APRIL-mama's 2010 deel 7!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goeiemorgen!

@ Chilleke, geniet van je vrije daagjes!

@ Eylem, jammer dat ze naast de voedingen ook nog een paar keer wakker is geweest! Gelukkig was ze snel getroost, maar toch, je bent er zelf wel weer wakker van!

@ Quschke, balen van je nacht meid! Sneu he, zo'n verkoudheid. En dan het nu minder lijkt, dat heb ik zelf ook wel als ik verkouden ben. 's Nachts lijkt het altijd veel erger te zijn! Heb je niets van Luuf in huis ofzo? Misschien vannacht eens proberen, en het hoofdeind van zijn bedje iets omhoog zetten.

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ga vanmiddag crea doen met de kids. Ik wil met Noa wat handafdrukken maken op wit papier. Daar wil ik dan twee van die Nutrilon containers mee bekleden. Lukas gaat met strijkkralen onderzetters maken en die doen we er dan in. Cadeautje voor de opa's en oma's.

Verder nog even boodschapjes doen, maar ik ga zo eerst maar eens strijken. Ik heb twee afleveringen van Gossip Girl opgenomen, dus dan kan ik die mooi kijken terwijl ik strijk.

Oh ja, trouwens, Noa heeft wat nieuws. Als ik in kleermakers zit voor haar ga zitten, dan pakt ze gelijk mijn handen en trekt ze zich helemaal op. Dan gaat ze lachen en dan geeft ze me een grote kroel. Echt zo ontzettend lief!

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ja heb hem gisteren avond met luuf ingesmeerd, zijn hoofdeinde omhoog gezet, neusspray gegeven en een ui onder zijn bed gelegd.
    Het rare is dat ik hem om 5 uur tussen ons in heb gelegd en dat het toen ook beter leek te gaan. Zijn temp was vanmorgen al naar 38.1 gezakt.

@eylem...ook zo'n balen nacht!

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ikheid wat vervelend dat Jayden ook nog niet helemaal opgeknapt is
    Balen van de nachten van degene met een slechte nacht !!
    Caromama; wat lief !

Hier ook een slechte nacht.. maar vervolgens wel tot 09u uitgeslapen !
    Ik heb vandaag een fotosessie in de v&d om11.20u dat komt nu natuurlijk helemaal niet uit met haar schema .. ben volop aan het dubben hoe ik dat nou ga doen. Denk dat ik zo na het douchen en zo maar vertrek naar de stad. Dan daar met haar rondloop met de wagen plat in de hoop dat ze even slaapt dan om 11u ergens gaan zitten en haar haar fruithapje geven en daarna de fotosessie en weer naar huis... he ingewikkeld...
    Die fotosessie heb ik trouwens gewonnen met het raden hoeveel ballonnen er in een bak zaten ha ha.. dacht daar hoor ik nooit meer wat van. Wel dus.

5. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Wat creatief! Als ik dat zo allemaal lees ben je echt een toffe mams!!!
    Wat goed van noa..Justin heeft hier nog niet door dat hij zijn armen kan gebruiken om zich op te trekken:p

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Thanks! :)

Noa heeft het ook pas sinds een paar daagjes door! Nou ze vindt het echt helemaal prachtig! Zodra ze op haar voetjes staat begint ze helemaal te stralen en te lachen. Het gevaar is alleen dat ze dan zo moet lachen dat ze begint te wiebelen met haar heupjes en dan valt ze weer om (uiteraard valt ze in mijn veilige armen ;)). Het kruipen begint er nu ook echt in te zitten. Ze probeert echt haar buikje op te tillen. Eerst deed ze ook alleen maar achteruit schuiven, maar nu probeert ze vooruit te gaan. Lukt niet helemaal, daardoor gaat ze eigenlijk meer schuin zijwaarts! Heel grappig om te zien! :D

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Balen van je slechte nacht. Ik vind het ook altijd zo vervelend als je ergens op een bepaalde tijd moet zijn en dat ze dan het schema opeens helemaal in de war brengt! Ik hoop dat je plannetje lukt!

Veel plezier bij de fotoshoot! Het is ook wel een echt fotomodelletje, dus dat zal wel goed komen!

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Misschien dat hij zich dan wat meer geborgen voelde? Als Lukas zich niet lekker voelt wil hij ook altijd bij mij slapen. Ik laat het ook altijd wel toe, want dan slaapt hij ook beter dan in zijn eigen bed. Beterchap met Justin!

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Ikheid, succes met je tweede gesprek vanmiddag!

10. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    idd...ikheid: heel veel succes! hopelijk kom je terug met goed nieuws!!!!!! ik duim voor je!

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    mijn badje is vol en daar spring ik nu beven in......plonssss

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Jeetje, dat is heftig van die zwangere vrouw. Lief dat je wat kleertjes van Noa aan haar hebt gegeven. Misschien kun je contact opnemen met het Rode Kruis, of het Leger des Heils ofzo. Gatsie, wat naar om over na te denken, zo’n vrouw zwanger en in deze kou op straat, hoe moet dat straks als ze moet bevallen en zou ze al wel eens controles gehad hebben bij een vk?

@ Kris: Leuk een fotoschoot. Komt vast helemaal goed met jullie Hollands Next Topmodel!

@ Ikheid: Veel suc6 met je gesprek vandaag.

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zover ik iets van haar verhaal kon begrijpen wordt ze opgevangen bij de Salvation Army (dat is toch Leger des Heils?) Maar ze praat zo slecht Engels, dat het echt lastig is een gesprek met haar te voeren. Ik heb me de eerst dag en nacht nadat ik met haar gesproken had ook echt heel rot gevoeld. Als ik dan om me heen kijk wat wij allemaal hebben en hoe vanzelfsprekend we dat vinden, dan schaam ik me soms. Maar ik probeer het nu wel los te laten, want ik kan haar toch niet echt verder helpen. Ik kan haar niet in huis nemen of wat dan ook! Ik moet er maar gewoon van uit gaan dat ze bij het Leger des Heils haar de hulp zullen bieden die ze nodig heeft als de baby komt. En wat er met die baby gaat gebeuren, ik wil daar gewoon niet aan denken. Ergens hoop ik dat het kindje wordt geadopteerd, want wat voor leven heeft zo'n pasgeboren babietje op straat, vooral met dit weer?
    Ik ga vandaag weer naar het winkelcentrum. Als ze er weer zit zal ik wel een broodje halen voor haar ofzo. Dat doe ik eigenlijk liever dan geld. Ik ken haar verder niet, dus ik weet niet of ze ook niet aan de drank of drugs is. Dat ze daar al haar geld aan verbruid. Dan geef ik liever een broodje of wat drinken, daar heeft de baby ook nog wat aan. :(

14. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@caromama Wat lief van je!! Ik zou precies hetzelfde doen!
    @ Slechte nachten balen hopen dat het wat beter gaat!
    @ zieke kindjes, ik weet hoe het voelt echt zo zielig!
    @ikheid he bah jayden weer niethelemaal lekker.. hopen dat het snel weer wat beter gaat! Succes vanmiddag!!! Hopelijk kom je terug met goed nieuws!

@hier, vannacht een goede nacht gehad maar 1 x er echt uit geweest voor laetitia de andere keren hoeste ze alleen maar en was ze weer stil voor ik bij haar kamer was. ze heeft uitgeslapen tot 9 uur.. ze lijkt zich iets beter te voelen maar ik juich nog niet te hard.. Maar de rust heeft ons zelf ook wel goed gedaan..
    Voor de rest vandaag huishoudentje weer een beetje op orde brengen en wat dingen in huis halen voor kerst.

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Ja, Salvation Army is het Leger des Heils. Nee, idd, je kunt ook zo weinig voor haar doen. Alleen hopen dat ze idd ergens redelijk opgevangen wordt enzo. Een broodje kopen doe ik ook altijd liever, anders weet je nooit wat ze met het geld doen idd.

16. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

caro wat lief van je
    ik zou dat ook doen hoor ipv geld!

lautjuh fijn dat het beter ging vannacht !
    ik hoop dat het zo blijft!

ikheid succes met je tweede gesprek!

hier kerst pakket opgehaald!
    nog niet opengemaakt kon hem moeilijk met 2 kids 5 trappen op sjouwen
    thobias ligt lekker op bed en noa zit te genieten van mijn bapoa broodje lekker dat ze het vind hahah

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Dat scheelt, heeft ze iig geen astma ;)
    Het werkt ook niet altijd.

Trouwens, merken jullie ook iets van bijwerkingen? heb het idee dat Femke er misselijk en een beetje hyper van wordt...

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    blerg... hoor net dat een vriendinnetje borstkanker heeft... ze is nog maar 23...

19. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@napoleon he gadverdarie borstkanker.. Sterkte!
    @ TM Ja ik hoop ook dat het zo blijft, Bapoabroodje mjam zo maar ff naar de winkel :p
    @hier Laetitita drinkt haar flessen niet wel gewoon drinken maar weigert melk. en eet wel broodjes :S Kan dat veel kwaad?

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Napoleon: Oh nee, wat een klote nieuws :(.

Deel Deze Pagina