Ik heb ook echt zin in de vakantie. Volgende week nog drie daagjes werken, dan na de kerst nog maandag en dinsdag werken en dan bijna twee weekjes vrij!
nou dit is gewoon klote!!!!!! geef jou nog eens een tip om mee te doen jij wint hahahaha, maar hoe kan ik dan zien dat ik wat gewonnen heb want heb geen mail ofzo???? ooohhh echt waar had ik je die link nou maar niet gegeven en ik zei nog tegen je zal je zien dat jij wat wint hahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoi meiden, heb verder niets bijgelzen behalve het bericht van mijn stoute diefje!!! eylem toch hahahahahahahaha, internet lag er de hele middag uit dus heb nu echt de puf niet om te gaan reageren op iedereen hoop dat er niets spannends gebeurt is??? net bericht gehad we hebben zaterdag de crematie van kim dus hoop dat ik me goed kan houden, alyssa kan helaas niet naar mijn ouders want die zijn op vakantie, dus ze moet naar mijn so minder leuk maar goed...
@eylem, moet ik je natuurlijk nog wel even gepast feliciteren he hihihijhih gefeliciteerd!!! enne gewoon gaan he!! leuk toch irem in het middelpunt! kusssssss
hahaha, ja klopt chilleke, was een beetje aan het kijken waar ik gebleven was vanochtend en toen klikte ik willekeurig op die pagina denk scroll gewoon effe naar benden misschien staat er wel iets interressants en ja hoor krijg je dit hahahaha... maaaaarrrrr als diegene dan de jackpot wint kom ik mijn deel wel halen hoor als diegene 6 miljoentjes wint door een lot wat ik gegeven heb dan eis ik ook wel een miljoentje
pfff haha Nonnie! Jij staat bij Prijswinnaars, kijk maar! Niet boos zijn hoor! Caro fijn dat je nu toch de creche hebt opgezegd Hmmm vette hap zou er hier ook wel ingaan, maar goed, kerstpakket is gekomen van manlief met chocolade en koekjes hmmmmm Wonder fijn dat het nu beter gaat!
Arco had ook zin in McDonalds, maar was net wezen hardlopen, dus had geen zin om het te gaan halen . Nu zit ik maar aan de Japanse mix .
hahahaha ben niet boos ben gewoon pissed of hahahaha alyssa heeft helemaal geen kleertjes meer arm kind haha blijkbaar slaat ze binnen een kleine twee weken maat 68 over want ze heeft nu 74 moet jouw meisje nog even op wachten denk ik want die is een stuk kleiner toch??? heb jij trouwens nog interesse in die rompers van de lidl die jij toen had gekocht want ze zitten niet goed bij alyssa onder haar armpje zit te strak bij die vetrolletjes maar heb nu dus 3x 62/68 en 3x 74/80 maar ze zitten beide niet goed dus zal ik ze opsturen ofzo als je ze wil hebben mag je zo hebben hoef er niets voor?? vind het zonde om weg te gooien en iedereen om me heen heeft jongetjes...
@ Caro: Proud to be fout!!! (ben ik ook met mijn luipaardprintjas ) Gefeliciteerd met Noa's 8 maanden.
wauw mooie kerstboom !! ha ha... Klinkt als een lange dag zeg.. ! Nou gisteren had madam om 20u haar laatste fles al op, nu slaapt ze nog.. ga haar zo toch maar wakker maken, want wij gaan ook zo richting bed.. En JJJJAAAAAA daar is tie weer .... de kaas-soufflé !!
Thanks! Ik had trouwens zondag per ongeluk tijdens het lijmen van de muts van de kerstman mijn vingers onder de secondenlijm gespoten. Dat spul krijg je er echt bijna niet af! NU pas na ruim twee hele dagen en tig keer wassen en pulken is alles eraf. Nou, dat soort dingen laat ik voortaan weer mooi aan manlief over!