't sneeuwt hier ook, blegh. Blijft gelukkig niet echt liggen. Nonnie jeetje wat eng! Bij mijn moeder was laatst ook de onderplaat van de box verschoven, en Irem speelde vrolijk door, haha. Hier thuis nog niet gebeurd maar dat kan volgens mij ook niet want er staan latjes in de lengte onder TM gefeliciteerd! Mermaid ohhhh nee dat is echt balen van al die adressen. Ik heb ze ouderwets in een boekje geschreven . YEAH wat goed van Ayla! Kris succes met het gejengel....vervelend! Ikheid hopelijk knapt Jayden nog wat op! Bad: ik ben jaloers! Wij hebben alleen een douche. En mijn moeder ook helaas. Rollen tijdens verschonen/aankleden doet Irem ook en is zeer irritant. Ik kan haar inmiddels op haar buik aankleden, maar nu wil ze van de commode af gaan kruipen zucht. Wat een leuke kerstkaart Kris! Hier met een jengelige Irem op schoot....'t wordt bedtijd. Ze is de laatste dagen trouwens heel veel aan het kletsen, veel ge 'memememe' echt leuk.
@eylem jeetje,goed dat ze de opmerkingen verwijderd hebben! @kris jengelen ik ken het ik word het af en toe ook zo zat.. @ tm wat goed vastigheid is altijd lekker! @quschke dat gaat snel bij bol,com! @nonnie hier hebben we al geen box meer ze zat zo te krijzen in de box dus nu een ruimte in de woonkamer afgezet en kindproef gemaakt haha. balen van al die buien, tis echt rotweer @mermaid whoehoe mailllot snel binnen dus ahhh balen van die adressenlijst zeg !en wat goed dat ayla weer rolt @tandjes laetitia heeft er nu 3 boven en 2 onder waarvan er nog 2 aankomen pff @gebrabbel zo schattig laetitia zegt nu elke keer mamamama en babababa en dadada,Ze zegt zelf babababa als ze een poepkont heeft ideaal @ hier laetitia ligt nu sinds kwart voor 7 op bed en we beginnen gewoon weer opnieuw,pff ze is de hele dag gewoon niet te genieten, huilen huilen huilen en maar mamamamamama Zo verschrikkelijk zielig en frustrerend omdat we haar niet kunnen helpen..
hee meiden, hier weer gewerkt vanmiddag... kwam thuis en kaspertje was nog steeds niet lekker. hij was al een paar dagen aan het hoesten en verkouden, en gisteren na de opvang had ie al bijna geen stem meer, maar daarnet was het echt zielig gewoon, ga morgen even langs de huisarts... we horen m gewoon bijna niet huilen omdat hij zo schor is, en hij wilde niet eten... nu heb ik al anderhalve week blaasjes op mn tong, mn vriend ook sinds een paar dagen en thijmen begon tijdens het eten ook dat hij pijn had op zn tong, en ja hoor, ook blaasjes. ze doen ook pijn, helemaal met eten, dus ga ook maar even voor mezelf (heb namelijk ook een ontstoken oog en ontzeeeeeeettend veel afscheiding, dus ik dacht mssn heb ik wel een of andere bacterie opgelopen en doorgegeven aan de kindjes... ik weet het niet. en dan neem ik kaspertje meteen mee, kan ze hem ook even goed bekijken... hoe is het met jullie?
@ surf hier bezig met een kleine meid op bed zien te krijgen, maar tis echt absurd moeilijk vandaag, allemachtig, die rot tandjes.
Ha meiden, Ongeveer alles bijgelezen maar even geen puf om te reageren, is ook allemaal zo achterhaald dan. Om toch nog even ergens op terug te komen Andijviestamppot is SUPERlekker met kruidenroomkaas erdoor! Wij hebben vanavond patat gegeten, slecht he. Had ff geen puf meer om te koken. Heb veeeel was en we gaan morgen op vakantie een paar dagen, dus beetje druk daarmee. En nog spullen pakken en mijn huis een beetje netjes maken om netjes achter te laten. Eva is nog steeds aan het spugen of/en poepen (ofwel diarree-en ). Vandaag op het kdv was het gewoon haar broekspijpen uitgelopen aan de onderkant. Ze is toch supervrolijk enzo, maar meer dan bv moet ik haar niet geven... Nou ja, zolang ze genoeg plast zal het wel goed zijn denk ik. Ok, tijd om was op te hangen en Eva nog even een beetje drinken te geven. X!
Pfff Jayden had om 19 uur 39.2 graden koorts. Hij slaapt nu nog, zo nog ff een papfles geven. Ik ben film afkijken op rtl 4. Trusten meiden en iedereen een hele fijne nacht! xxx
He meiden, Ik ga niet op alles reageren, alleen even snel de volgende dingen: @ Kris, wat een leuke kerstkaart zo! Vooral die middelste foto is echt superschattig! Is zo'n mooi meisje! @ Janne, fijne vakantie en beterschap met Eva @ Mermaid, joehoe, rollen! Nou, hier rolt Noa echt alle kanten op op dat aankleedkussen. Is echt bijna geen doen om haar te verschonen of om te kleden. Grrrrr. @ Tandjes. HIer nog steeds helemaal niks! Ik begin me echt af te vragen of er uberhaupt wel tanden in zitten onder dat tandvlees!!!! Oh ja, NOa heeft vandaag voor het eerst echt gekropen. Buikje beetje omhoog en d'r beentjes een beetje scheef eronder trekken en hopla, klein stukje naar voren. Het is nog geen marathon, maar het begin is er! Vandaag echt mega druk geweest op mijn werk. Het is maandag payday en morgen ben ik vrij, dus moest vandaag de salarissen af hebben. Zat natuurlijk alles tegen. De software die niet deed wat ik wilde, een loonbeslag wat niet klopte en waar ik de beslaglegger niet van kon bereiken, een stagiaire waarvan het rekeningnummer niet klopte, declaraties die niet compleet waren. Grrrr. ben er echt heel de dag mee bezig geweest en ik was er dinsdag al aan begonnen, dus ben er eigenlijk anderhalve dag mee bezig geweest. Nu dus een paar andere dingen niet kunnen doen die ook best belangrijk waren. Daar baal ik dan wel weer van. Nou ja, dinsdag maar met frisse moed aan de slag! Ikheid, je krijgt morgen toch wat te horen van je solli? Ik ben benieuwd! Ik hoop het zo voor je!
caro mssn een gerusstelling!! een vriendin van mij haar zoontje kreeg pas tandjes na een jaar en de tandarts had gezegd dat ze dan sterkere tanden krijgen
Nou, laten we dat dan maar hopen! Elke keer denk ik, nu komen ze.... want dan kwijlt ze heel veel, of veel dunne luiers, of heel veel overal op kauwen... Maar nee hoor, nog helemaal niks!
@ Caro: Lekker klote als je zo'n dag op het werk hebt. @ Janne: Balen dat Eva nog steeds een beetje ziekig is. Fijne vakantie. Waar gaan jullie heen? Volgens mij is de nesteldrang hier serieus al begonnen . Ik ging net douchen en toen ineens MOEST ik de douche schrobben, dus dat heb ik nog even staan doen om 21.30 uur 's avonds 8).
Whahaha, nu al! Jullie hebben straks echt een blinkend schoon huis tegen de tijd dat je hoogzwanger bent! Kun je dan ook niet een keertje bij mij langs komen. Of geld je nesteldrang alleen maar voor je eigen huis?
ik lees morgen bij maar heb net gezelli de family man zitten kijken met manlief dus gaan zo naar bed tot morgen liefjes!!!!!
Trusten! Manlief is weer eens aan het borrelen met zijn werk. Echt een stelletje zuipschuiten daar zeg! Hij heeft echt zo vaak borrels, uitjes, feestjes etc! Maar goed, het zal wel weer laat worden vanavond, dus ik ga maar niet op hem wachten! Alleen moet ik hem morgenochtend wel naar het station brengen, want hij laat de auto vannacht bij z'n werk staan en wordt door een collega thuisgebracht.
echt schandalig!!! snap goed dat je er boos om bent!!! en fijn dat ze zo snel actie hebben ondernomen!