APRIL-mama's 2010 deel 7!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Goed hoor ikheid. Ik doe hier s ` ochtends wel altijd even opruimen en de keuken aan kant. Vaatwasser in en of uitruimen als nodig. Aanrecht leeg etc. Maar stofzuigen niet perse gelijk s` ochtends. Wanneer het uit komt. Sanne gaat vaak ook huilen van de stofzuiger.

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @potjes/vers: hier ook een potjes eter.

@mermaid: fijn dat je nog geen last van kwaaltjes hebt.

@smile: brrr 3 uur bij de tandarts!!

@slechte eters: sorry hier ook een slechte eter dus ik heb geen

tips voor jullie!

@cm: grappig lukas die noa een boterham voert.

@franka: vervelend dat thomas zo ziek is geweest! Gaat het nu wat beter?

@napoleon: lekker hoor zo’n koopje!

@fietsen: hier nog niet op de fiets geweest met lotte! Ben verwend met me nieuwe auto:p

@ws: leuk huisje hoor! En wat een lieve foto van je kids.

@nonnie: vervelend dat ze bang is voor de stofzuiger. Missn haar op de arm nemen en laten voelen aan de stofzuiger terwijl hij uit is. En dan als ze daar goed op reageert als ie aan is. En daarna aan papa geven terwijl jij stofzuigt . dan went ze er langzaam aan.

@spriet: wat een mooie meid heb je zeg!

@chilleke: vervelend ziek zijn en de zorgen voor gijs. Beterschap!

@ikheid: leuk dat jayden de loopstoel zo leuk vind.

@ws: zo die is snel gegroeid!

@janne: vervelend dat je ziek was!

@mirjam: vervelend dat justin zo verkouden is. Fijn dat de auto gemaakt wordt. Scheelt een hele hoop gedoe.

@wonder: welkom terug, leuk nieuw huurhuis, hopelijk vind je ook snel een baan. En gaat het met Elin snel beter qua voeding.

sorry meiden meer heb ik nog niet bij kunnen lezen. lotte gaat hier uit haar plaat. :S ze heeft zo'n last van doorkomende tandjes.

ga ff met haar in bad.

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

succes en sterkte pams!!!! dikke kus voor lotte!!!

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oow hahaha! Dat is idd nog best veel werk! Zeker dat gat maken en dat andere gat dichten. Maarrrrrr, als het eenmaal af is ziet het er wel super uit en zijn jullie er de komende jaren vanaf!

Wij hebben een vrij oud huis en onze hele gang en trappengat heeft schrootjes, ziet er heel gezellig uit en past ook echt bij het huis, maar om die krengen te schuren en te verven was ik 2 weken bezig! Zie er nu alweer tegenop als dat over 3 jaar ofzo weer moet gebeuren..
    Laat staan de kozijnen enzo.. Dan hoop ik hier weg te zijn! Mag de volgende bewoner het doen! Hihi :D

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Joepie mijn foto is klaar ... had 2 foto`s groot formaat besteld bij een foto-lab. Die ga ik ophangen hier in huis. Had hij er 1 afgedrukt ging het apparaat kapot. Dat was dus 2 weken terug. Krijg net een mail dat de tweede nu ook klaar is ! Dit is er 1 van ;

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Nonnie; phoe dat is nog een hele klus
    @ Pamsie; Suc-6 met het tandje.. ! Ja badderen is hier ook rustgevend vaak !

7. nonnie26

wij hebben ook een giga oud huis alles staat scheef 8) mijn muren hebben gewoon een knik die je 4 huizen verderop nog tegen komt ;) verder had de oude bewoonsters alle muren lambrisering ofzoiets en alles wat roze met zalm :$ dus wij alles in bruintinten maar nu ik thuis ben voelt het allemaal zo hokkerig dus besloten om de lambriseringzooi eraf te halen en nu heb ik mooie wit gegranolde muren zo veel ruimtelijker en oogt een stuk nieuwer de knik valt nu ook veel minder op, maar je hebt gelijk als dit gedaan is dan zijn we er echt voor een lange tijd vanaf.. de reden dat we de deur verplaatsen is dat hij nu op een k plek staat waardoor we de tv alleen op een hoekkastje kunnen zetten en we willen hem gewoon graag recht voor de bank op een lang dressoir..

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik heb nog nooit uitgeslapen.. ken ik niet en kan ik niet. Hahah!
    Dus dan kan ik maar net zo goed mijn tijd nuttig maken en niet doelloos in bed blijven liggen en ik kan ervan genieten als ik zo'n lange dag heb! Maar iedereen voor zich hoor! Manlief slaapt wel heeeeel erg graag uit, dat kan dan ook, want ik ga altijd met Jayden naar beneden in het weekend zodat hij nog verder kan slapen.
    Tja en Jayden vind de stofzuiger helemaal leuk! Vanochtend zat ie in zijn loopstoel steeds 8er de stofzuiger aan, leuk om te zien zeg, maar niet handig! Haha!

Pamsie: hoe bevalt je nieuwe toet toet?
    En hoe gaat het nu met jou? En bevalt de cursus je?
    Vervelend die tandjes! Heb je Dentonox of Chamodent in huis? En bijtrijngen? Als ze er nou echt niet van kan slapen en ze heeft geen koorts kan je d'r ook een zetpilletje geven hè, dan kan ze iig lekker slapen, doet wonderen! Sterkte ermee en badderse!

9. nonnie26

gaaf kris, hier wil ik zometeen ook nieuwe foto's aan de muur maar weet nog niet wat :(

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wauw Kris! Heel mooi! Simpel en toch heel apart!
    En watvoor iets is de 2e? Ook zoiets?

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    het is echt drama vannacht maar 2 uur geslapen. en lotte heeft bijna de hele nacht gehuild we hebben chamodent, maar het lijkt niet echt te helpen.
    en michel heeft buikgriep:(
    de nieuwe auto bevalt prima! echt lekker hoor. maar goed ik ga ff in bad met lotte ;)

@ikheid: hoe is het met je solli? last dat de laatste niks was.

12. nonnie26

ja hele klus maar heb gelukkig een goede vent die alles zelf kan en een papa die heel veel kan dus dat scheelt ook wel geld anders hadden we dit huis niet eens gekocht want we wisten van tevoren dat er veel moest gebeuren zo hadden we de douche ook beneden in een klein hokje en we hebben slaapkamers ( 2 pers. ) boven dus in 1 ervan hebben we de douche gemaakt giga mooi maar ja kost wel allemaal tijd.. voordeel is wel dat we konden blijven douchen en hetzelfde voor de keuken die kwam op een andere plek dus kon blijven koken tot de nieuwe keuken helemaal af was...

13. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ikheid, die sollicitatie ja, heb je er goed gevoel over? vrijdag weet je dus meer, spannend!
    Verdervelend dat je man nu koorts heeft.

Wonder, leuk je weer hier te zien! Fijn dat jullie een relaxt huurhuis hebben, kun je inderdaad lekker rustig verder kijekn naar een baan. Jammer dat die baan niks geworden is, het klonk wel leuk.

Nonnie, inderdaad zou ik samen met Alyssa de stofzuiger eens gaan ontdekken. Niet meteen aanzetten anders, eerst maar eens samen met haar bekijken, even voelen, etc. Later aanzetten waar ze bij is, inderdaad op de arm enzo, wat anderen al zeiden.
    En eten: lekker laten smeren! ;) Ik ben zelf heel netjes en hou helemaal niet van dat vieze gedoe, maar bij Eva heb ik me er inmiddels bij neergelegd (ze doet het alleen als ze iets niet lekker vindt, tot nu toe). Wij hebben standaard het bad/wasritueel na het avondeten, dus dat scheelt ;)

Kris, fijn dat Sanne dat potje goed naar binnen werkte! Geeft toch een gerust gevoel he?
    Mooie foto!

Eylem, tandje, leuk!!

Ikheid, jij bent altijd zo goed bezig he met je huishouden! Ik heb echt de discipline niet om tegelijk met mijn man op te staan. Overigens is dat ook al om half 7. Vanochtend sliep Eva tot 7.45, dus mama ook! ;) Gevolg is dat ik nu nog in pyjama zit... wel al gezogen, was gevouwen etc, dus ik doe dan wel wat.

Pamsie, sterkte met de tandjes....!

@hier: ik ben weer best wel beter, fijn! Ik wilde straks gaan wandelen, maar mijn man is met de auto naar zijn werk en de wagen ligt er nog in :( Baal echt best wel. Wo en do moet ik werken en vrijdag gaan we voor 5 nachtejs op vakantie, en ik wilde nog even biebboeken halen en nog wat etos-dingen enzo. Nou ja, donderdag ben ik meestal vroeg klaar, moet ik het dan maar even doen. Heb nu dus even geen plannen meer ;)

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nonnie: tja oude huizen.. heel gezellig hoor, maar wat je zegt, de raarste dingen kom je tegen! Zeker omdat er al zoveel mensen in hebben gewoond. Hier zat er zelfs vloerbedekking tegen de muren aan, hele groffe granol waar je je handen aan openhaalt, boven geen deuren maar gordijnen, in de badkamer bruine tegels en gele voegen, bruine plafonds.. Kortom, het hele huis is gestript en weer helemaal opnieuw opgebouwd. Was een hells karwei, maar nu wonen we hier heerlijk!

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier hielp Chamodent ook niet (meer). Nu heb ik Dentinox en dat spul werkt super! Misschien ook eens proberen bij Lotte?

Ik hoor vrijdag meer van de solli. Spannend dus!

Badderse!

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hé meis!

Vervelend zeg dat de wagen nog in de auto ligt en je man die meeheeft! Maar ja.. niets aan te doen! Lekker een dagje thuis aanrommelen is ook niet verkeerd want het is heel erg koud buiten! Brrr!
    Voor donderdag voorspellen ze sneeuw/regen/ijzel.. Dus pas op!

Ja heb er wel een goed gevoel bij, maar ik heb al ervaren dat dat niets hoeft te betekenen, dus ik probeer er maar niet teveel op te hopen, ook al doe ik dat stiekem wel. Want heb al aan mijn ouders gevraagd welke dag ze nu kunnen en willen oppassen en heb het gastouderburo al een mail gestuurd dat we misschien dit jaar nog opzoek willen gaan naar een gastoudergezin..

Wij gaan het dan als volgt doen:
    maandagochtend breng ik Jayden naar SM (zij woont op 9 en wij 53, dus dat is heel erg dichtbij). Ik geef hem dan zelf rond 18 uur zijn groente en toetje.
    maandagavond breng ik Jayden naar mijn ouders in Tilburg, dan krijgt ie daar zijn papfles en kan ie meteen naar bed.
    dinsdagavond brengt mijn vader en/of moeder Jayden terug, dan is ie in bad geweest, heeft pyjama aan en heeft zijn avondeten op. Dan hoef ik hem alleen een papfles te geven en kan ie meteen naar bed.
    woensdag willen we hem dan naar de gastouder brengen.

Zo is iedereen tevreden, mijn ouders en sm een dag en maar 1 dag naar de gastouder, scheelt ook weer geld!

17. nonnie26

maak het jullie wat makkelijker hier de foto van de laatste oude muur de deur die komt dus op de plek van de tv en dan waar de deur stond komt een laag dressoir voor de tv, die eerste hoge kast die je ziet is de vaste pc en die gaat weer terug naar de plek waar de kerstboom nu staat dus dit is tijdelijk maar het voelt nu allemaal zo hokkerig snap..

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik snap het helemaal Nonnie! Alles staat een beetje hutje op mutje.. Wel gaaf zeg als die deur weg is daar een lage tv kast te zetten/hangen en een tv erop/erboven. Wordt erg mooi!
    Plaats je wat foto's als het helemaal af is?

19. nonnie26

ooohh wat erg dacht dat mijn huis zo vaag was maar de jouwe is dan nog ouder denk ik hahahahaha....

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nou ja.. de vrouw die erin woonde was raar, oud en.. Tja, gewoon anders dan ons.
    Beneden een groene tegelvloer en boven een bruine tegelvloer.. Raar! Dus was veel hak- en sloopwerk hier. Beneden ook een erg oude openhaard, die er ook uitgesloopt, was leuk werk! Maar ben er 3 dagen mee bezig geweest met een sloopboor..
    In totaal hebben hier 3 containers voor de deur gestaan, zoveel troep!

Deel Deze Pagina