APRIL-mama's 2010 deel 7!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Have fun op het feestje van je ma! Gefeliciteerd!

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Laujtuh: beterschap met Laetitia!

:x 14 seconden..

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Napeleon, agossie, Femke blijft wel kwakkelen zeg! Beterschap! Wel lief dat ze haar handje opsteekt!

Zo, het vriendje van Lukas is weer weg. Het is me echt meegevallen. Hij was eigenlijk heel lief. Ik heb juist Lukas twee keer op de gang moeten zetten! Ik had tussen de middag pannenkoeken gemaakt, nou die gingen erin als zoete koek. Lukas had er drie op en z'n vriendje vier!

Ik ga vanmiddag met mijn moeder naar de kerstmarkt. Kan ik gelijk nog een paar kerstcadeautjes kopen. Ik doe wel lekker mijn snowboots aan, want het zal wel glad zijn of anders vieze modderige troep!

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat fijn dat dat vriendje lief en rustig was!

Veel plezier op de kerstmarkt! Pas op, want het is glad!

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ben naar de HA. Tot straks! x

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    We gaan met de bus, hoef ik zelf niet te rijden met die gladheid. Moet alleen even naar mijn moeder rijden, maar dat is een stukje van 3 minuten met de auto.

Succes bij de dokter dalijk! Ik zou trouwens wel nog bellen hoor, als je einde van de dag niets van ze hebt gehoord. Ik vind dan altijd dat iemand wel echt geinteresseerd overkomt, als ze zelf nog eens bellen hoe het ervoor staat. Plus als ze je naam nog een keer horen, blijf je beter in hun geheugen.

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    trouwens, een nichtje is ook bevallen eergisteren. Een meisje, heet Lieke en ze weegt maar liefst 4780gr en is 56 cm. Ze is precies met 37w met een keizersnede geboren.

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Nog steeds niks gehoord? Ik ben gewoon plaatsvervangend zenuwachtig voor je.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo da's een flinke :$. Gefeliciteerd.

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    :$wooow das een flinke, vooral met 37 weken! (was dat ook de reden van de keizersnede?) gefeliciteerd!

11. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Nonnie, het was het spetterdiploma van het babyzwemmen bij centerparcs haha. Maar wel grappig.

Napoleon beterschap met Femke!

Ikheid aaah Jayden ook al ziek. Beterschap en succes bij de ha! Al wat gehoord van je sollicitatie?

De aannemer schat tussen de 40.000 en 50.000 in totaal van zijn werk en ons werk (kozijnen, dubbel glas, isolatie, keuken, badkamer, plafonds, enz). Nog even wachten op de echte berekening. Wel spannend zeg!

12. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Napoleon gefeliciteerd met Lieke! Wat een grote meid! Twee keer zo groot als Elisa bij de geboorte.

Kindje van mijn vriendin heet trouwens Jayden. Leuke naam hè Ikheid.

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hoe kan je dat behalen? :p wij gaan in feb. naar center parks, lijkt me leuk om voor Gijs te halen:)

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Marijn: Hey meis, ik zie je :D. Hoe is het met je? Nog steeds zo beroerd :(.

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Chilleke er was babyzwemmen en daar hebben we aan meegedaan. Na afloop kreeg ze een spetterdiploma.

Ikheid ze heeft inderdaad antibiotica gekregen. Ook omdat ze nu al 1.5 maand aan het hoesten is en verkouden blijft. Hoe was het bij de ha?

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ikheid, ik wacht ook in spanning op je bericht!! Hopelijk heb je ondertussen iets gehoord!

Chilleke veel plezier bij je moeder!

Caromama leuk naar de kerstmarkt, ik ga morgen met mijn moeder :) dan is er hier kerstmarkt.

Napoleon zooo da's een flinke meid!

Ka en valt het bedrag mee of tegen? Vind het best wel wat, maar goed, het is ook best wel veel werk natuurlijk

Hier net boodschappen gedaan. Irem kan nu in de winkelwagen zitten en ze vindt het geweldig! Zo schattig! En nu ligt ze met mijn man te spelen, zo schattig als ze zo schatert :). Ga zo maar eens koken, we eten zalmfilet jammmmmmie en Irem krijgt ook wat zalm door haar broccoli.

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

En weer zo'n heel zakje gevulde musketkransjes burgemeester gemaakt :)....

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Zo net door de sneeuw met de kinderwagen geweest, ik hoef niet meer naar de sportschool en ben blij dat ik een wagen met grote wielen heb!

TM: ik heb ook fibro, maar er zijn nog steeds reumatologen die het niet erkennen, dus kom goed voor jezelf op!

Ikheid: hoe was het bij de ha en al wat gehoord??????

19. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Eylem het is wel wat de makelaar ook geschat heeft. Viel dus niet mee en niet tegen. Maar goed, het is wel even kijken en denken of we dit kwijt willen aan een huis. Het wordt een maandlast van ongeveer 900 euro... Dat is veel.

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Die gevulde? ohhhh die vind ik zo vies :D die vulling lust ik niet, net als van die gevulde muizen en kikkers met Sinterklaas, brrr.

Wat ik wel heeeeel lekker vind is van die kerstkransen (van koek) met chocolade en musket. Of gewoon chocolaatjes met musket. Mjammie

Deel Deze Pagina