APRIL-mama's 2010 deel 7!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    sorry meiden ik leef nog hoor, ben echt futloos op het moment. cursus was vorige week eigenlijk voor het laatst maar ze wil nog langer door gaan. dus dat is fijn want ik was er nog niet klaar voor om het af te sluiten.

ik ga ff proberen wat bij te lezen.

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

oke ik snap hem ;)

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

fijn dat je weer even aan komt waaien..

beter dan om door te gaan met die cursus als je zelf al aangeeft dat je hem nodig hebt als het je goed doet moet je lekker doorgaan meid!!!!! kusssss

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb de maillot die ik gisteren voor Ayla bestelde gewoon al binnen. Da's pas een snelle levering!

5. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Pamsie: knuffel voor jou! Goed dat je ermee doorgaat hoor..

Mermaid: zeuren mag toch ;) herken dat gevoel nog wel, kan erg vervelend zijn! Is het niet eens tijd voor een buikfoto?? :D

hahaha Justin snurkt zo hard dat ik hem continue door de babyfoon hoor ! Lijkt wel een oude vent :D

ik ga trouwns wat nieuws doen op m'n werk! Een training over de social media in het bedrijfsleven en dan wordt ik aangesteld om heel die ontwikkeling bij deze bedrijven te monitoren. Geen idee nog watik me er bij voor moet stellen maar klinkt wel leuk haha en cotinue vergaderingen met het management en directie dus de ideale kans om mezelf in de schijnwerpers te zetten :D
    dus zijn er hier nog mensen met LinkedIn, Facebook of Twitter... PB me even!! Ik ben het net aan het ontdekken haha

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam: Morgen ga ik de eerste buikfoto maken. Is nog niet zo heel veel te zien hoor, meer gewoon een buikje die na de zwangerschap van Ayla niet de gelegenheid heeft gekregen om weer helemaal mooi in shape te komen ;).
    Wat stoer dat je dat mag gaan doen op je werk :D. Was een goede stap om daar te gaan werken als ik alle posi verhalen zo hoor.
    Ik heb Facebook, je kan denk ik gewoon zoeken op mijn voor- en achternaam. Geen idee eigenlijk :(.

7. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ik heb je gevonden :D heb al maanden Facebook maar nooit wat mee gedaan tot vanmiddag ;) moest zelfs m'n wachtwoord opvragen haha

8. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Goedenavond dames;)

ik ga maar eens bijlezen.. pfff stelletje kletskousen :D
    tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben, is het hier waarschijnlijk stil, dus als dat zo is, slaap lekker haha... ;)

X

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ allemaal zieke kindjes lees ik... Ikheid die nog geen duidelijkheid heeft over haar sol.. Mermaid die aan de kerstkransjes zit..
    Heb verder wel half bijgelezen, maar sorry niet alles onthouden.
    Wij hebben heerlijk gegeten... Alhoewel Sanne vrolijk met oma op de bank zat toen we terug kwamen en ze meestal dan al lang in bed ligt... maar ja... nu ligt ze heerlijk te slapen.
    Wij hebben lekker een heel weekeinde niets... niet werken of niets.. Heerlijk !

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Ikheid, jeetje, balen dat je vandaag dus nog niets weet. Nou, dan maar hopen op goed nieuws maandag!

@ Mermaid, buikfoto! buikfoto! Jeetje, je hebt er wel heel lang over gedaan om thuis te komen! Nu lekker weekend, hopelijk is het verkeer maandag weer een beetje normaal!

@ Kris, lekker gegeten dus! Heerlijk zo'n rustig weekend. Lekker genieten van je gezinnetje!

@ Mirjam, ik heb ook Facebook. Oei, jij ook al een glijpartij! Gelukkig ben je heelhuids thuisgekomen!

Beterschap voor alle zieke kindjes en voor Surf.

De kerstmarkt was gezellig. Het was wel veel rustiger dan voorgaande jaren. Ik denk dat er niet veel mensen van buiten Dordt zijn gekomen. Het is wel de grootste kerstmarkt in de regio, dus normaal komen er veel mensen op af.

Ik heb een paar kerstcadeautjes gekocht en verder lekker rondgeglibberd met mijn moeder en bij de kraampjes gesnuffeld. Het was wel echt spekglad, heb ook meerdere mensen zien vallen. Echt gevaarlijk!

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh man, ik ben nu al een uur thuis en heb het nog steenkoud. Brrrrr.:(

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @tm: leuk he! Met de hond in de sneeuw!

@lz: mooi dat je examen goed ging.

@ka: wat leuk dat ze zo’n waterrat is. Oei, en je sv een hartinfarct en Elisa een dubbele oorontsteking :S

@nonnie: het wordt afgeraden om aardbeien te geven onder 1 jaar. ( vers, uit de potjes mag wel.)

@caro: zo zo jij was er vroeg bij vanmorgen.

@nonnie: herkenbaar dat bewegen met het hoofd bij het eten geven. Fruit zit soms overal en nergens.

@mermaid: balen van je ochtend, een vrijdag hoort toch op z’n minst relaxed te zijn.

@tm: heel goed meid op je strepen gaan staan!!

@caro: ik dacht dat ze alleen vruchtenthee mogen.

@ikheid: vervelend dat Jayden nog steeds zo’n koorts heeft. Beterschap!

@lautjuh: beterschap voor de kleine meid! ik zet bij verkoudheid een gesneden ui bij haar bed. En je kan het bedje schuin zetten.

@nonnie: haha ik heb vanmiddag ook super nanny gekeken. Maar wat kan je dan zien dat gezag hebben belangrijk is he!!

@napoleon: bah sterkte met femke! Hopelijk knapt ze snel op.

@chilleke: haha fijn dat gijs zo vrolijk is! Daar kan je zelf dan ook zo vrolijk van worden he!

@caro: leuk naar de kerstmarkt! Pff snowboots heb ik gewoon nog steeds niet gekocht! En ik denk niet dat ik ze nu nog kan krijgen:p

@napoleon: gefeliciteerd met lieke

@eylem: leuk dat irem nu in het winkelwagentje kan! Is een stuk makkelijker he!

@ikheid: nou lekker dan van de ha en van je solli uitslag en je mannetje in duitsland, dikke knuffel meid

@surf: pff fijn he die sneeuw, en ook al zieke kinderen. Beterschap! Gefeliciteerd met kasper’s 8 maanden

@mermaid: pfff balen van het verkeer, ik moest al aan je denken omdat ze zeiden dat het in utrecht heftig was.

@ka: veel plezier met de visite! En gefeliciteerd nog.

@mirjam: heftig zeg! Ik ben echt blij dat ik vandaag de weg niet op hoefde! Knuf meis, sterkte met je sm

@mermaid: vervelend dat je last hebt van je buik, ookal hoort het erbij toch kan het vervelend zijn.

@mirjam: leuk even wat nieuws op je werk. Idd je zelf ff goed promoten.

@caro: fijn dat de kerstmarkt leuk was.

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @kris: lekker hoor het hele weekend niks!! hier ook :p heerlijk

@tm: en heb je een doorverwijzing gehad?? of heb ik er overheen gelezen??

14. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

nee ik moet nog gaan maandag even bellen

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ohh oke ;)

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Caroma; Maar het is ook echt koud buiten... brrrr..
    @ TM nou dat is niet te hopen dat je dat hebt, dat is wel een nare ziekte ! Maar het zou wel het e.e.a. verklaren natuurlijk

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hoi hoi,

ik spring effe voorbij, ben morgen weer van de partij. heb bij gelezen, maar effe geen puf te reageren... effe snel wat ik onthouden heb!: pamsie en chloe: hoi :), ikheid: knuffel, eylem: wow nu al in winkelwagen, zal da ook eens proberen! ka: kan me goed voorstellen da je twijfelt of maandlasten..mermaid:ben benieuwd naar je buikfoto! nu weet ik het effe niet meer sorry :):)

Gezellige avond bij mijn ouders gehad, thomas mooi kerstpakket gehad, ben benieuwd naar de mijne, hebben jullie al iets gehad?

nou slaap lekker!

doeiix

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    mirjam, ik heb ook facebook :) zie pb

19. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ik ben helemaal bijgelezen.. (met onderbrekingen, vriendlief kwam thuis haha;))

Maar heb niet meer de puf om te reageren..
    Spreek jullie morgen meiden!
    Slaap lekker!

X

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Morge!!

Pffffft, zou ik lekker naar de kapper gaan, heb maar afgebeld.... Mijn auto krijg ik niet door de sneeuw. Lekker dan, eindelijk eens een "echte" auto, rijdt dat ding niet door de sneeuw......

Ikheid: hoe gaat ie??

Mirjam: ik zal jou eens even gaan zoeken op FB!! hahaha

Deel Deze Pagina