APRIL-mama's 2010 deel 7!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden, ik kom weer even binnenvallen...

vannacht een supernacht! kasper heeft voor het eerst van 7.30 tot 6.00 geslapen!!! jippie! hopelijk is dit het begin van een nieuwe trend...

net bij het cb geweest, kasper weegt 10,2 kg en is 70 cm lang. wat een beertje, zeg!
    verder alles prima. ze adviseerde nog wel contact op te nemen met een logopedist ivm het brood eten... dus dat doen we maar in het nieuwe jaar...

en ik heb straks nog even een afsrpaak bij de ha ivm mijn oog, heb er echt last van...

hoest hier?

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @caro: ik heb ze ook gisteren pas geschreven en ik moet nog postzegels halen... maar ik heb dit jaar maar 20 kaarten geschreven, ik had geen zin om weer de hele familie te doen, dus heb een selectie gemaakt, ik vind het wel prima...

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ kerstkaarten: Ik heb ze ook nog niet geschreven enzo. Ga ik vanavond maar eens doen. Als ik wacht tot woensdag heeft het eigenlijk ook geen zin meer.

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

wat een rust hier zeg

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Haaai skatties!

Woensdag heb ik 2e gesprek om 14.00 uur!!! :D
    Hij kon me vrijdag niet bellen ivm privé omstandigheden..

Dadelijk naar de huisarts voor mijn pols.
    Jayden is weer helemaal de oude, alleen eten gaat nog niet van harte, maar hij drinkt en plast goed. :D

Manlief is nu 2 weken vrij.. Dus zal hier minder te vinden zijn.
    Nog leuke/spannende dingen gebeurd?

X

6. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ikheid: wat goed !!! Spannend hoor, ach die baan is gewoon binnen joh!!

Kerstkaarten doe ik niet aan.... Ik raak altijd alle adressen kwijt en denk er dan pas aan op 24dec :D

Justin heeft vannacht overgegeven en vanmorgen z'n flessen uitgespuugd.. Net ook diarree, niet te hopen dat het buikgriep is....

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ikheid super zeg!!!!!!!!op naar het 2de gesprek

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

ja hier zijn ze al vrij. ik woon in lelystad dus val onder het noorden.

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    goedemorgen trouwens.

heb er al weer ff op zitten. zoals sommige al op me hyves lezen ben ik toch vrij vandaag maar dat ging niet zonder slag of stoot.
    ik moet om 9.00 beginnen.
    ik wou om half 9 lotte in de auto zetten. ( dacht laat ik maar vroeg gaan wat de wegen zullen wel slecht zijn.)
    nou de auto was ook slecht:S we zijn het hele weekend niet weg geweest. lag echt 50 cm sneeuw op de auto en de deuren zaten dicht gevroren. dus ik moest alle sneeuw verwijderen. daarna de deur open zien te krijgen. en de weg was idd niet begaanbaar. toen ik lotte had weg gebracht en op me werk aan kwam gelijk me leidinggevende op me dak dat ik even naar het rooster moest kijken omdat we veel te veel mensen in gedeeld hebben staan.
    dus ik weer voor twee weken het hele rooster na gekeken en aangepast. ( was pas de tigste keer dat ik dat deed)
    en nu kon ik lekker naar huis :D
    morgen pas weer werken van 9.00 tot 17.30 :D

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

haha hier nog zo 1 hoor!!

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @surf: wat goed dat kasper zo goed geslapen heeft! idd ff naar je oog laten kijken hoor! en idd wat een beer zeg:p

@ikheid: wat goed! nou als je een tweede gesprek krijgt ben je vaak al aangenomen;) dus alvast voorzichtig gefeliciteerd;)

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Mermaid
    fijn dat het te doen was, vanmorgen ook hier, alleen net vond ik het wel glad, terwijl de weg gewoon erg goed uit zag :(

cm
    als ik heel eerlijk ben, mis ik dat af en toe wel een beetje. mis de vrijheid die k hiervoor had, het onbezorgde. ging nog vaak stappen enzo en da gaat nou niet meer zo makkelijk, zou ik ook niet meer willen nu. ben dolsgelukkig met Gijs, maar als ik had gekozen, dan was hij er een paar jaar later pas geweest! we proberen wel dingen samen te doen! maar ja, wil gijs ook nog niet echt missen :p dus schiet niet op hahaha!
    das lekker zo lang vrij!!!
    vergeet dat ook altijd, kerstkaarten. maar ik heb ze gelukkig al op de bus, nu kwamen er alleen een paar binnen die ik vergeten was, of die ik niet had verwacht...dus moet er weer schrijven (zucht)

surf
    oh dat is wel wijs, een logopediste, hopelijk kan zij er iets mee!
    succes bij de ha
    en wat een fijne nacht :D

ikheid
    whoehoe!!! SUPER. goed teken dat je uitgenodigd ben!
    en fijn dat jayden weer beter is! succes bij de ha

mirjam
    beterschap met justin

pamsie
    gestemd!

de rest: HOI

zo, ik heb weer gewerkt :) en ben weer klaar. vandaag was/strijk dag ;) zo geeeeen zin in. maar dadelijk filmpje op en maar gaan.
    echt grappig, nu Gijs ontdekt heeft da hij kan brabbelen, hoor ik de hele tijd lieve geluidjes uit de box komen (zo schattig )

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @chilleke: thanks voor je stem weer;)

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Klinkt goed ikheid ! Spannend hoor.

Buikgriep bij Mirjam.. niet te hopen !!

Hier druk druk druk... ben dan ook weer weg ! Daaaag

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: JEUJ! Wat goed op 2e gesprek.

@ Pamsie: Lekker hoor dat je vandaag onverwachts vrij bent.

@ Caro: Hier is het ook al kerstvakantie.

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hihi stoer hoor!

(wel een enge tafel trouwens ;))

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    :S balen! Kan je dan niet meteen aan de clomid?

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nee hoor, wij zijn ook niet bezig, vind 4 kindjes wel genoeg ;)

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ikheid: fijn 2e gesprek, dat ziet er positief uit dus! super!
    en succes bij de ha voor je pols! fijn, mannetje 2 weken vrij, heerlijk!

@tm: was je naar de dokter geweest vandaag?

@mirjam: oei, wat zielig... hopelijk geen buikgriep nee, al lijkt het er wel erg op zo...

@hier ook al schoolvakantie... moeten wel vroeg weer beginnen in januari... ik zou liever een weekje later hebben...

@pamsie: wat een gedoetjes op je werk, zeg, maar wel lekker dat je nu toch vrij bent! onverwachts is dat altijd wel leuk...

@chilleke: lief he , die kleintjes die brabbelen! en kan me voorstellen dat als je niet bewust gekozen hebt voor je kleintje dat het dan best even wennen is (ook als je er bewust voor kiest is het al wennen...) ook al vind je hem nu de liefste van de wereld! dus is niet raar hoor!

hier de kindjes net op bed.
    we hebben vanavond kerstdiner bij mn ouders, nu al?? ja nu al, hihi, mn broer en schoonzusje gaan woensdag op vakantie en mn broertje en vriendin werken in de horeca dus moeten allebei werken. dat vond mn moeder niet gezellig, dus hebben we het diner een weekje vervroegd, gezellig!

moet nog even wat werken, verslag afmaken... tot later!

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @napo: ja tafel is wel eng inderdaad, dus moeten goed uitkijken!

@nonnie: hier ook niet bezig hoor, zou wel willen en af en toe denk ik dat het zover is, maar helaas... vriendjelief wil nu echt nog niet, op zn vroegst als kasper 1 is, en mssn wil ie toch helemaal niet meer... (was eerst ook zo, toen zei die van wel, en nu zegt ie steeds van niet...) dus we moeten nog maar kijken hoe het verder gaat...

Deel Deze Pagina