APRIL-mama's 2010 deel 7!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ikheid: ik duim voor je

napoleon: heel veel sterkte hoor

autostoel: jolene nog in maxi cosi... past nog wel
    het volgende stoeltje hebben we van mijn zus te leen... die heeft hem niet nodig

heb een skipakkie te koop
    jolene is er al uit
    het is maat 74 maar ze zit nu al in 80

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ikheid klinkt goed even afwachten nog
    en lief kleren zijn idd altijd goed

3. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
  4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat een lieve foto Wendy!

Nonnie: klussen jullie met de kerst gewoon door?

5. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    nonnie wat klussne jullie?

even een paar dgn niet klussen is ook wel fijn toch?

6. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    dank je wel ikheid

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
  8. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ingrid: wauw.. zwanger!!! super gefeliciteerd
    hoe voel je je?
    bijlezen.. sorry kan niet alles lezen
    erg druk met de kids/ etc

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wooow dat wordt wel heel erg mooi Wendy, wat een grote ruimte! Kunnen de kids straks lekker spelen..

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Caromama oh lijkt me superleuk zo'n bouncer, ben alleen bang dat het nu een beetje te 'laat' is om er eentje te kopen

Chilleke hmmmm die boterhammen met ragout klinken erg lekker, nooit geprobeerd, ook maar eens kopen!

Napoleon jeetje wat erg voor je vriendin :(

Ikheid fijn zeg dat het zo goed ging! nog even duimen dus! Wat lief van je man!

Kris leuk dat de fotosessie goed ging! Hopelijk zijn ze gelukt!

Nonnie lekker dat het zo opschiet!

Wendysunny zo da's een flinke klus! Wordt mooi ruim!

Mermaid jakkes alleen eten zo saai, ik moet vrijdag ook weer!

Ben bij mijn moeder, pff, Irem was na 20 minuutjes alweer wakker, aangelegd en toen viel ze weer in slaap. Samen nog maar even verder gedut op de bank voor een half uurtje, lekker hoor! Alleen is het hier altijd best koud in huis en dat ben ik echt niet meer gewend want bij ons is het juist altijd best warm....brrrr

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Wat fijn dat je gesprek zo goed ging en dat het salaris ook prima was. Nou ik duim keihard voor je hoor dat je de baan binnen hebt. Als receptioniste ergens toch, of vergis ik me?

@ Wendy: Zo, da's een flinke woonkamer geworden.

Ik heb eindelijk bloed laten prikken. Ging lekker vlotjes, ik was binnen 30 minuten alweer bij de auto dus hoefde geen parkeergeld te betalen. Ik had Ayla even bij Fleur (mijn zusje) gebracht, dus toen ik Ayla weer ging ophalen gelijk een kopje thee gedronken.

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh, en @ Chilleke: De ragout-tosti was erg lekker :D.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mijn vriendin heeft vandaag trouwens de 20-weken echo gehad. Alles is goed en ze krijgen een jongetje! Ze wilde eigenlijk het geslacht niet weten, maar toen de echoscopiste naar de beentjes ging kijken was het niet te missen dat het een jongen is :D. Echt leuk hoor. Ze hebben al een dochtertje, dus helemaal leuk dat er nu een klein ventje bij komt.

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: waarom bloedprikken? Fijn dat je zusje ff op kon passen!
    Als telefoniste/receptioniste voor de ma/di en woensdag. Ideaal, werktijden van 8 tot 5. En het is hier gewoon achter ons, nog geen 5 minuten!

Gezellig ff bij je moeder Eylem! Hier is het ook altijd lekker warm.. alhoewel manlief 'm steeds omlaag zet en ik weer omhoog ;)

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Leuk voor je vriendin een jongetje erbij! Van allebei iets..
    Jij eet vanavond alleen en hier zit ik na het eten alleen, manlief gaat een rallyauto stallen in Amersfoort. Lekker dichtbij de deur ;)

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    lieve foto en enorm ruime woonkamer voorbij zien komen !!
    Zo ik heb alles gedaan wat ik moet vandaag. Straks alleen nog koken. Voor Sanne staat het al klaar rode bietjes met aardappel. Alleen nog even opwarmen in de magnetron.
    Sanne heeft vandaag dus in totaal maar 1,5 uur geslapen. Terwijl van de week op het kdv s`ochtends 2 uur en s` middags 3 ( !! ) uur ... dat doet ze thuis echt nooit !

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Das idd niet even zo gedaan! Ik ben aan het wachten tot mijn man thuis is en dan gaan we naar mijn ouders. GEzellig daar eten. Daarna even langs de koopavond op het werk!

Ben blij blij dat de verhoging weg is bij Justin..en het lijkt beter te gaan. Eerst maar eens kijken hoe het vannacht gaat.;)

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    meiden even hoi en dag, ben er weer als de kindjes op bed liggen (hopelijk niet al te laat...)

tot straks!

19. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg

Komt me bekend voor, Justin slaapt thuis ook stuk minder als bij oppas. Ik denk dat ze daar meer indrukken te verwerken hebben...

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Vervelend Kris als ze zo weinig slapen.. dat hadden wij gisteren dus ook en omdat ie dan juist zó moe is wil en kan hij niet slapen, vermoeiend hoor!

Quschke: gezellig zeg ff eten bij je ouders en daarna ff langs je collega's! Nou idd, snap goed dat je blij bent dat de verhoging weg is! Is echt niks als ze zo ziek zijn en je kan niks doen..

Zwaai zwaai Surf! Tot later!

x

Deel Deze Pagina