zo...effe met de franse slag reageren is anders teveel, en ik moet zo weer naar bed want morgen om half 7 weer in de auto zitten dus iedereen waar ik niet op gereageerd heb SORRY! pfff...wat kan thomas af en toe nonchalant zijn... auto was stuk, dus hij moest met de trein. en ik zit te stressen of hij wel op tijd is, en hoe het nou moet met Gijs ophalen etc en hij doet of het allemaal geen big deal is.... tis ook goed gekomen, maar af en toe he hahaha maar goed auto is er gelukkig weer! morgen eerst vroege dienst met uitsluitend vergadering. en dan morgen eind van de middag naar me ma, want die is jarig morgen! wel gezellig! nou ik duik richting me bed! Trusten, en tot morgen middag ergens! doeiiix
Oh ja.. mijn vriendin is vanmiddag bevallen van een gezonde zoon ! OM 13.15u dus dat is nog best snel gegaan, want om 07u braken haar vliezen en kreeg ze serieus weeen.
hij heet Rune .. pfff wat een vroegte ik moet eens leren op tijd naar bed te gaan als ik er zo vroeg uit moet.. Nou ik ga even met de hond lopen en naar mijn werk. Ikheid ik ga heel hard duimen voor je dat je positief nieuws krijgt ! Mermaid; gefeliciteerd met je 12 weken ! Ik weet niet of ik nog tijd heb om hier te zijn vandaag. Misschien vanavond.. Fijne dag allemaal
Rune, aparte naam Kris en Chilleke, werkze! pff hier eentje die elke anderhalf uur wakker was, gaap. Hoop maar dat het door een tandje komt ofzo.
morgen meiden, jullie zijn er vroeg bij vandaag komm even zwaaien want ga een stukje lopen met madam hoop dat het niet al te glibberig is buiten.. tot zo.... @ikheid, hoop dat je goed nieuws krijgt vandaag!!! @mermaid, las bij kris vandaag 12 weken dus gefeliciteerd!!!! toch een mijlpaaltje
Gave kerstkaart Kris! Caro: ja vandaag.. vind het zó spannend! Mermaid: hahaha om 21.30 uur de badkamer schrobben! Chilleke: fijn dat de auto er weer is! Tja mannen.. Kris: wat leuk voor je vriendin! Gefeliciteerd! Rune: leuke naam! Lief dat jullie allemaal voor me meeduimen! Heb er gewoon buikpijn van! Nou vannacht steeg de koorts naar 40 graden en vanochtend tempte ik 39.5 graden. Arm mannetje! Als het zondagochtend nog zo is ga ik naar de HAP, want 3 dagen koorts is niet goed.. dan is er wellicht wat anders. Vanochtend om 8 uur stond ik al in de supermarkt, manlief was nog thuis, want ik ga met Jayden nu niet naar buiten. Dus de boodschappen heb ik al binnen.. Jayden hoor ik wakker worden.. Ook allemaal bedankt voor de lieve reacties op mijn www! Dikke x
sneu zeg ikheid ik zou zeggen let even op opkomende bultjes vlekjes dan zou het nog de 5de of 6de ziekte kunnen zijn bij 1 van de 2 heb je enkele dagen hoge koorts en daarna komen er vlekjes optreden over het hele lichaam hier even winter wonder krimpen aan den ijssel! Bekijk bijlage 115397 en het sneeuwt nog als een gek!! zeker al rond de 10 cm hier gevallen als het al niet meer is !
Ja ik houd 'm goed in de gaten.. Hij zit nu weer erg vorlijk in de kinderstoel te lachen en te brabbelen en de rode wangen zijn ook weg. Wel een flinke poepluier met zelfs hele doperwtjes erin! Hahah! Maar das alleen maar goed! Geen diarree in ieder geval.. Wauw! Das mooi bij jullie! Hier sneeuwt het niet meer, maar er ligt wel veel zeg! Ga je nog naar buiten met de kids?
me schoonzusje is met noa op pad en thobias ligt even op bed dus ga even hier achter op het veld met lady en even foto's maken brr ik moet vanavond dus naar me werk met dit weer ik moet om half 5 beginnen en ga dus maar rond kwart voor 3 weg zodat ik lekker rustig kan rijden
Ja ging goed, 96,5%, dus............ Heb je al iets gehoord van je solli?? Gelukkig iets beter met Jayden. Hier vanmorgen in 2 uur al 3 poepluiers gehad..... Zn billen zijn nu ook helemaal rood en er zitten een soort bultjes op, ook doet het pijn... zo zielig. TM: wow wat een sneeuw bij jullie, hier ook wel maar lang niet zoveel
whahahahaha ik moet zo lachen komen we net terug uit de sneeuw blijft al dat sneeuw aan lady haar poten plakken even in de bench zodat het kan dooien hahah krijg het er gewoon niet uit maar lady vind het heerlijk in de sneeuw morgen maar even wandelen met de kids en lady
gister hadden we trouwens ineens geen water ! ik kon gelukkig nog douchen met thobias maar toen ik de douche uitzette en thobias zijn tandjes wou poetsen geen water uit de kraan echt balen want thobias moest ook nog een fles! ik het allerlaatste water uit de senseo gehaal gelukkig precies 1 flesje van 210 thobias heeft trouwens in tijden weer tot kwart over 8 geslapen meestal komt hij nu rond 7 uur maar vanochtend was het kwart over 8
Zo TM wat een pak! Ikheid spannend!! al wat gehoord? LZ fijn dat het examen goed ging! Hier: sneeuw :x en niet te weinig ook. Elke keer lijkt het te stoppen en dan sneeuwt het weer verder. Op de buienradar zag ik dat het nog wel even duurt, zucht. Gisteren de hele dag regen en nu sneeuw, ik krijg er wat van! Bij de post zat alweer een proefverpakkking pap, ik kom om in die dingen . Nog weinig kerstkaarten hier!
LZ: geslaagd dus! Gefeliciteerd! Ja vandaag ja.. heb er gewoon buikpijn van! Pfff! Dat wachten hè.. Aaah sneu! Hier ook rode billen met bultjes.. beetje opgezet. Veel met sudocreme smeren en zodra Jayden heeft gepoept verschoon ik hem meteen, want die zure poep bijt gewoon in die kapotte billen. Succes met je ventje! TM: leuk met Lady de sneeuw in! Vinden de honden hier ook geweldig! Die hebben alle sneeuw al belopen in de tuin.. Overal pootjes in de sneeuw. Nadeel is wel dat bij onze cocker allemaal kleine sneeuwballetjes in d'r haren gaan zitten, zoals buik en poten en die oren niet te vergeten! Hahah!
Hier ook weinig kerstkaarten, maar wel veel e-cards! Meeste mensen sturen geen kaartje meer denk ik.. Ja balen hè die sneeuw! En gister al een hele dag regen.. Bah bah! Tis maar goed dat ik niet meer naar buiten hoef. Alleen de honden straks uitlaten. Nee nog niks gehoord.. TM: hahaha ik typte dat net van die sneeuw in de haren bij de hond.