zo jij hebt genoeg te doen meid je hoeft je iig niet te vervelen hahaha gezellig zeg!! wat ga je met je haar doen iets anders of gewoon beetje bijwerken???
echt!!!!!!!!! oh nnee gelukkig hier nog geen 1 uitglijer gemaakt moet wel de hele tijd bijsturen vet irri die voorwieln gaan recht maar de achterwieln wijken gewoon uit ben net zo'n vrachtwagen die de bocht om gaat hahahaha, misschien maar een bordje om me rug doen met: pas op zwenkt uit!!!! hahahahah
hahahaha, ik zie het helemaal voor me!!! hmm volgens mij zie ik daar nog wat zitten even kijken, stoel erbij en ja hoor daar achteraan bijna op de top van de boom jajajajajaja ze heeft hem!!!!!!!!
Hahaha, ja zo'n bordje idd, LOL . Ja joh, ik liep de brug over en ging dus "bergafwaarts", maar er lag ijs, en ik had gladde schoenen aan, dus ik ging glijden. Ik moest dus mijn best doen om overeind te blijven én ik moest de kinderwagen vasthouden. Toen ik echt bijna viel trok ik dus zowat de kinderwagen mee, de voorwielen kwamen helemaal van de grond. Gelukkig kon ik me nog aan de reling van de brug vastgrijpen, want ik schrok me dood.
@mirjam Hier gaat alles goed. Kleine man groeit goed en weegt nu zo'n 10 kilo. Hij is druk met zijn sokken uittrekken, papa nadoen met hoesten, brabbelen en rechtop zitten. Verder zijn wij natuurlijk druk met de voorbereidingen voor ons huwelijk februari aanstaande. Mijn jurk is klaar,en ik ga hem 19 januari ophalen. ik kan echt NIET wachten !!!!! Ik heb er zo'n zin in
stuk korter en weer in model.. kan er nu zo weinig mee maar heb heel dik haar en krul, als het korter is, krult het ook meer
hahahahahaaha, lig echt in een deuk hierzo kom gewoon niet meer bij de tranen staan in mijn ogen maar puur omdat ik etzelfde ben als jou dan alles voor een cholaatje of kransje!!!!!! en manlief maar afvragen wat er zo verdomd grappig is hahhahaha
Oh jaaaaaaaaaaaaaa, TROUWEN!!! Tering, ik was het gewoon alweer vergeten. Shame on me :x Wanneer is ook alweer DE dag? Heb je een foto van de jurk, of is het nog geheim?
he bah lijkt me niets en zeker niet omdat je zelf niet wilt vallen maar ook niet wil dat ayla met je mee gaat dus probeer je toch van alles ben blij dat het alsnog goed gekomen is!!!
Meiden.. ik duik m'n bedje in, morgen weer een dag en heb nu knallende koppijn. Manlief is alweer op de terugweg. Fijne avond allemaal en alvast welterusten! xxx
@mermaid, manlief vond de laarzen ook leuk en zei dat als ik ze over een week nog leuk vind dat we dan gaan kijken of we het kunnen missen en dan mag ik ze ook halen vind je hoop ik niet erg??? voor hetzelde geld hebben we ze allebei aan in feb snap??? *edit* moet een week wachten omdat ik nogal wisselvallig ben...
25 februari is de dag. Ik heb foto's van de jurk. Jullie mogen hem best wel zien hoor Verder blijft hij voor iedereen top geheim tot op de grote dag !
Nee joh mafkees, tuurlijk vind ik dat niet erg. Trouwens, half NL loopt op zulk soort laarzen op het moment .