ze mochten verkleed komen omdat het de laatste les van het jaar was, dus vandaar zijn (te kleine) indianenpakje (die had ik nog liggen van carnaval hihi) Bekijk bijlage 114871
leuke foto`s Surf !! Je ziet hem genieten .. janne het nadeel vind ik bij fruit wel dat ik liefst zo vaak mogelijk verschillende dingen geef. Dus ik probeer wel zo veel mogelijk vers fruit te geven, maar appel lust ze al niet dus dan wordt het toch mango peer banaan en dan weet ik het al niet meer echt. Dus geef ik toch maar weer een potje af en toe.
grrr lag ik net lekker te slapen op de bank wordt ik wakker gebeld!!! vanochtend trouwens heerlijk wezen zwemmen alleen noa die is lekker driftig maar was wel leuk ab was vandaag weer een lekker dagje thuis dus die ging mee ! vanavond word onze oude vaatwasmachine opgehaald heb hem nog kunnen verkopen voor 40 hahah
meiden weer een schema vraag (tis zo fijn om even bevestiging te krijgen...) ik wil mijn avond en ochtend bv ook langzaamaan vervangen door kunstvoeding, maar als ik ze 1 op 1 vervang, krijgt kasper veel te veel melk, ik ben nu dus overdag al aan het minderen om straks zijn avond en ochtendvoeding ook fles te kunnen geven. nu: 5.00 bv 8.00 bv 9.30 180 +6 13.00 180 +6 daarvan 100 voor pap en 100 om te drinken 15.30 fruit met liga en thee (was eerst 14.30 fles en 16.30 fruit) 18.00 groente 19.00-19.30 bv 22.30 fles 180+6 +3 schepjes bambix ik wil naar: 7.00 fles 150+5 8.30 pap van 100 cc melk 12.00 pap van 100 cc melk en fles 90+3 cc 15.30 fruit met halve liga erdoor en thee 18.00 groente 19.00 fles 150+5 22.30 180+6+bambix 's nachts voorlopig nog maar bv, maar hopelijk niet lang meer. hij krijgt dan 780 cc aan melk... iets teveel misschien, maar ik heb het gevoel dat omdat hij eerst op verzoek kreeg dat hij niet meteen op het schema van een 8 maanden oude baby kan zitten, maar dat hij langzaam daar naartoe moet groeien. hij zit nu op het schema van een kindje van 6-7 maanden ongeveer, is toch ook wel ok?
surf waarom doe je om 12.00 geen broodje met een klein flesje?? en sochtend om 07.00 180+6 en dan pap en dan zo rond 09.00 fruit met sap en dan om 12.00 brood met een klein flesje en dan smiddags als hij wakker word liga met sap en om 18.00 groente en dan nog een klein flesje en om 22.30 180+6 en dan weer Pap
@tm: ik wil uiteindelijk wel brood gaan geven, maar kasper is niet zo'n natuurtalent wat betreft brood eten... hij eet nu elke keer bij zn pap iets van 3-4 ieniemienie stukjes en dat gaat net, maar dan wil hij al niet meer... dus voorlopig is dat nog geen maaltijd denk ik, vandaar dat ik m pap geef. fruit 's ochtends heb ik in het begin gedaan, maar hij lijkt daar dan te moe voor te zijn, of geen zin in te hebben ofzo, het lukte toen niet, dat ik het naar de middag heb gedaan ging het meteen een stuk beter.... maar ik kan inderdaad nog wel een tussendoortje inlassen met wat sap, maar zijn fruit eet hij weer niet zonder liga erdoor, jaja, denk dat ik een moeilijke eter krijg... (thijmen was zoooooo veel makkelijker, maar goed, ieder kindje is anders...)
mm ja dan is het idd lastig hier geen problemen mee tot nu toe gelukkig denk dat thobias juist weer een makkelijker eter wordt
Ziet er prima uit toch surf. I.d. uiteindelijk de pap van 12u vervangen door brood. Ik geef ook s` middags fruit en dan vaak in de ochtend een koekje of soepstengel met wat te drinken, maar ook heel vaak niet.
Nonnie fijn dat het stofzuigen goed ging! Surf schattig die foto's! Nou ik kan jullie hierbij voorstellen aan de tweemiljoenste Gelderlander Irem is uitgekozen! *link verwijderd* Ietsje minder is nu dat de Gelderlander al een interview wilde en omroep Gelderland ook, spijt me maar dat zit ik echt niet op te wachten maar goed de provincie zou onze gegevens niet doorgeven dus hopelijk valt het mee. de prijs is wel echt super: een bon voor kleertjes com van 250 euro én een bon voor 150 euro bij een speelgoedwinkel! 4 januari worden we met een taxi opgehaald om naar Arnhem te gaan, bij de nieuwjaarsreceptie van de provincie wordt de prijs uitgereikt. Ahum....Ik zal nog eens een keer nadenken voor ik aan zo'n wedstrijd meedoe, haha, had natuurlijk er nooit aan gedacht dat we ook konden winnen. Nonnie ik zag trouwens dat jij een foto hebt gewonnen!
@schema pff kan ik je niet bij helpen hoop dat het lukt @ eylem jeeej nou das wel lekker toch!!!! Kan iedereen wel gebruiken :d @ hier whaha echt de reactie die laetitia gaf op de kerstboom woouww hahaha. We hadden de kerstboom opgetuigd toen laetitia op bed lag, ze kwam er net uit echt met grote ogen kijken en gelijk bah bah bah hahahahahaha echt om nooit meer te vergeten.. NEt bij bol.com haar kerstcadeautjes besteld, een muziek leer stuur met boerderij geluiden en een muziekradio met liedjes, van de week nog even kleertjes halen voor onder de kerstboom
dit is de foto die die vriendin voor haar eindopdracht heeft gemaakt. Sanne is degene rechts in het midden zegmaar... ik krijg ook nog foto`s van Sanne alleen, maar die waren nog niet klaar. VInd het zo super !! Kijk haar stoer kijken ...
Surf, leuke foto's zeg! Kris, tja, dat afwisselen is wel een beetje waar. Eva krijgt meestal om de dag appel of peer en op het kdv krijgt ze meestal banaan. Ik vind het wel best hoor, zelf wissel ik dit ook ongeveer af in de winter. Die foto's, gaaf!!! TM, lekker dat je je vaatwasser hebt verkocht! Hebben jullie zelf een nieuwe? Surf, op het kdv krijgt Eva nu fv, en ik heb het idee dat ze het langer volhoudt op die flesjes. Dus het zou ook kunnen dat Kasper gewoon al snel in het nieuwe schema zit, omdat hij langer 'teert' op kv. Ik weet niet hoor, nog geen echte ervaring mee, het is maar een ideetje. 'Teveel' fv geven: als je in een overgangsfase zit zou ik me daar niet te druk om maken hoor, zolang je het geen maanden doen is dat heus niet erg. Eylem, wow, wat leuk! Hm, Eva had ook wel mee kunnen dingen. Maar ik gun het je van harte! Gaaf kado! Ok, de tien minuten zijn voorbij, ons eten is klaar. Doei!
nonnie, is een draagzak/doek geen idee voor stofzuigen, is minder vermoeiend janne de vaat versloffen, gebeurde hier ook, tot ik een vaatwasser kreeg.... nu is het uitruimen van de vaatwasser een punt surf balen van je nacht.. leuk peuterdansen haha grappig outfit schema... kun je de ochtendfles en pap niet samen voegen? en misschien gaat hij vanzelf minder drinken ivm kv misschien meer vult. eylem WAT GAAF gefeliciteerd wat leuk zeg! gave prijzen ook!!! en ik zou die media aandacht alleen maar leuk vinden heb je niet de voorwaarden mee doorgelezen, misschien heb je daar wel op toegezegd! kris leuke foto!ben benieuwd naar de alleenfotos
wat waren de tien minuten? Rijst, pasta of groente...? Haha Toen Fiene overging overdag van BV naar FV had ze ook ineens een stuk minder voedingen en had ik al snel het volgende schema: 7:00 BV 9.30 Fruit 11.00 FV 150 +5 13.00 Brood met diksap 15.00 FV 150 +5 18.00 Avondeten 19.00 FV 180 +6
@ Eylem: Wauwie!!! Wat gaaf dat Irem gewonnen heeft. Echt een super gave foto en ook een leuk cadeau zeg. Gefeliciteerd! @ Kris: Wat een toffe foto van Sanne. Verder niet bijgelezen. Was hartstikke druk op mijn werk, dus heb even niet de fut om bij te lezen.