APRIL-mama's 2010 deel 7!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, nee hij is nu op zolder aan het gitaren, maar als hij straks beneden komt zal ik het gelijk even tegen hem zeggen.

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Goedemorgen dames!

wat een mooie ochten hier: Alles bedekt met veel sneeuw en het zonnetje wat er op schijnt:D

Ikheid: Wat jammer dat de koorts niet echt wil zakken, maar gelukkig voelt hij zich zelf al wat beter. Knufffff!!

Mermaid: Tsja....ben het toch wel helemaal met ikheid eens. Een beetje erg ego! Zou man hier ook niet hoeven te proberen...niet dat ie zo onder de duim zit, maar hij hecht gelukkig wel veel waarde aan zijn gezin. Hij werkt de laatste tijd ook 6 dagen per week en vandaag hoeft ie eindelijk eens niet te werken, maar is nu wel even naar klant van zijn eigen bedrijf. MAar dat maakt me niet uit, zolang hij op tijd terug is.

pamsie: Wat fijn dat de therapie nog even door gaat! En nog fijner dat het je ook helpt!

Hier: was gisteren avond al vroeg in slaap gevallen op de bank en vanmorgen heeft mijn man me lekker laten uitslapen tot half 10. Zo even beetje in huishouden doen totdat man terug is. Daarna even langs mijn ouders.....en vanmiddag naar tante van mijn man. Even kopje koffie ddrinken. Hoop wel dat de sneeuw even weg blijft want we willen lopend gaan.

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Oja: wat een mooi buikje mermaid......!!! Mijn vriendin is 23 weken en die heeft hetzelfde buikje:$ Had foto's van mijn buik uitgehaald met 20 weken...nou dat was een toeter!!
    Had je bij ayla ook zo'n bescheiden buikje?

tm: Gezellig doopfeest! Hoe gaat het nu eigenlijk met de kleine?

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

jaaaa het gaat erg goed !! de laatste x ziekenhuis is alweer weken geleden!
    en het ventje gaat zo op zijn zus lijken
    het is echt een lieverd

5. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Dat moet toch een lekker gevoel geven! Dan geniet er morgen maar goed van!

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

TM: hmm weer een symptoom.. Sterkte meis!
    Logisch dat je daar je kids niet mee naartoe neemt, ik probeer dat ook altijd te vermijden, maar helaas lukt het niet altijd.
    Veel plezier vandaag op de borrel en morgen bij de doop!
    Ja ik hoop dat Jayden snel koortsvrij is.. gelukkig heeft ie er nu niet veel last van, hij is alleen heel erg moe. Hij ligt nu weer op bed en heeft net zijn potje fruit leeggesmuld. Goed teken dus!

Mermaid: nou ben benieuwd naar zijn reactie. Hier heeft manlief ook vaak rare, onverklaarbare acties, ik kijk er dus ook niet meer van op.. Reageer er vaak ook erg nuchter op en daar kijkt hij dan wèl weer van op, haha!

Quschke: ooh lekker bij kunnen slapen! Je zal het nodig gehad hebben! Veel plezier bij je ouders en tante van je man!
    Ik zag op buienradar dat er vanavond pas weer sneeuw komt.. Althans hier wel.

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ikheid nou idd goed teken
    hier zegt de HA zolang ze nog vrolijk zijn enzz is het niet ernstig !
    maar zodra ze loom worden en niks willen doen moet je aan de bel trekken

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Mermaid; Mooi beginnend buikje hoor...
    Balen zeg van Arco. Ik zou ook boos zijn hoor

@ Ikheid; Balen zeg dat hij toch nog koorts heeft,
    maargelukkig wel wat vrolijker !

@ Lautjuhhh; Sneu he als ze zo verkouden zijn
    Zoals ikheid zegt, vocht is het belangrijkste
    En luuv etc werkt hier ook

@ Pamsie; fijn dat de therapie je helpt !

@ TM; balen dat je zo stijf bent.. en wat fijn
    dat het zo goed gaat met het zoontje van je
    vriendin !

Hier heerlijk uitgeslapen... althans tot half 9,
    maar dat vind ik uitslapen tegenwoordig !
    Sanne haar verkoudheid lijkt ver over, maar nu lopen Wes
    en ik onwijs te snotteren ... ha ha..
    Als Sanne straks wakker is gaan we even naar de prenatal.
    De traphekjes zijn in de aanbieding !

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Fijn dat Sanne beter is! Jammer dat Wes en jij nu aan het snotteren zijn geslagen! Veel plezier straks bij de Prenatal..

Wij gaan volgende week traphekjes halen (2), kindersloten voor de 3 deurtjes in de keuken, de rest zijn allemaal lades, en kindersloten voor het dressoir. Ook kopen we dan een autostoel..

X

10. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ow....traphekjes! Das een goeie! WE hoeven er maar 1, maar moeten er binnenkort ook maar eens op zoek naar gaan.

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Zo, de shop-stop is even in pauze gezet. Zag toch een leuke site met leuke jurkjes en tuniekjes....hopelijk komt het nog voor kerst binnen dan ben ik helemaal blij!!!

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mermaid: ik voel een 2e kaassoufflee-gate:D:p Hier wordt ook vaak van alles gewisseld/ veranderd.... mannen grrrr

TM: fijn dat het zo goed gaat met Kyan

Ikheid: ook leuk met kerstavond alleen8)

Kris: lekker voor Sanne!! Nu jullie beterschap

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahaha Quschke! Shop a holic..

14. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    normaal ben ik echt iemand die heel zuinig op z'n geld is, maar de laatste 2 weken is een ramp! En dat in deze dure maand!
    Achja...met kerst komen weer wat financiele mee vallers;):p

15. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Hallo allemaal hoe is het hier... Goh alweer no 7 geopend.. ik loop echt achter joh..

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

17. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mermaid ik sluit me bij de anderen aan. Ik zou het ook echt niet leuk vinden! Trommel hem morgen op tijd zijn bed uit om naar de stad te gaan :)
    Mooie buik! Je had bij Ayla een bescheiden buik toch? Ik bij Elisa wel. Met ongeveer 15 weken had ik hem even groot als jij nu. Gaat het nu ook sneller dan bij Ayla?

Ikheid beterschap met Jayden!

@ Hypotheek, die 900 is bij ons dan netto. Daarom vind ik het ook erg veel. We hebben nog wel wat andere woningen gezien net op funda dus maandag maar eens bellen voor wat bezichtigingen. Even wat vergelijken en verder kijken.

Hier ook deze maand veeeeeel geld uitgegeven. Moet ook nog een autostoel voor Elisa, maar nog geen idee welke. En ze lijkt wel een groeispurt te hebben want al haar broeken krijgen hoog water en rokjes zijn ineens wel hele minirokjes... Straks even naar de prenatal en daarna nog even de stad in. Alleen met Elisa want manlief gaat slapen omdat hij vannacht moet werken. Hoe gezellig...

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Quschke: Ja, bij Ayla had ik ook een hele bescheiden buik. Toen was dit mijn buik met 20 weken.
    Bekijk bijlage 115662

Linkje van de site?

@ Kris: Fijn dat Sanne beter is.

@ Ka: Ja, € 900,-- netto vind ik ook wel redelijk veel idd. Kan me voorstellen dat je er dan nog wel even over na moet denken.

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Dit was bij Ayla trouwens mijn buik met 11 weken:

Bekijk bijlage 115663

Echt nog helemaal niks te zien dus. Zo strak is mijn buik trouwens sinds de bevalling niet meer geweest hoor. Ik heb ook heftige twijfels of ie ooit wel weer zo strak gaat worden, ik heb er een hard hoofd in iig.

20. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg

Deel Deze Pagina