APRIL-mama's 2010 deel 7!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

jaaaa tuurlijk maar nu je deze foto ziet denk ik ja als je de andere muren ziet zo mooi wit lekkerrustig geen rommel niet hutje op mutje dat bruine en maakt het nog hokkeriger dus ben blij als we zo klaar zijn vroeger was ik er alleen om te eten en te slapen en de avond thuis maar nu ben ik er natuurlijk de hele dag en dan komen de muren echt op je af...

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Snap ik helemaal ja!
    Als straks alles weer mooi wit is oogt het allemaal ruimer en rustiger. Lekker! Snap dat je niet kan wachten totdat het zover is.

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Janne; fijn dat je weer helemaal beter bent !
    Nonnie; dat gaat wel schelen ja die deur op een andere plek !
    Ikheid; ja de andere is bijna hetzelfde. Ze komen dan op een grote zwarte plaat naast elkaar hier in de hal

Nou Sanne is uit bed en zit naast me een rijstewafel te smikkelen... ( geef nog steeds s` ochtends tussendoortje en s` middags fruit ) gaan zo maar boodschappen doen.

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    wooooooooow :D

5. nonnie26

goed ga nu echt even weg ben over een klein uurtje weer terug even die pampers halen want madam wordt het zat en zit te drammen tot zo meiden!!!!!!

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Boodschapse Kris!
    Fotootje als het hangt in de gang?

7. smile17

smile17 Niet meer actief

@Pamsie arme Lotte hopelijk komt het tandje snel door en is ze er van af.

@Nonnie ben benieuwd hoe wordt klinkt mooi allemaal

@Kris wauw mooie foto heb je die zelf gemaakt? Heb je zeker wel een goed toestel?

@Ikheid die ferrari loopwagen is echt leuk als wij een jongen hadden gehad was die er zeker ook gekomen.
    Klinkt goed die verdeling voor de oppas is bij ons bijna hetzelfde alleen past mijn man donderdag op ipv gastouder.

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    kerstcadeau's
    jammer genoeg doet mijn schoonfamilie eraan :( maar ik vind dat cadeaus bij sinterklaas hoort en niet bij kerst...dus moet ook nog op pad.

vers/potje
    hier ook afwisselend. 50/50 ligt maar net hoe het uit komt en of ik zin heb om te koken voor Gijs ;)

ikheid
    lekker dat je zo schema hebt!!!

nonnie
    babebabe is op de zelfde dag bevallen als ik, Koninginnedag :D
    nog veel klusuurtjes tegemoet zie ik al wel! daarom wil ik geen oud huis, niets voor mij dat geklus

kris
    gefeliciteerd met je zus
    vervelend dat ze zo slecht slaapt

eylem
    joehoe eerste tandje :D ik wil dat Gijs ook tandjes krijgt hahaha

pamsie,
    aaaah succes met Lotte! en heb weer gestemd hoor ;)

pfff..word een beetje moe van die stomme woningstichting... eerst waren ze aan het dak bezig. toen hielden ze daar opeens mee op...bleek bedrijf failliet te zijn... heel de zomer heeft het stil gelegen, en nu zijn ze weer bezig...pfff rot lawaai, heel dag getimmer, geboor, geklop...zoo irritant....wou dat ze eens klaar waren!!!

moet vanmiddag wel boodschappen doen :(

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh.. ik upload nu dezelfde..

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    snap dat je het wil veranderen ;) ben benieuwd hoe het eindresultaat word!

11. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ikheid, hele constructie zo! Je sm woont zo dichtbij ja. hoe vind je dat eigenlijk? Ik moet er echt niet aan denken!
    He bah, komt er weer van dat vieze weer? Niks aan zeg. Wij krijgen als het goed is eind van de week winterbanden, da's wel erg fijn!

Nonnie, hele klus zo in je huis, maar wel heerlijk als je straks meer ruimte hebt.

Chilleke, irritant he, dat geklus aan je huis, zoveel herrie!

@hier: nou, inmiddels wél fris aangekleed ;) Doordat ik ziek was heb ik een beetje teveel groente voor deze week en aangezien we op vakantie gaan is dat een beetje zonde, ga het niet weggooien. Dus ben nu maar extra hapjes voor Eva an het maken, ook wel weer fijn, dan heb ik weer wat in voorraad.

Over die potjes trouwens: het lijkt mij eigenlijk best heel makkelijk, maar ik vind het wel duur en ons inkomen is maar klein. Dus ik hou het toch maar op vers, ook al is het een gedoe'tje.

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Janne: SM is alleen in het weekend thuis en de maandag, de rest van de week is ze in Alphen op haar werk en slaapt daar de hele week. Dus niet veel last van.. ;)
    Ja ze zeiden het gisteren op het nieuws, dat donderdag een dag is waar we zeker rekening mee moeten houden, zeker het verkeer!
    Das idd wel fijn dat je winterbanden krijgt! Veilig idee!

Goed idee om de groente dan voor de hapjes van Eva te gebruiken, zou jammer zijn als je het weg moet gooien..
    Wij hebben het om zitten rekenen, vers of potje. Voor groente scheelt het heel erg veel in de kosten, maar fruit kom je zelfs iets duurder uit als je het vers maakt..
    Nou ja, wel lekker vers! Vind ik zelf ook lekkerder!

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Leuk! Mijn zusje en collegaatje stonden onverwachts op de stoep! Ze werkt als bijbaantje bij Redbull, dus heb weer een voorraadje ;)

14. nonnie26

ooohhhh jaloers!!!!!!!! ik wil ook wel een voorraadje ben inmiddels verslaafd aan die zooi maar dan de goedkope versie van de kruidvat 4 blikjes op een dag is niets :) moet toch maar eens gaan minderen is echt niet goed voor me...

15. nonnie26

zo ben weer terug van de pampers halen c1000 dan.. best nog wel frisjes eigenlijk.. kwam mijn opa en oma ook nog tegen even babbelen natuurlijk maarja dan ben je al gauw een uurtje verder..;)

hier al de 2e poepbroek van vandaag dus dat belooft wat.. net voor het eerst een 8 mnd potje fruit gegeven ( afgelopen 2 dagen al 8 mnd potje groente) trok me toch een raar gezicht ze krijgt fruit altijd vers maar had nu niets in huis dus dan maar potje je had haar moeten zien het ging er wel in maar na een half potje vod ze het wel genoeg.. groente gaat ook goed 8 mnd potje maar met rijst is geen succes dat vind ze maar niets denk ik..

goed vanmiddag boodschapjes en dan weer kokkerellen voor madam.. ;)

16. nonnie26

oh ja

@chilleke, tandjes komen vanzelf hoor ;) hier heeft ze er nu 4 en 5 is onderweg maar soms is het best vervelend als ze ze krijgen hoor...

*edit* irritant zeg die bouwvakkers :x

17. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Hallo dames,

even kijken wat ik onthouden heb,

@verbouwing leuk leuk! Succes!

@ Wonder jeej gezellig!! Alles goed?

@ Slechte nacht, balen zeg!

@ tandjes hier is laetitia bezig met haar 5e tandje ze zit elke keer te knarsetanden brrr :)

@ sneeuw ja hier is gister nog wel wat gevallen..

@Zieken Beterschap!!

@ikheid dat is wel lekker als je de hele dag voor je zelf hebt! veel plezier vanmiddag bij je ouders!

@ hier Manlief is een kerstboom halen laetitia slaapt en ik zit ff achter zp, Zo ff vitamientjes eten, t gaat gelukkig al wat beter.

hoe is het verder hier?

18. nonnie26

net gestofzuigd met alyssa op mijn arm kost wat moeite met bukken onder tafels maar het is gelukt en ze vond het wel doodeng maar echt krijsen van angst deed zenu niet dus dan maar zo oefenen!! wonder bedankt voor de tip ;)

19. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ikheid, dat scheelt wel, dat je sm niet veel thuis is. Lijkt me zelf best lastig, ergens anders werken en slapen.
    Hoe hebben jullie dat fruit uitgerekend? Want ik kom goedkoper uit. Stel je koopt een kilo appels, dan heb je bijvoorbeeld 4 appels voor 1,50 op zijn hoogst. Dan heb je dus 4 fruithapjes, 0,40 cent per stuk. Da's toch goedkoper dan een potje?

Nonnie, ik zie steeds mensen voorbij fietsen die heel dik ingepakt zijn, dus kan me voorstellen dat je het fris had!
    Fijn dat het stofzuigen goedging!

Lautjuh, lekker dat het wat beter gaat. Vitamientjes zijn altijd goed natuurlijk ;)

Zo, hehe, heb nu wel genoeg de keukenprinses uitgehangen. Er stond ook nog een grote vaat, beetje laten versloffen... ahem. Maar goed, nu is alles weer lekker aan kant.
    Moet nog wat dingetjes regelen voor mijn werk, nu Eva slaapt kan dat mooi even.

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hoi hoi,

moet nog bijlezen hoor...

thijmen is vanochtend naar een proefles peuterdans geweest! hij vond het geweldig! hij was samen met een vriendje en verder waren er alleen maar meisjes in balletpakjes haha, maar hij vond het ook superleuk! zal zo even een foto spammen...

de kindjes liggen nu in bed, was een beetje rommelige nacht helaas... kasper is ontzettend verkouden en aan het hoesten, dus hij was steeds wakker... thijmen ook nog 2x wakker geweest, waarom weet ik niet en om 6 uur wilden ze allebei niet meer slapen...

net lekker pannenkoeken gegeten, mmmjammie!

nog 3 dagen werken en dan vakantie! joepie!

hoe is het met jullie?

Deel Deze Pagina