Surf beterschap met Kasper! Ikheid woooow hé dat is echt hoog! Boven de 40 moet je volgens mij de hap bellen. Doen meid! Arme jongen... Beterschap met hem!
Ikheid ik zou de HAP bellen. Heb je vandaag ook nog PCM gegeven ? Want dan is het helemaal veel te hoog.
Nou ze kijken niet meer naar de koorts zelf, maar naar het kind. Hij drinkt goed, plast goed, reageert nog goed, is alleen wat jengeliger en voelt dus warmer aan.. Ze heeft me gerust kunnen stellen en ik mag altijd nog een keer bellen als ik het later op de avond niet vertrouw of de situatie verslechtert..
Hij zit nu Woezel en Pip te kijken in zijn kinderstoel en op zijn vingers te bijten, ik voel ook alweer 2 knobbels.. Wij gaan nu ff eten en dan ga ik Jayden eten geven en als ie niet wil eten krijgt ie een fles en kan ie naar bed.. Man man man, wat maak ik me zorgen.. echt klote dit! Op de hap hebben ze me wel gerust kunnen stellen.. Ooh haha, hij zit hier weer te brabbelen zo af en toe.. Dus pcm gaat werken.
Dat is ook zo het klinische beeld is veel belangrijker en bovendien zijn die huis tuin en keuken termometers niet zo nauwkeurig. Als het echt ernstig is zou hij ook suf moeten zijn of in ieder geval uit zijn doen. Minder plasluiers moeten hebben etc. Laat je niet gek maken door die termometer.. maar houdt hem gewoon wel goed in de gaten .. kus kus !
Sanne heeft trouwens net een behoorlijk bord sperciebonen met aardappel en een kwart appelpartje erdoor op !! Ze moest gewoon huilen toen het op was.. Dus hopelijk is de geen groente willen fase weer even voorbij !
Ha meiden, wel bijgelezen net van vandaag maar ben alles weer vergeten nou ja bijna alles Ikheid jeetje wat een zorgen!! Wel fijn dat ie zich verder nog goed lijkt te voelen! Sterkte ermee! Pfff wij zijn de hele dag weggeweest, wel leuk maar ook wel weer lekker even thuis te zijn! Vanochtend met mijn moeder naar de kerstmarkt geweest, stelde niet zoveel voor maar goed toch wel leuk. Daarna zijn we naar een stad hier in de buurt gegaan, eerst döner gegeten bij een collega van mijn man in zijn zaak en daarna bij een andere collega op de thee geweest. Supergezellig maar we zijn net pas thuis. En door al dat eten (de thee was natuurlijk niet alleen thee) gaan we maar niet meer eten, zit nog vol. Zal ik om 22.00 uur wel ineens honger krijgen maar dat zien we dan wel weer. Wat leuk al die buikfoto's, wat hebben de meeste bescheiden buikjes zeg Dit was ik met 40 weken, ik ontplofte zowat (let ook niet op mijn kleren, die broek was de enige (krijgertje) wat ik nog paste, echt vreselijk)
@ikheid: Heel veel sterkte meissie! Kan me voorstellen dat je je ontzettend zorgen maakt! Gewoon hap weer bellen als je ook maar twijfelt!!! Dikke knuffel!!! @buiken: Wat een verschil in buiken zeg!
OK niet lachen... ik was behoorlijk opgezwollen door al het vocht.. Dit was ik de dag voor de bevalling dus met 37 weken Ik heb ook nog een naaktfoto van mijn buik, maar die houdt ik voor mezelf
Mooie buiken! Check mijn foto eens Kris.. ik was ook behoorlijk opgezwollen door al dat vocht! Nou jayden heeft 2 danoontjes op en 120 cc. Netjes toch! Hij ligt nu sinds kwart over 6 op bed en slaapt.. Hopelijk knapt ie weer een beetje op! Zo wij hebben gegeten.. alles opgeruimd en zitten nu aan de thee. Vanavond lekker bankhangen. Meiden, allemaal een fijne avond! Tot morgen! Dikke x en bedankt voor alle lieve berichtjes!
Mooie buik hoor!!! Die van jullie lopen zo mooi egaal naar beneden. Die van mij gaat direct onder de borsten recht vooruit. Omdat Justin zo hoog lag, had ik af en toe het gevoel dat mijn borsten op mijn buik leunde.Had je zoveel last van vocht? Ik heb daar (gelukkig) totaal geen last van gehad.
Dankje Quschke! Manlief is nu ff naar boven toe.. Jayden begon ineens te huilen. Ooh Surf: beterschap met Kasper! Oké, nu ben ik echt weg xxx
Hier was ze al ingedaald hoor, dat scheelde een hoop ! En ja ik had vooral de laatste dagen erg veel last van vocht, maar ook een erg hoge bloeddruk, dat schijnt vaak een combinatie te zijn, vandaar dat ik de dag hierna ook ingeleid ben.