@ Mermaid, ik zag toevallig net deze. Misschien is het wat voor je. Maillot, BABYWORLD - Maillots | Kindermode | OTTO
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nee heb net een heel verhaal getypt klik ik per ongeluk de pagina weg ARGHHHHHHHHHHHHH nou daar gaan we weer Caromama ah wat sneu voor Lukas! Gelukkig mocht hij ergens anders spelen! LZ wat vervelend een gebroken pols! Kris WOW XS, wat goed! Mermaid lastig als je iets niet kan vinden! Misschien online bij Babywalz ofzo (lekker Duits-tuttig , maar hebben ze wel veel keuze). TM leuk dat Noa naar de psz kan! Ikheid goed geslaagd dus, fijn! Nonnie en heeft de Dentinox gewerkt? Vergeet het elke keer te schrijven, maar jullie hebben het misschien al op Hyves gezien: Irem is gisteren daadwerkelijk vooruit gekomen met kruipen. Ze zit al weken op handjes en knietjes maar nu lukte het dan echt. Echt leuk! Ze probeert nu ook de hele tijd op handjes en voetjes te gaan staan, en dan omdraaien zodat ze kan gaan zitten, maar dat is nog net te moeilijk, haha. Ze is erg druk ermee
Leuk Eylem! Nu gaat het ineens hard hè!? Caro: graag gedaan Wolfslaar.. wat is dat? Ff googlen. Net maar vast gegeten, manlief is nu pas onderweg naar huis. Dus heb de stomer nog maar eens aangezet, kan ie zo eten.. Jayden is constant bezig met pogingen om te gaan kruipen en dat gaat samen met veel scheetjes, haha!
@TM: wat fijn dat Noa ook naar de psz gaat! Seeger gaat ook na Kerst! Hij is er ook echt aan toe! En mams ook hihi... @Kris: wat super van die jurk. Hier huilt Elin ook bij vreemden, dus ja....denk ook dat het een fase is. @LZ: echt balen voor je moeder hoor? Was de foto na het rechtzetten meteen goed? @Ikheid: heerlijk he dat shoppen!!
Er zal nog naar gekeken worden door een chirurg, als het niet goed is, wordt ze morgenochtend gebeld voor een evt operatie
Dames!! Ik val vanaf hier weer even in Morgen laatste dagje werken voor de peuterspeelzaal, aangezien het volgende week vakantie is! De bso is wel gewoon open dus ik moet wel werken, maar natuurlijk een stuk minder als ik in een gewone week werk.. Kan nu al niet wachten En tandje nr 6 is hier aan het doorkomen.. Bij jullie alles goed??
@ Caro: Dank voor de link. Ik zoek idd een echte rode. @ Eylem: Ja, ik las op hyves dat Irem gekropen had. STOER! Oh ja, Babywalz kan ik ook nog op kijken. Zijn die een beetje snel met leveren, want ik heb 'm nodig voor de kerst. @ Ikheid: Lekker geshopt! @ LZ: Hopen maar dat je moeders pols goed staat. Nou Ayla heeft uiteindelijk niet met ons meegegeten. Ze had vanmiddag amper geslapen. Uiteindelijk om 17.10 uur op bed gelegd, maar om 17.45 uur was ze alweer aan 't krijzen . Nou ja, toen duurde het nog minstens een uur voor we konden eten en ze was niet te genieten, dus ik heb haar maar een potje gegeven en een toetje na en toen op bed gegooid. Ze slaapt nu nog steeds.
Hmm dat is inderdaad minder. Kan je beter in Zwitserland vallen. Heb daar mijn pols op 3 plekken gecompliceerd gebroken ( tja als je het dan toch doet... ) maar ben daar super geholpen. Wel operatie, maar in Nederland had het nog maar de vraag geweest of het weer goed gekomen was... maar ja heb je niet niet veel aan. IK duim voor d`r dat het gewoon met gips kan helen..
Ik heb in zwitserland ooit kokende soep over mijn hand gekregen, ook super geholpen en terug in nederland moest ik nog een keer naar het ziekenhuis voor controle.. de arts die me hielp was helemaal verbaasd toen het verband eraf ging, na de bahandeling in zwitserland zag je er echt helemaal niets meer van.. De arts vertelde me dat als het in nederland gebeurd was, ik gewoon levenslang van die brandwond littekens over mijn hele hand zou hebben gehad.. de medische wereld is daar gewoon veel verder!
Pfff, ik weet niet wat er met Ayla'tje is hoor. Vanmorgen was ze zo ontzettend vrolijk en sinds einde van de middag is het drama. Bijna niet slapen en alleen maar huilen. Alleen bij me zitten is goed.
Het is echt heel, heel lang geleden dat Ayla dit gehad heeft. Nou ja, als ze vannacht maar gewoon lekker slaapt vind ik het allemaal prima.
ik hoop het voor je hier slaapt ie wel gewoon hij gaat alleen moeilijker naar bed en de hele dag moet ik hem vast houden pff om moe van het worden meneer wil ook echt overal aan staan en valt dan weer en is het weer brullen en noa is ook best baldadig naar hem en meneer heeft door als hij gaat krijsen als noa alleen al naar hem toe loopt dat wij hem dan oppakken
hier een onrustig avondje.....eerst wordt zoonlief wakker vanwege de pijn van de kiezen die doorkomen....en vervolgens Elin die krijsend wakker wordt. Zit ze bij me op schoot....kotst ze me midden in mn gezicht 8) waarna het lekker mn bh in liep....mjummie!!! hahaha...nu ligt ze nog na te jammeren in bed...
LZ: Oei je moeder is lelijk gevallen dan... hopen dat ze niet geopereerd hoeft te worden, zo vlak voor kerst.. en als het toch moet laat ze er dan groen-rood gips opzetten Kris; Ik heb die jurk ook gezien, een hele tijd geleden.. die is echt gaaaaf !! TM: Wat leuk naar de psz !! Zal ze mooi vriendjes kunnen maken.. hier in mssl gaat 1 kdv dicht en 3 psz !! Ben allang blij dat het niet hier is waar Demi zit. Ikheid: Thnx, ik ga gelijk even kijken bij Zootjes en H&M.. Welke maat heb jij voor Jayden ?? Ik zat te denken aan L omdat hij van die dikke voetjes heeft.. Jayden is toch ong net zo groot als Justin ?? Eylem: aaaaaah wat gaaf dat je hebt gewonnen !! Echt leuk, daar kan je goed voor shoppen voor dat bedrag. Zo ik ben toch moooooooooeeeeeeeee.. vandaag m'n beoordelingsgesprek gehad en was allemaal goed maar toch vermoeiend haha en daarna bleek dat het kerstontbijt wat we morgen hebben iets formeler is dan ik had gedacht.. de mannen gaan iig in pak en ik kom niet verder dan m'n spijkerbroek ! Had natuurlijk geen tijd meer om te shoppen en de nette dingen die ik nog had zijn te groot geworden doordat ik wat kilo's kwijt ben maar dan staat het gelijk zo slobberig ! Naja m'n donkere spijkerbroek met óf een blouse óf een net vestje van zo'n glanzend stofje en dan is het ook best.. hakjes eronder en gaan Demi is vandaag geslagen én gebeten op het KDV !!!! :x:x:x En flink ook want ze heeft een rode vlek onder d'r oog en hij is ook wat dik ... Door een irritant pestventje !! Hij was op de babygroep al brutaal en vervelend en nu nog erger ... ik ga vrijdag nog eens even vragen wat ze daar nu eigenlijk aan doen want dit is al de 2e bully in die groep en Demi is nog maar zo klein ... Nou de berg was moet nog dus ik ga even voor de tv zitten vouwen :x
Nou daar ben je lekker mee ... arme Elin .. en arme jij natuurlijk .. Slapen ze inmiddels allebei ?? Demi is zo goed als zindelijk overdag, vandaag ging het op het KDV ook erg goed al moeten ze het wel aan haar vragen of ze moet en zegt ze het nog neit zelf.. dus nu heb ik haar gezegd dat ze mama moet roepen als ze moet plassen 's nachts... nou dat heb ik geweten ze heeft al 3 x op de wc gezeten en er kwam natuurlijk niks ! Maar ja om het nou te negeren vind ik ook niet zo goed idee
mirjam wat goed van demi noa is er ook weer volop mee bezig ze geeft het echt zelf aan ! en poept nou ook op het potje:d ben echt trots op der en wat gemeen van dat jongentje zal het idd wel even aan kaarten