idd gewoon laten liggen. Misschien nog wel een kansje dat ze van al dat gebrabbel alsnog in slaap valt.
    Alles wat ik vers maak, maak ik veel en weeg dan steeds 200 gram per bakje af en dat verdwijnt de vriezer in. De appel/banaan is wel echt vers want die heb ik gisteren in de koelkast gezet. Hmm die moet ik er nu wel uithalen anders is het veel te koud.

Hierook veel potjes hoor, ik denk 4 x vers per week en 3 x Olvarit. Van allebei worden ze groot.. Ik kreeg alleen maar potjes. Fruit maakte mama wel vaak vers.

20. nonnie26

knap hoor ik doe het je niet na, manlief staat hier om half 5 naast zijn bed voor zijn werk dus nee denk niet dat ik dan het huishouden ga doen als mijn meisje lekker slaapt tot half 9 ;) draai dan zelf liever ook nog om hahaha..

Deel Deze Pagina