Kom even zwaaien!!! *zwaaizwaai* Net 5 dagen vrij geweest en nog drukker gehad dan wanneer ik aan het werk ben dus helemaal nergens aan toe gekomen en om van de afgelopen dagen bij te lezen is ook iets te veel. Ikheid, hoe is je solli gegaan??? Al nieuws gehad??
Hé meiden, hoe is het hier? Ff snel bij gelezen maar zit op mijn telefoon te lezen en reageren gaat dan niet zo snel. @kris, wat een leuke foto.s van je vriendin! @eylem, gaaf dat je hebt gewonnen met irem. Leuk die bonnen, daar kun je vast wel wat mee! Hier erg druk gewwest op m.n werk en toen nog heel lang onderweg geweest ivm een ongeluk op de a16. Toen noa van de creche gehaald en verteld dat ze daar weg gaat. De leidster vond het echt heel jammer, maar begreep het wel. Ik ga nu lekker bank hangen. Xx
@TM: Wat fijn dat Thobias het zo goed doet met eten .hij had toch ook KMA? Wel fijn hoor dat ie nu alles kan eten. En Noa is dus ook lekker aan het puberen hahahah .Wat sneu dat de kleine man zon last heeft van zijn tandjes .hier komen bij Seeger de kiezen door ook geen pretje! @Mirjam: Hihi moest wel lachen om je verhaal over Demi nu al met schoenen en knuffels aan het gooien .over 25 jaar zijn dat broodjes kaassouffle!! Seeger is niet om alles aan het huilen, maar roept ook regelmatig dat hij boos is. En ik word er zo moe van van wie zou hij die quote nou hebben?! Ik neem hem trouwens niet mee naar de meeting .kan ik me lekker focussen op de rest! @Kris: gefeliciteerd met je zus! @Eylem: eerste tandje! Weer een mijlpaal! @Pamsie: sterkte met het tandje dat doorkomt! @Janne: fijn dat je je weer wat beter voelt! En leuk vakantie!!!! Heerlijk genieten! @Nonnie: wat fijn dat het stofzuigen beter is gegaan .nog ffkes en ze is er doorheen!!! @Surf: leuke fotos! @Eylem: wat leuk dat Irem is uitgekozen tot de tweemiljoenste Gelderlander!! En wat een super relaxte prijs!!! @Kris: wat een gave foto joh!
whahahahhaha wonder !!! ik moet lachen om seeger zijn uitspraak hier nog 1 ik zou echt niet weten van wie ze dat hebben !! ja thobias had ook KMA maar hij reageert er vrijwel goed op
dankjulliewel allemaal voor de schema tips! @eylem: wat gaaf! vooral de prijs dan natuurlijk! (want die rompslomp eromheen zou ik ook niet op zitten te wachten hihi) @lautjuh: leuk kerstkadootjes! ik hoop alleen wel dat je ze op tijd binnen hebt, want ik zit nog steeds te wachten op thijmens pannensetje voor sinterklaas.... @kris: wat een mooie collage! ze kijkt echt stoer ja! @caro: je hebt het vast al verteld, maar waarom ga je naar een nieuwe creche? @de rest weet ik niet zo goed meer, sorry! wij gaan hier bankhangen... oja, komende 2 dagen drukke dagen met werk enzo, dus zal denk ik weer weinig hier zijn.... maar daarna VAKANTIE! dus alle tijd! hoera!
Hahaha ja hilarisch toch?! Ik moet zooo oppassen met datgene wat ik zeg... Ja, Elin heeft nu Neocate met Biobim baby...dat gaat goed en ik moet vanaf volgende week starten met speciaal brood. Ben benieuwd want ik merk dat ze zo toe is aan vast voedsel. Ze krijgt overigens ook die liga koeken en dat gaat ook goed!
nou ik heb gelezen maar niks is blijven hangen... solly :d Mijn emmertje is een beetje vol... nog 1 dag lesgeven en dan excursie naar Bremen donderdag en kerstontbijt vrijdag en dan vakantie, jahooo!
@ Wonder: Mjammie, ja lekker man. Maar helaas.... @ Surf: Ja ik zag het. Dank! @ Napoleon: Da's wel een voordeel van het onderwijs hè, die vakanties.
@ Surf, we gaan naar een andere creche omdat ik daar een beter gevoel bij heb. Ze zit nu op een verticale groep en dat is al heel druk, maar nu hebben ze ook nog eens twee groepen bij elkaar gezet, dus nu is het superdruk! Onder het mom van tijdelijk, maar we hadden al het vermoeden dat het voor vast was en dat heb ik vandaag van de oudercommissie bevestigd gekregen. Dan zitten ze met 16-20 kindjes en 4 leidsters op één groep ter grootte van een gewone woonkamer. Slechts één box, twee wipstoeltjes, één aankleedkussen etc. Gewoon echt belachelijk! Nu gaat ze naar een wat groter kinderdagverblijf, met 2 babygroepen, twee dreumesgroepen en een peutergroep. Gewoon allemaal wat beter georganiseerd (denk ik) en wat rustiger. Bovendien gaat de oude creche eind 2011 verhuizen en dan is het helemaal niet meer zo praktisch voor ons.
Ja de dietiste vermoedt dat het bij Elin vanuit haar darmen komt....maar ze sluit ook andere allergieen niet uit.