APRIL-mama's 2010 deel 7!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: balen zeg dat je zo'n last hebt van je buik!

Nonnie: lekker onverwachts frietje!
    Die Alyssa gaat je op een dag verrassen, dan gaat ze ineens kruipen!

Pamsie: fijn dat de cursus nog ff doorgaat!

Maillot: dat is snel zeg!

Mirjam: hahah die Justin! Snurkertje..
    Das gaaf zeg, leuk een nieuwe uitdaging op je werk! Gaat je vast lukken!

Caro: fijn dat de Kerstmarkt geslaagd was! Idd erg glibberig ja!

LZ: balen zeg dat je nu niet naar de kapper kan!

Jayden lijkt weer helemaal de oude, heb nog niet getempt,
    dat doe ik zo ff, maar hij heeft weer praatjes genoeg en voelt niet meer
    warm aan. Ooooh ik be zó enorm blij! Wat is dat verschrikkelijk zeg als ze zo
    ziek zijn, dan sta je echt machteloos.
    Gelukkig is manlief vanmiddag ook weer thuis..

X

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Goedemorgen!

even ego hoor!
    Allemachtig wat een nacht, laetitia sliep echt verschrikkelijk weinig. Arm meiske en maar hoesten en niezen, Eten doet ze ook niet al te best. Pff dit i dag nummer 4 of 5 ondertussen ik weet het niet eens meer... Ben eht zo moe.. Maar goed we gaan gewoon door, Arm meiske.

@ ikheid, Wat goed dat jayden weer opgeknapt is!!

Ff geen puf meer om verder te reageren..

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lautjuh: je was al naar de dokter geweest hè?
    Is ze alleen verkouden?

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lautjuh: heb je Luuf in huis? Zo ja, 's ochtends hals, nek, borst en rug insmeren en 's avonds ook. Neusdruppels gebruiken, desnoods een hoestdrankje van VSM gebruiken. Heb je niks van dit alles in huis dan bij de weekendapotheek gaan halen.
    Hoofdeind beetje omhoog zetten, kunnen ze beter ademen en een ui in 2 stukken onder haar bedje zetten.
    's Ochtends een zetpil, 's middags eentje en 's avonds.
    Eten is niet belangrijk, maar drinken wel, dus geef d'r geen fruit/groente/brood, maar lekker wat flessen kunstvoeding.

Dit zijn al mijn tips.. Zo deed ik het ook met Jayden toen ie zó verkouden was. Binnen een week was het over.

Ik ging ook naar buiten, ff frissen neus halen, goed inpakken.. Hele dagen binnen is dan ook niet goed, virussen hangen in huis rond, ook goed je huis luchten..

Sterkte ermee! xxx

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    lz, hier ook een hoop sneeuw, maar moet er toch doorheen!

ikheid, fijn dat Jayden weer wat beter is!

Lautjuhhh, schiet ook niet op dan...heeft ze ook koorts?

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik val gelijk me de deur in huis. Zie hier mijn allereerste buikfoto, vandaag genomen, 12w1d zwanger:

Bekijk bijlage 115644

7. lautjuhhh

@chilleke koorts heeft ze niet,

@ikheid tanx voor de tips mn vent is nu wat dingetjes halen hopelijk werkt het een beetje. tanx voor de tips ik ga het zeker vanavond opnieuw proberen ze heeft gelukkig net een beetje pap op.. en idd eten hoeft ze van mij niet veel maar drinken wel genoeg :) we gebruiken nu otrivin, en gaan straks even een ommetje met haar maken buiten dat is wel lekker voor dr.

8. lautjuhhh

@mermaid mooie foto!

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja en Luuf helpt ook goed! Dan kan ze beter ademen..
    En de dokter zei gisteren tegen me dat flessen heel belangrijk zijn, vocht dus en genoeg natte luiers, laat het eten desnoods achterwege. Sterkte ermee!

Mermaid: aaah lief buukske! Wacht maar.. straks gaat het ineens heel snel.

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jayden is wakker.. ik ga hem ff fruit geven, als dat erin gaat is ie vast en zeker beter. Ik ga meteen ook ff temperatuur opmeten.

Later! x

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Helaas... ik tempte net 39.4.
    Maar hij is vrolijk en voelt niet warm aan.

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Gatverdamme, soms baal ik zo van Arco :x. Voetbal gaat uiteraard niet door en dat wisten ze van de week al. Dus hij stelde voor dat we dan vandaag even samen de stad in zouden gaan om wat kerstcadeautjes te kopen. Zegt ie donderdag dat een paar jongens van zijn team een zaal hebben gehuurd en gaan zaalvoetballen. En hij gaat ook. Nou lekker leuk, spreken we af om samen de stad in te gaan, gaat ie ineens weer wat anders doen. Ja, dan zouden we vanochtend we even kunnen gaan. Nou ja, prima, maar hij komt net terug van de boodschappen doen zegt ie: ja, ik moet wel al om 12.00 uur weg naar Oudewater voor het voetbal. Hallo hé, alsof we dan nog tijd hebben om even rustig door de stad te lopen. Ik moet me nog opmaken en Ayla nog wassen en aankleden. Conclusie...we gaan dus niet en nu kan ik van de week dus wéér alleen naar de stad om nog cadeautjes te kopen. Dat is toch lomp, of ben ik nou zo'n zeikerd. Hij is er echt NOOIT op zaterdag, dus ik vind het leuk dat we eindelijk eens een keer met z'n 3-en de stad in gaan, maar nee hoor, meneer gaat liever voetballen. Ik vind mezelf nu even heel zielig. Oh, en ik kan ook niet even zelf naar de stad, want Arco heeft natuurlijk ook de auto mee en met al die sneeuw die er ligt ga ik ook echt niet helemaal lopen naar de stad.

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mag ik zeggen dat ik het een beetje erg egoïstisch van Arco vindt?
    Zaterdag is de enige dag dat je met z'n 3tjes naar de stad kan, of er moet zondag koopzondag zijn. Jammer dat ie dan het voetballen verkiest boven een middagje shoppen met zijn vrouw en dochtertje.. Beetje raar idd! Heb je hem er ook op aangesproken? En wat zegt ie dan?

Knuffel!!!

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

En hij stelde het ook nog zelf voor om naar de stad te gaan!

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou dat mag je best zeggen idd, ik vind het ook rete-ego. Ik zei het net tegen hem en wat is zijn (domme) smoesje: Als die jongens dan een zaal huren voelt hij zich toch wel verplicht om te gaan ;). Nou dat slaat natuurlijk als een tang op een varken, want als de voetbal niet doorgaat zijn er natuurlijk genoeg die andere plannen maken. Als ze dan een zaal huren is dat allemaal leuk en aardig, maar dan kunnen ze erop rekenen dat er een aantal niet meegaan.

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zeker kun je daarop rekenen dat ze dan andere plannen maken, zeker iemand die een gezin thuis heeft zitten..

Tegen hun durft ie geen nee te zeggen en jou laat ie op een zaterdag lekker thuis zitten.

Ja sorry hoor.. maar ik zou ook behoorlijk over de pis zijn!

Hier nog zo'n snuggere Harry ;)
    Kerstavond is ie gewoon niet thuis! Kon geen nee tegen zijn collega's zeggen en nu gaat ie gezellig met hun uit eten en ik zit hier.. Ook erg gezellig!

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

AHA! Ik zie dat er morgen koopzondag is, dus hij kan zijn ochtendje uitslapen vergeten en we gaan gewoon morgen naar de stad.

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Als straf! Zó! Goed zo Mermaid!
    Heb je het hem al meegedeeld? 'Arco.. vandaag dan wel niet, maar morgen gaan we lekker een dagje shoppen met z'n drietjes!'

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou idd, en dat is echt al zo ontzettend vaak gebeurt, dat het me eigenlijk al geeneens meer verbaasd. Niet dat ik er niet van baal natuurlijk.

Oh nou, da's ook lekker leuk met kerstavond alleen thuis...

20. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen dames !!

ikheid balen zeg nog steeds koorts!
    maar geloof me het komt allemaal echt wel goed
    helaas worden ze ook ziek om zo een goed immuumsysteem aan te maken en hoe rot het ook voelt!! en hoe machteloos je ook voelt het komt echt goed en over een paar dagen is hij helemaal weer de oude!
    heeft ie nog geen vlekjes?

hier is noa al zo vaak ziek geweest en de laatste echte hoge koorts wat ze heeft gehad was toen ze de mexicaanse griep had !

zo hier heerlijk kunnen slapen
    pff werd echt alleen helemaal stijf wakker
    weer een symptoom:S zo maar even een pijnstiller in nemen want overal doet het me pijn

vandaag gaan de kids een nachtje logeren:)
    en morgen doopdienst van kleine kyan!(klein klein:p zo klein is tie niet meer:p:p)
    en dan morgen middag kindjes weer ophalen
    vanmiddag hebben we namelijk een kerstborrel van ab zijn werkgever en daar wordt stevig gerookt in de kantine dus wil me kindjes daar niet mijn kindjes bij hebben

Deel Deze Pagina