APRIL-mama's 2010 deel 7!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Chilleke: Oh ja, da’s heftig als je nog niet zo lang bij elkaar bent en dan een kindje krijgt. Het is zelfs al heftig als je al 10 jaar bij elkaar bent zoals Arco en ik. En de Asperger zal het idd ook niet makkelijker maken. Het zoontje van mijn nicht heeft ook een lichte vorm van Asperger en die kan idd ook erg slecht tegen veranderingen. Asperger bij kinderen kan volgens mij pas op een wat latere leeftijd vastgesteld worden, sowieso niet als ze de leeftijd hebben van Gijs nu. Bij het zoontje van mij nichtje is het vastgesteld toen hij een jaar of 5/6/7 was denk ik. Het was bij hem bijvoorbeeld ook altijd best lastig om contact met hem te krijgen, je moest echt eerst zorgen dat hij je aankeek en dan pas kon je iets aan hem vragen, anders hoorde hij het gewoon niet. En voor hem werd het heel moeilijk toen hij een zusje kreeg, want die gooide natuurlijk wel eens wat in de war wat hij gemaakt had. Nou, drama’s werden dat….

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oeps sorry!

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ha ha, maakt niet uit hoor...

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    D`r ligt hier trouwens bizar veel sneeuw. Net gaan wandelen met de hond denk dat er wel 30 cm ligt. Echt enorm veel

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    idd heeft sowieso een inpact! we redden het wel!
    maar ja, over da asperger, daar wil ik liever niet over na denken, ik geloof er nu lekker in dat hij het niet heeft :p voor mij ook een zorgelozer :p *steekt mijn hoofd in het zand* :p

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hier ook! echt bizar zo veel!

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ach joh, ik zou me er ook nog niet druk om maken, wat heeft het voor zin. Waarschijnlijk is de kans dat hij het niet heeft groter dan dat hij het wel heeft.

Hier ook veel sneeuw trouwens.

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    meiden ik ga richting bed! ben kapot!!! slaap lekker iedereen, ik heb morgen weer vroege dienst! truste!

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Truste, wij ook zo.

Sanne is vanavond al 3x aan het huilen geslagen en als we dan gaan kijken ligt ze gewoon slapend te huilen... tutje er weer in en het stopt weer... raar....

Morgenochtend als de wegen een beetje begaanbaar zijn op kraamvisite bij mijn collega ( had ik over vertelt, kindje is met 32 weken geboren, maar ze zijn nu thuis en vroeg of ik op visite wilde komen .. ) Daarna werken.. helaas.

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    En chilleke als hij het al wel heeft zoals je zelf al zegt er zijn zoveel vormen, met heel veel valt heel erg prima te leven.. En je druk maken heeft al helemaal geen zin, daar wordt de kans niet kleiner van. Alhoewel ik me voor kan stellen dat het je soms wel bezig houdt

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @kris: wat de hond nog te zien? of hebben jullie een grote hond!

@eylem: Lotte is idd ook een ukkie. jeetje wat een toestand met jullie woning zeg! en bellen naar de kapper of je kan douche!:S daar had ik dus al heel lang weg geweest.

@chilleke: lijkt me idd lastig om mee te leven. ik ken alleen extreme vormen. ik werk veel met kinderen met autisme of aanverwante stoornissen.
    met gijs zal het vast wel los lopen. gewoon zijn ontwikkeling in de gaten houden.

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ha ha ja we hebben een behoorlijk forse donkerbruine labrador, dus als ik die niet meer zie is het echt foute boel. Vorig jaar liep ie in de polder in een sloot die je niet meer zag omdat er zoveel sneeuw ingewaaid was en toen was dus echt volledig koppie onder in de sneeuw... gekke bokkesprongen dat ie toen maakte... heb er erg om moeten lachen..

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

ach en hij het maar koud hebben:p

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    nou hij heeft het niet zomaar koud hoor.. hij rolt altijd als een idioot in de sneeuw ..

maarrrr.. ik ga ook slapen... !
    Truste en misschien tot morgen

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    slaap lekker!

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    #4596 pamsie, 19 dec 2010
    Laatst bewerkt: 19 dec 2010
    aangezien het kerstvakantie is moet ik de komende twee weken hele dagen werken:p
    haha wat een luxe he! ik ben het niet gewend:p

maar goed ik ben dus pas morgenavond online:p dus niet te veel kletsen he!!

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Morning meiden, even snel zwaai zwaai vanaf mijn werk. De weg was goed te doen gelukkig, hopen dat dat vanmiddag ook nog zo is, want ik heb geen zin om weer zo laat thuis te zijn. Hier helaas gewoon werken de aankomende 2 weken, wij mogen geen vrij tussen 20-12 en 31-12 :(.

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen!

Fijn dat de heenreis meeviel. Hopelijk kun je vanmiddag ook gewoon normaal naar huis! Dat is wel balen zeg, dat je geen vrij mag! Wij zijn gewoon twee weken gesloten (vanaf as. vrijdagmiddag 15.00 tot maandag 9 januari). Maar ik ga volgende week maandag en dinsdag wel werken. Dan is het altijd lekker rustig en kan ik de salarissen netjes afwerken en nog wat andere dingen. Het is ook echt een superdrukke periode altijd, dus dan is twee weken niet werken niet echt heel erg handig. Maar ik werk dan wel de eerste twee dagen van de vakantie, zodat ik daarna nog wel ruim anderhalve week vrij heb.

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Chilleke, lijkt me best moeilijk als je nog maar zo kort bij elkaar bent en dan al zo snel een baby. Proberen jullie nu ook regelmatig tijd vrij te maken om samen wat te doen? Wij waren al 9 jaar bij elkaar toen we Lukas kregen, dus wat dat betreft hadden wij elkaar al meegemaakt op vakantie, bij ruzies, leuke perioden en moeilijke perioden. Ik kan me voorstellen dat je dat best zult missen. Of ervaar je dat niet zo? (ik bedoel het niet rot hoor, maar ik probeer me voor te stellen hoe dat in onze situatie zou zijn geweest, maar ja, toen was ik net 18, dus dat zou toch wel heel anders zijn geweest)

@ Eylem, huh, bellen naar de kapper als je wilt douchen! Nou, daar zou ik me op een gegeven moment ook wel aan gaan storen hoor! Hopelijk kunnen jullie snel naar een ander huisje verhuizen, zodat je lekker kunt douchen wanneer jij wilt en dat Irem lekker kan rondrennen en spelen!

@ Nonnie, hihi, moest stiekem wel een beetje lachen om je asperges!

@ Pamsie, werkse meid! Hebben ze bij jullie nu dan al vakantie? Bij Lukas moeten ze nu nog een week naar school!

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Pfff, ik ga zo maar eens mijn kerstkaarten schrijven. Lekker laat weer, maar opeens besefte ik me dat kerst al over minder dan een week is! Gaat zo snel allemaal! Ik heb ze gister allemaal al aan de binnenkant geschreven en in de enveloppen gestopt, nu dus alleen die adressen er nog op knallen. Als ik iets beter voorbereid was geweest, had ik etiketten uitgeprint op mijn werk, maar ja, daar ben ik nu natuurlijk helemaal te laat mee. Grrrr, waarom was ik er niet eerder aan begonnen!?!?!?!?

Deel Deze Pagina