het probleem is dus dat ze er tijdens het eten last van heeft en niet erna buiten het eten om is er op een paar keer niets aan de hand maar tijdens het eten geeft ze echt aan dat ze pijn heeft...
@mermaid, genoeg tips gehad voor de andijvie en van chilleke 1 voor de gehaktballen hier van mij de gehaktballen: gehakt gesnipperd uitje kruiden voor gehakt ( ik gebruik sate ) panneermeel kruiden 1 eitje dit allemaal goed mengen en ballen draaien dan door de naturel paneermeel even aanbraden aan alle kanten en dan een laagje heet water en soort van laten sudderen.... succes en eet ze vanavond!!!
Dank meiden, gaat vast goed komen met de andijviestamppot. En Chilleke bedankt voor de gehaktballenuitleg. Hoe lang duurt het ongeveer voor de gehaktballen gaar zijn als je eenmaal het water erbij gedaan hebt?
hahaha, ik dacht dus ook 1 maar heb nu 2 onder en 2 hoektanden en nu komen dus haar 2 voortanden tegelijk!!
Zo, ik Ayla net even gebadderd, wat ging ze tekeer zeg met dat water. Leek wel een golfslagbad . Echt alles was nat. Nu vind ik het wel een beetje jammer dat we zo'n ieniemini badkamertje hebben en ik dus niet het badje in de badkamer kan zetten.
dit lijkt alyssa wel precies hetzelfde maar ik koppel het dus aan haar tandjes, hier ook helemaal overstuur in de kinderstoel alsof je haar vergif aan het voeren bent ofzo..
De andijvie-gehaktballen uitleg is al geweest zie ik, hahahahaha. Succes. Ikheid: spannend! En gaat weer verder huisvrouwen.......
ja hier ook. EEn paar dagen geleden nam ze niet eens 1 hap. Lippen stijf op elkaar hoofd wegdraaiien en heeeel hard huilen en dan had ze niet eens beproeft. `en ik pak wat yoghurt en gelijk mond wagenwijd open.... raaarrr
hier gaat danoontje en fruit er ook goed in maar bedacht me gister dat het avondeten warm is en de toetje en fruit natuurlijk koud wat lekker aanvoelt bij dr.. maar ja om het avondeten nou in de koelkast te zetten en koud te geven hahaha...
@ikheid, spannend ik duim voor je mee @eylem, PB me je adres dan stuur ik ze gewoon op hoef er niets voor meid is goed zo.. @mermaid, heb je al een ideetje op gedaan voor je schoonzusje?? woont ze al op dr eigen?? wat zijn haar hobby"s ????
Dentinox: geef ik na het eten.. Hmmm lekker die Andijvie! Krijg er honger van! Wij eten vanavond sperziebonen, aardappelen en rindervinken. Zo Jayden in bad gedaan en die ligt nu op bed. Meteen zijn bed verschoond en een stukje omlaag gezet. Je weet maar nooit En ik wil niet verrast worden met een kind naast bed, dus maar ff maatregelen getroffen. Nu ff honden uitlaten en dan een boterham eten met een bakkie thee. X
Hmmmmmm lekker andijvie!!!! Ga ik morgen maar maken. Hier maak ik de gehaktballen altijd met: - beetje ketjap - beetje maggie - zout en peper - eitje - twee gekruimelde beschuitjes - ui @CM: wat onwijs lief van die moeder zeg!!! @Ikheid: spannend!
alleen nog effe op mermaid...pff geen idee, hangt van de grote van de ballen af! maar doe het altijd een ruim half uur van te voren, dan weet ik zeker dat ze gaar zijn en weet niet of ik da gezegd heb, maar na het water, deksel erop en laag zetten... nu ga ik werken!!! doeiiiiiiiixxx
sanne en nonnie het zijn gewoon fases !!! noa heeft ze een stuk of tig gehad tot gewoon maanden niet eten!! komt vanzelf weer goed ik zou het niet gaan dwingen als ze honger krijgen komen ze toch wel !! ik was altijd bang dat ze snachts weer zou komen maar dat gebeurde wonderbaarlijk steeds niet
@mermaid, hier zet ik de ballen gelijk aan met de aardappels dan zijn ze meestal wel gaar.. @TM, dwing het ookniet hoor als ze geen honger heeft dan niet hoor.. we zien wel hoop dat de dentinox helpt bij haar voortanden blijkbaar doen die 2 meer pijn dan haar ondertanden en bovenhoektanden..
@ Nonnie: Oh ja, gelijk met de aardappels is wel een goed idee. Die moeten toch iets van 15/20 min koken, en dan de stamppot nog afmaken. Goed idee.
@eten, Laetitia eet de ene dag goed de andere dag minder hier heb ik zoiets van zolang ze haar flessen maar eet vind ik het prima. Ik heb haar net een papfles gegeven en nu ligt ze al weer een uur te slapen :S ze zal het wel nodig hebben met haar tandjes. @ andijvie mmmm misschien deze week ook maar eens eten!