APRIL-mama's 2010 deel 7!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ow...dan heb ik daar natuurlijk weer langs gekeken. Achja...ik zie het wel verschijnen. Hoop wel dat ik het ook nog voor kerst krijg. Heb ook iets voor mezelf mee besteld:D

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Maat 80! Jeetje, wat een kerel al zeg. Ayla zit nog in 68...

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Dat had ik in de gate ja! 74 was er bijna niets meer van, misschien ook maar goed:p

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wooow Ikheid heeft Jayden al 80? Irem past net in 68 (truitjes dan, broekjes al wat langer) hihi.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ayla heeft volgens mij wat slaap in te halen van gistermiddag. Meestal slaapt ze 's morgens maar een uurtje, maar ze ligt nu al vanaf 10.40 ofzo te knorren.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ach gossie, mijn arme vriendinnetje. Dat flauw vallen van haar dochter is nu 3x gebeurd. Ze vertelde dat ze de eerste keer echt dacht dat haar dochter dood ging, een uur later zat ze nog te trillen en te huilen.

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jep.. 80 al ja! Hij heeft 74 eigenlijk gewoon overgeslagen..

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Nou kan ik me best voorstellen... lijkt me ook doodeng !

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Heerlijk toch Mermaid dat ze zo lekker lang ligt te knorren.
    Hier was Jayden alweer wakker, maar heb het muziekje nogmaals aangezet en speen gegeven.. nu ligt ie wat te brabbelen, hopelijk slaapt ie nog ff, want 3 kwartier is veel te kort en hij is kei moe.

Sneu zeg voor die vriendin en d'r kindje! Ik zou ook echt doodsbang zijn zeg! Je weet dan gewoon niet wat te doen..

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Lekker dat jullie kindjes zoveel slapen. Irem heeft er nog maar een half uurtje opzitten deze ochtend.

Stukjes eten gaat trouwens heel goed nu, heb haar vanochtend stukjes aardbei gegeven, en eerder al stukjes mandarijn, en ze kauwt er echt heel goed op. Alleen heeft ze er dan wel eerder genoeg van dan wanneer ik haar voer met een lepeltje. Afwisselen maar!

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Bah bah regen.. En ik wilde net ff snel de honden uitlaten. Nou die w8en dan maar ff hoor. Ga niet door die regen.

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Hahaha, duren de stukjes kauwen haar te lang? :D.

@ Ikheid: Nou wat een k-weer hè?! Ik zou ook echt niet door de regen gaan.

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja idd.. K-weer ja!

Oké.. Jayden gaat niet slapen, dan ga ik wel ff naar zolder met 'm, kan ik ff strijken en hij spelen.

Later X

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ikheid... heb je buienradar gezien .. die regen stopt voorlopig niet meer hoor. Ik ga er zo doorheen. Boterhammetje is binnen, flesje zit erin. Ze zit nu even te spelen op het speelkleed, maar daarna gaan we regen trotseren. Eerst even de hond laten plassen en dan naar de supermarkt ! En als Sanne het nog leuk vind daarna even naar het tuincentrum ..

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mjammie, net lekker een broodje gehaktbal gegeten. Ik eet altijd samen met Ayla, maar ze slaap nog steeds en ik had echt honger. Heb dus maar vast wat gegeten. Eet ik straks nog een broodje met haar mee.

16. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@kris, heel veel plezier alvast voor morgen!!! ik had de dentinox om 4 uur opgesmeerd en ze ging om 5 uur eten zonder problemen ;) hahaha slechte moeder vind ik niet hoor, sommige willen graag werken en ikke niet hahaha..

@mermaid, he bah zeg zou helemaal gek worden denk ik lijkt me helemaal niets een kindje die dat heeft volgens mijk sta je elke keer doodsangsten uit..

@ikheid, hier ook potje fruit gehaald van 8 maand iets van aardbei, banaan rode bes ofzo ze at het wel maar ging niet van harte met die "stukjes" hahaha

@kris, had die pakjes ook zien staan maar wist niet dat ze al kersen mogen???? hoe is het met je vriendin???

@quscke, leuk zeg die buikband ik had hem ook en met trots gedragen hahaha...

@ikheid, ik duim nog steeds voor je solli!!

@eylem, ze zitten op de bus hoor dus ik hoop dat je ze morgen binnen krijgt en niets dapper gewoon regenkap eroverheen en gaan!!!! baln van je nacht weer, hoop dat het snel beter gaat voor je

@slofjes, sorry dames vind er geen zak aan hier..

@bestellingen op internet, doe niet mee want heb er geen centjes voor, das het nadeel van 1 verdiener maar ze komt gelukkig niets te kort :p

@quscke, hier dus ook vanaf januari recht op kindgebonden budget en zorgtoeslag toch leuk want dat komt hier op ruim 200 euro

@maatjes, hier maat 74

@k-weer, ik ben er wel door heen gegaan is goed voor je haha

@hier, alyssa heeft nog niet geslapen vandaag dus zit echt te jengelen dat ze moe is dus die zometeen maar een fles geven en naar bed.. heb net trouwens dat pakje melkpap appel opengemaakt die bij de wij jonge ouders zat en smullen dat ze deed??? ze moet normaal niets hebben van pap van een lepeltje maar dit ging er met smaak in hhahahahah

nog steeds geen sneeuw hier trouwens, manlief belde net vanaf zijn werk bij de peijnenburg fabriek kreeg die effe 3 ontbijtkoeken mee lekker zeg maar mag alyssa dat ook al of weten jullie dat niet?? hij had trouwens contact gehad met de zaak in moerkapelle bij gouda en daar was het toch slecht met sneeuw?????

17. nonnie26

veel plezier!! en het valt best mee als je eenmaal nat bent hahaha

18. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ weer ze geven inderdaad dit weer voor de rest van de dag op, wij blijven lekker binnen vandaag, Laetitia zit toch niet lekker in dr velletje,

@ slapen hier ligt ze net op bed, ik hoop dat ze eventjes slaapt.

@ Epilepsie oei hopen dat de kleine het niet heeft,

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    effe snel bijgeleze, geen tijd meer om te reageren.

ga nu effe snel de lunch spullen opbergen en alle dvd's ;) maar weer terug leggen. en dan Gijs verschonen, inpakken en dan op naar Kdv en naar het werk...pfff.... morgen ook nog een hele dag!:(

tot laters!!!

x

20. nonnie26

werkse!!!!!!

Deel Deze Pagina